Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, March 3, 2013

GEMPARRR..!!! ATM LANCAR SERANGAN "NO MERCY" DEMI KESELAMATAN WARGA #FELDA..???!!!

Apa kita nak buat kat orang tua ni..?
Aku tengok ramai rakan-rakan yang melaporkan tentang insiden Lahad Datu di Sabah. Ada laporan terkini yang mendakwa seramai 5 orang anggota keselamatan negara telah terkorban, 4 orang cedera dan 3 orang lagi sedang ditahan sialan-sialan dari Sulu itu.

Bila aku dapat tahu puak-puak pengganas tu main taktik keji, angkat bendera putih tapi lepas tu lepaskan tembakan sehingga menyebabkan anggota kita maut, aku rasa that's it. Enough is enough..!!! Dah melampau sesangat..!!! Tiada maaf lagi...

Apa yang aku dengar, pihak kerajaan dah tegaskan, tiada lagi rundingan damai dengan pelarian jemputan pembangkang tak sedar diri tu! No mercy anymore..!!!

Dalam dok tengah meluap-luap marah aku ni, aku terbayang apa tindakan aku kalau aku ni seorang Menteri Pertahanan...heh! Sempat lagi angan-angan tu...heh!


Pada aku, aku akan suruh semua anggota ATM dan PDRM selamatkan mana-mana anggota yang ditahan. Evacuate semua kawasan di dalam satu perimeter musuh...that's the 1st step. 

Lepas tu, aku nak semua pesawat pejuang, kereta kebal yang ada, meriam, mortar, dan seluruh tentera yang ada kat situ kepung perimeter tu dan lepaskan tembakan yang menghancurkan sama sekali kawasan tersebut...

Mana-mana pendatang tanpa izin yang dikesan, darahnya halal untuk dibunuh. Tembak terus! No mercy anymore! Bila dah sampai kurang ajar sangat sampai bunuh anggota keselamatan yang juga rakyat Malaysia, sudah tiada maaf lagi bagi muu...

Jumpa, bunuh terus..!!! Bom dan serang kawasan tu sampai hancur lumat..!!! Binatang jenis macam ni bukan boleh dirunding lagi. Mungkin depa ada ambik BR1M kot? Tu yang perangai macam haiwan tu..!!!

Memang darah aku tengah panas. Tapi aku masih waras. Dan kewarasan aku menetapkan bahawa kumpulan pendatang haram itu patut diserang sampai hancur lumat..!!! Hancurkan mereka yang dipercayai dibawa masuk Anwar Berahim nihhh..!!! Cisssss..!!! 

P/s: bila darah Pahlawan Islam mengalir di pembuluh, pasti segala musuh tumbang jika kelibat terkilas.. Jangan diuji kedaulatan tanah berdaulat ini, pasti nyawa melayang tidak mengenal detik tersirat..!!! Cisssss..!!!

5 comments:

Anonymous said...

apa2 hal, bunuh anwar ibrahim dulu! dialah kepala segala dajal di malaysia ini.

Komander robot said...

Sokong. Hancurkan puak penceroboh ni sampai mampus. Jangan bagi hidup sampai ke anak cucu puak ni

Anonymous said...

"Apa kita nak buat kat orang tua ni..?"

Apa kata kita pakai "doa pecah perut Nik Aziz" bersekali dengan "doa KO adik Nik Aziz" terhadap orang tua tu, setuju tak?

Lukman Hakim said...

kita serang org suku yg dipimpin oleh nik aziz nik mat

Anonymous said...

setuju..................

Bila Kak Su Bersuara... Heh!