Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, February 22, 2013

VIDEO PALING PEDIHHH UNTUK ANWAR, HADI DAN GUAN ENG..!!! KIT SIANG TUA SANGAT..TAK SESUAI..!!!


Perghhhh..!!! Memang pedihhhh..!!! Aku rasa, kalau Anwar tengok video ni...memang berasap telinga dia..!!! Adehhhh....terbaik la brooo..!!!

Aku rasa, dalam banyak-banyak version video yang dihasilkan dari episod bangkang dari longkang, yang ni memang yang paling pedih..! Pedih sampai menusuk hati bebbbb..!!!

Kalau aku jadi Anwar, Hadi atau Guan Eng, memang aku tak sanggup tengok. Buat malu aku. Buat aku hangin satu badan jer..!!! Tak caya? Cuba tengok video kat bawah ni...!!!




Aku rasa, mujur la Harith, Adlin dan pelakon cina ntah apa ke nama dia tu pelakon dan selebriti Malaysia. Orang kenal diorang. Kalau la blogger yang jadi pelakon tu, aku rasa mau Anwar upah orang tembak je diorang...heh!

Pediihhhhhh...!!! Pedihh woooo..!!! Pasal parking pun depa boleh bertengkar! Parking ke atau jawatan PM? Sampai 4 tahun bertengkarrrr..!!! Kah! Kah! Kaaahhhh!!! Malu aku kalau aku jadi orang Pakatan Haram.. tak tau nak letak muka kat mana! Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!