KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Tuesday, March 12, 2013

OPS DAULAT: GAMBAR KIRAM III YANG MENGEJUTKAN UMAT ISLAM..!!!

Aku dapat tahu bahawa Kiram III yang hantar penceroboh ke Sabah baru-baru ni beragama Islam. Siap pakai songkok! Kononnya "alim" la tuuuu...

Cuba korang tengok gambar kat bawah ni... cuba tengok macamana cara Kiram III tu "berdoa"... Gambar ni bukan superimpose tauuuu... heh!

Korang tengok sendiri betapa "Islamik"nya geng "Tian Chua" ni...heh!


Hebat betul..!!! Berasap-asappp..!!! Islam mazhab mana ni?

2 comments:

Anonymous said...

manusia terkutuk,mpralatkn islam utk agenda peribadi. spesis mcm dia pun brlambak dkt m'sia dan indonesia.

Anonymous said...

biasalah...ini cara Melayu kita dahulu ala 1950-an.maklumlah SULU ini kuno dalam bab membeza`antara adat dan syariat.