Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, April 20, 2013

GEMPARRR..!!! BENDERA PARTI DI KEDAH PALING PELIK DALAM SEUMUR HIDUP AKU...!!!

Bukan bendera ni...bendera ni aku kenal...ni bendera parti yang jual Islam kat DAP tu...
Seumur hidup aku, aku tak pernah tengok bendera parti politik macam ni. Pelik betul la bendera ni. Aku tak tahu bendera ni mewakili parti mana. Tapi menurut maklumat, parti ini adalah parti "serpihan" PAS.. Tak pasti kebenarannya...

Korang tahu tak? Cuba tengok betul-betul gambar kat bawah ni.. Pelik, kan? Korang pernah tengok ke bendera parti ni? Yang mengecewakan, dia cuba cemarkan maruah BN dengan memacak bendera tu kat area bendera BN kat Kedah.. 

Cissss..!!! Tak caya cuba tengok kat bawah...


Bendera parti apa ni..??? Seluar dalam putih???

Aku yakin..bendera kat atas tu ada kaitan dengan parti ni...





3 comments:

Free Kedah said...

Tu Spenderman punya kerja. Terbang terbang jatuh spender @ SPENDAAA!

Anonymous said...

he..hee..

Anonymous said...

hee..heee...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!