Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, March 12, 2013

GAMBAR MENARIK OPS DAULAT: TEKA MANA SATU AWEK DALAM GENG KOMANDO NI..?

Cuba korang teka...mana satu awek dalam gambar kat atas ni? Memang aku tabik spring kat awek nih! Roses among the thorns... dan aku pasti, awek ni bukan satu-satunya awek yang turun tembak pengganas kat Lahad Datu...heh!

Apa pun, aku pandang tinggi kat dia. Korang (termasuk aku la tu..) jantan. Tapi berani ke pegang senjata turun macam awek tu? Tahu menembak ke? Kalau menembak pakai pistol air tu tak payah la broooo..!!! Heh!



Aku? Aku ni jangankan nak menembak, nak pegang side arms pun tak reti. Ada la sekali aku try. Aku miss semua sasaran..!!! Berpinau biji mata aku..heh! Tapi kalau kat funfair, selalu jugak la aku bawak balik teddy bear..heh! Tembak pakai senapang woooo..!!!

1 comment:

Anonymous said...

smoga ALLAH selamatkan mereka semua

ALLAH HU AKBAR

Bila Kak Su Bersuara... Heh!