Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 29, 2013

GEMPARRR..!!! ANWAR BERAHIM TAK BAYAR DUIT SEWA PADANG RM100..???

Aku takmau la tuduh Eekmal rembat duit sebagaimana yang dikatakan oleh member-member maya aku tu. Bukan apa, aku takde bukti nak katakan dia rembat duit rakyat... 

Tapi, memang kuat kedengaran di kalangan kawan-kawan PKR yang mendakwa calon PKR DUN Bakar Bata ni "kebas" duit ceramah masa Anwar turun kat padang KUIN hari tu. Aku cuma nak tanya, betul ke Eekmal? Betul ke hang rembat duit berkarung-karung tu?

Kalau tak betul, boleh tak nafikan? Boleh kasi bukti tak berapa jumlah duit rakyat yang hangpa kutip malam tu? Bukan apa... ramai yang datang tu...lebih kurang 5,000 orang. Bayangkan kalau purata seorang derma RM10..dah berapa dah tu?



Aku ni sebagai kawan hang, aku tak mau hang makan duit haram la Eekmal. Sebab tu aku tanya. Minta pencerahan. 

Paling aku sangsi, betoi ka hang tak bayaq duit sewa padang tu? Alaaa... RM100 tu celah gigi hang saja. Hang jangan la buat malu ayah hang. Ayah hang Datuk Ahmad "Chong" tu penat kempen untuk hang... hang jangan kasi malu dia, boleh?

Lagi pun, takkan la Anwar Berahim tak bagi duit kat hang nak bertanding kat sini? Tuuu...calon hangpa kat Parlimen Langkawi tu..Tok Mad Dolah..kawan ayah hang yang kesian kat Anwar tu.. dia takdak duit nak bertanding, Anwar sponsor semua woooo..!!!

Takkan hang tak dapat kot? Anyway, aku yakin hang lebih "jambu" dan "berair lebih" dari Tok Mad Dolah bekas Timbalan KSU tu. Takkan la tak mampu nak bayar RM100 tu kot? 

Aku harap, sebelum hang hilang duit deposit calon pada PRU kali ni, baik hang explain awal-awal. Bukan apa, puak-puak PAS dok bertepuk tangan tu. Depa dok jaja sana sini keburukan hang. Sebagai kawan, aku kesian pulak tengok depa buat lagu tu kat hang...heheheeee...

P/s: Hang tak mau offer aku jadi kempen manager ka? Kompom hang kalah punyaaa..!!! Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!