Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 1, 2013

GEMPARRR..!!! BENDA BETUL PUN PAS KEDAH NAK SAMAN..???

Aku dengar, PAS Kedah arahkan anak syarikat Kerajaan Negeri, Seri Temin Development untuk saman Ketua Pemuda Gerakan Kedah, Tan Keng Liang. Alaaa.. isu Keng Liang complain pasal rumah kos rendah yang PAS janji nak buat untuk rakyat tapi tak buat-buat sampai sekarang tu...

Pada aku, kalau PAS nak saman Keng Liang, saman saja la. Ingat Keng Liang takut ke? Hek ellehhhh.... Weiii... hangpa saman dia kat mahkamah, belum tentu boleh menang la weiii... 

Anwar saman Tun M hari tu, sekali mahkamah putuskan Tun M tak salah dan Anwar diarah bayar ganti rugi pulak kat Tun M... puluh-puluh ribu ringgit jugak Anwar kena bayarrrr..!!!! Cerita ni bukan blog pencacai PAS Kedah nak tulis pun...heh!



Bukan la aku nak bela Keng Liang. Keng Liang cakap benda betul. Kalau dah janji tu, buat je laaa.. Islam sendiri suruh kita kotakan janji. Apa hukum kalau tak kotakan janji? Orang tu jatuh dalam golongan apa? Munafik, kan?

Aku heran. Orang cakap benda yang betul pun PAS Kedah nak suruh saman. Lain la kalau orang fitnah. Fitnah tu dalam Islam pun berdosa besar. Tapi macam biasa la. PAS ni kalau depa buat semua halal, orang lain buat semua harammmm...heh!

Ikut suka hangpa la weiii..! Aku dah tegur. Habis dah tanggungjawab aku dalam kes ni. Lantak la korang lepas ni...heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!