Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 15, 2013

18 GAMBAR EKSKLUSIF TUN M "BALUN" MAHFUZ "BEAN" DI POKOK SENA..!!!

Semalam aku kat Hutan Kampung. Sekali lagi aku ikut program Tun M. Kali ni dianjurkan oleh UMNO Bahagian Pokok Sena. Tapi memandangkan aku pegi lewat sikit (ada tanggungjawab yang perlu aku uruskan), aku ter"miss" ucapan Datuk Ahmad Lebai Sudin...

Tapi yang paling penting, ucapan Tun M tak boleh miss punyaaa...heh! Kalau kat Pendang dua hari lepas Tun M "balun" Mat Sabu, kali ni Tun M "tabuh" Mahfuz "Bean" Omar pulakkk..! Heh! Nak tahu apa yang Tun M "tabuh"? Tunggu nanti video keluar...heh!

Kebetulan kawan-kawan blogger aku, Pisau Kedah dan Mctheory ada kat depan, (Heh! Depa tak kenai aku punnn..kenai dalam blog saja..tapi aku kenai depaaaa..maklum laa..aku ni blogger kecik jaaa...), aku yakin rakaman Tun M akan depa upload ke Youtube dalam kadar segera...heh!

Jadi sebagaimana biasa, aku rakam la beberapa keping gambar untuk tatapan para pembaca setia di blog aku ni. Hehehehee...dah dua hari aku ikut program Tun M siang malam, aku siar gambar Tun M saja laa...takkan nak siar gambar Mustafa Ali kot...dia tak suka gambar..dia suka "video"! Heh!

Kat bawah ni ada 18 keping gambar...penat aku tangkap gambar program Tun M.. Tapi ye la... perjuangan, kan...dah 5 tahun aku berjuang nak dapatkan kembali Kedah ni ke tangan BN, harinya dah hampir tiba...doakanlah supaya aku diberikan tenaga yang kuat untuk terus berjuang...


Sampai lewat...dok kat belakang dulu...sikit je orang datang...dalam "20" orang jer...

Dok kat tepi pagar jer..iskkk...iskkkk...buah chempedak di luar pagar...

Di sebelah kiri aku...tak ramai jugak..lebih kurang 5 orang jer?

Jauhnya Tun M kat depan...iskkkk...
Dah dekat sikit dahhhh...

Dah jadi jauh sikit...adehhh...cari kerusi nak duduk...tapi takde kosong! Fullhouse..!!!

Tun M dah nak balik...orang Pokok Sena serbuuu...

Tu diaaa...jenuh salam....beri laluan..beri laluan...
Alaaa.. beri la laluan...aku pun nak salam gakkk...

Rupanya depa pun macam aku...kalut nak salam dengan Tun M...adehhh...sama la kita...

Salam Tun...Salammm....lepas ni saya pulak yer...

Dekat dah...dekat dahhhh...yesss..!!!
Dekat...tak sabar tunggu giliran aku...hehheheeeee

Adehhh...tadi aku tertekan "zoom"...patut pun nampak dekat... hadoi laaa...

Dah sampai depan aku...tapi brader depan aku ni block pulakkk...waaaaaa..!!! Weii aku nak salam jugak laa...

Tun M dah terlepas.. Bonda Siti Hasmah aku sempat salam...yesss..!!!
Anak-anak muda Pokok Sena sokong UMNO/BN..!!! Sapa kata orang muda sokong Pakatan Haram? Perasan betoi la depa.. Muka tak malu betoi...heh! Hidupppp BN..!!!

Menghargai tenaga, masa dan rasa sayang golongan muda pada UMNO/BN..aku publishkan lagi gambar depa.. hensem tak budak-budak UMNO/BN..? Tak macam puak PAS...serabaiiii..baju tak basuh..!

3 comments:

Anonymous said...

terima kasih Duke. Wish i was there, nearby my kampung but am working in Penang.

Anonymous said...

fuhhh......good job!!!!!

Anonymous said...


thank you dukeofumno
foto first malay lady doctor kandid.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!