Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, March 29, 2013

GEMPARRR PRU13..!!! JANGAN TERKEJUT JIKA...

Aku tidak mengatakan bahawa yang dibawah ini semuanya benar. Namun aku yakin kemungkinan untuk Anwar melakukan perkara-perkara di bawah adalah sangat besar.

Jadi, aku siarkan dulu kemungkinan-kemungkinan yang kenal pasti berpotensi untuk Anwar gunakan pada PRU ke-13 nanti supaya RAKYAT JANGAN TERKEJUT.

Aku yakin korang dah tengok perkara-perkara kat atas tu. Tapi korang dah tengok ke yang kat bawah ni? Heh! Tak serik-serik lagi kena tipu dengan Anwar..?














InsyaAllah, aku akan kupas satu persatu bila ada kelapangan nanti...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!