Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

  • Rakyat Diminta Jauhi DAP - Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Joseph Kurup melabelkan parti DAP sebagai 'raja putar belit' yang menggerunkan dan perlu dijauhi rakyat. Belia...
    45 minutes ago

Tuesday, March 12, 2013

GEMPARRR..!!! GAMBAR TANGKAL PENGIKUT KIRAM DI IKAT DI "ANU"NYA UNTUK KEBAL..!!!

Korang pernah tengok tangkal ilmu hitam tak? Kalau korang nak tahu, pengganas yang dihantar "sultan Sulu palsu" tu pakai ilmu hitam brooo..!!! Siap ikat tangkal tu kat "anu"nya..!!! Perghhh..!!!

Paling menjijikkan, tangkal tu ada tertulis nama "Allah" secara terbalik! Memang itu kaedah ilmu hitam. Depa ingat pakai ilmu hitam tu depa boleh jadi kebal, kot? Heh! Sorry la brooo... ajal tu di tangan Allah...

Cuba korang tengok gambar mayat pengganas kat bawah ni...teruk betul! Dia ikat kat "anu"? Dan aku siarkan sekali gambar tangkal tu... (bukan gambar "anu" tau...nak buat apa siar gambar "anu"nya? Nak buat aku muntah?)...





2 comments:

Anonymous said...

Nampaknya ilmu kebal dia tak menjadi. Ini lah padahnya jika niat asalnya saja dah tak betul. Dah lah menceroboh negara orang dan menuntut pula sesuatu yang bukan haknya. Mane tuhan nak makbulkan. Kesudahannya kita hantar mayat mereka balik ke sana. Itu pun jika mereka menuntut. Kalau tak kita kebumikan saja di Tg. Batu sebagai peringatan dan tanda sejarah di masa akan datang.

Anonymous said...

sebenanrnya menjadi dengan izin allah. memang dia kebal dari beberapa butir peluru dengan izin allah. dia mati pun dengan izin allah. kebalnya tidak jadi dan jadi dgn izin allah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!