Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, February 15, 2013

ZUL YA...HANG TAU TAK "PROPOSAL" TU APA MAKNANYA..?

Bakal calon PAS niihhhh...??? Heh..!!!
Nak tergelak pulak aku bila dapat tau Zul Ya suruh pencacai dia pantau blog aku. Hehehee.. Pencacai dia tu takdak kerja lain ka? Opppss.. mungkin dia dah dibayaq untuk ikut arahan macam tu.. Maka terpaksa la kot pencacai dia ikut arahan aku...

Zul..aku dengaq hang lekat jadi calon PAS kali ni. Betoi ka? Hehehehehee...kalau betoi, maka teringin la jugak aku tengok hang bertanding. DUN mana tu bro? Atau hang nak bertanding kat Parlimen saja? Alaaa.. DUN-DUN ni mana hang kelihhhh...kan? Heh!

Camana persiapan hang? Aku dengaq bukan saja kat Wisma, kat grass root pun depa dok cantas hang, betoi ka? Awat? Depa ingat hang tak terror ka? Pergghhhh... Zul Ya ni layak jadi calon MB woooo...! Heh!


Zul...hang jaga la opis hang kat Wisma tu elok-elok. Kalau rasa macam nak padam tu, elok sediakan kotak awal-awal. Mana la tauuu...kan? Kuasa dan takdir ni di tangan Allah. Mana la tau hangpa kalah kali ni...heh! Aku risau hang takdan bawak lari kotak jaaa...heh!

Zul...susah dak jadi Kerajaan? Errr..atau lebih tepat lagi, hangpa reti tak camana nak jadi Kerajaan ni? Bukan apa, aku tengok dekat 5 tahun dah...makin hancooooqqq Kedah hangpa cincang lumat! 

Tu...kat Gunung Inas tu... Ada EIA ke tidak tu? Hari tu kami tanya MBI, depa bawak keluar buku tebaiiii..!!! Tulih "Proposal"...!!! Err...Ni Zul..aku nak habaq la ni.. "Proposal" tu maknanya "Cadangan"...bukan KELULUSAN.. Kelulusan tu orang panggil "APPROVAL"...

Errr...Faham ke tidak ni? Hangpa ada Approval EIA tak? Kalau takdak mengaku saja la.. Takpa.. Kalau hang mengaku aku tak gelak kat hang aiihhh.. Paling kuat pun aku ketawa saja... Wakakakakakakakaaaa...!!!

Pandai hangpa semua permain Ustaz noooo... Hang pakat dengan Sanusi ka? Heh! Hangpa muhong dia kata ada EIA. Dia pun jawab kat kami ada EIA. Bila terbukti takdak EIA, Ustaz jugak yang malu. Kesian kat dia.. "Paaadaaaa" hangpa buat lagu tu kat dia...ish..ishhh..ishhh...

Kalau betoi pun hangpa tak suka kat Ustaz, habaq la kat dia terus terang. Bagi dia faham. Ni hangpa dok buat naya lagu ni kat dia. Kesian wooo..!!! Heh! Errrr...hang takut kena jerkah dengan Ustaz kottt..? Kalau hang takut maka memang hang ni betoi-betoi penakut laaa...kan? Heh!

Err...boleh jawab aku pasai EIA tu. Kalau takmau jawab pun takpa.. Cuma kalau takmau jawab tu maka hang pi la jawab dengan Allah nanti. Bukan apa...Orang kat Jabatan Hutan tu kata kawasan tu patut ada EIA sebab lebih dari 5,000 hektar.. hang tau Land Law, kan? Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!