Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, March 19, 2013

GEMPAR LAHAD DATU..!!! SELUAR DALAM SAPA NIHHH..???!!!

Puak-puak Kiram aniaya mayat wira-wira negara. Tapi ternyata Allah SWT malukan para pengikutnya yang mengamalkan ilmu hitam itu dengan keadaan yang lebih memalukan!

Tak baik malukan mayat. Tapi maruah para pengikut Kiram ni dimalukan dengan lebih hina apabila seluar dalam mereka dipamerkan di seluruh dunia..!!!

Harap seluar dalam saja yang putih. Tapi hati tu hitam pekat macam setan gondol! Cuba tengok kat bawah ni...

 

Harap Seluar Dalam Saja Putih, Tapi Hati HITAM BERDAKI!

Gambar di atas adalah antara pakaian yang dirampas daripada pengganas militan Sulu yang terbunuh setelah bertempur dengan pihak keselamatan.

Menariknya, antara yang dirampas adalah beberapa helai seluar dalam pengganas yang berwarna putih.

Tak tahulah pula sama ada ia hanya kebetulan atau pun mereka sepakat memakai warna seluar dalam yang sama…manalah tahu kot-kot itu termasuk dalam koleksi ‘petua’ mereka.

Cuma yang dikesalkan, harap seluar dalam saja putih tetapi hati pemakainya ternyata hitam berdaki!

Bayangkan, sudahlah masuk secara haram ke tempat orang, lepas tu sanggup pula membunuh pegawai dan anggota keselamatan kita yang tidak berdosa.

Tidak cukup dengan tembak, dipenggal kepala mereka, diseksa, malah sampai satu peringkat ditetak kepala anggota keselamatan kita hingga kelihatan otaknya.

Ada juga di antara mereka sempat merobek tubuh anggota kita, dikeluarkan limpa dan paru-paru!
Memang celaka pengganas Sulu ini…sebab itu bila melihat pada koleksi seluar dalam mereka, penulis rasa nak muntah macam nak keluar isi perut.

Warna seluar dalam dan ‘warna’ hati mereka ibarat langit dan bumi.

Itu belum campur bau pekung, maklumlah berminggu dok pakai seluar dalam yang sama tanpa tukar-tukar.

Eiiiii….memang geli, uwek!!!! Mynewshub.my

2 comments:

Anonymous said...

lanun dan penceroboh sabah baru dapat pakai seluar dalam baru, mana penyangak mampu beli seluar dalam? nak mentekedarah hari-hari pon sulit seluar dalam barang remah, tak pakai pon tak apa. sejak diupah menceroboh sabahlah baru pakai seluar dalam. selama ni seluar dalam kulit jer.

kuih seri muka said...

geli hati kami ketawa sorang2 dlm bilik komputer setelah membacanya..anyways memang terbaik bro..saya rasakan seluar dlm orang yg amal LGBT PUN BUSUK BAU TENGGET+PELUH+LENDIR=BAU BERDENTUM kalau buat sup bar kut teh memang power..hahhaha

Bila Kak Su Bersuara... Heh!