Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, February 12, 2013

TERKINI..!!! INIKAH LELAKI YANG TUNJUK ISYARAT LUCAH PADA DYYM PERMAISURI AGONG TU..???

Semalam tengah aku lepak-lepak, ada cerita panas dari Penang. Member aku call bagitau tentang seorang lelaki Cina yang ditahan pasal tunjuk isyarat lucah pada kenderaan yang dinaiki oleh DYMM Permaisuri Agong..!!!

Kurang ajar atau tidak? Dah melampau sangat atau tidak? Berani dia buat begitu kat DYMM Permaisuri Agong?

Dia tak tahu ke DYMM Permaisuri Agung Tuanku Hjh Haminah tu juga adalah Sultanah Kedah? Nak kena tempeleng ke?

Aku ada dapat sekeping gambar yang didakwa sebagai lelaki Cina kurang ajar yang tunjuk isyarat lucah tu... Begini ceritanya dan ini gambarnya...



DYMM Permaisuri Agong ada di Airport Bayan Lepas tengahari semalam dan dalam perjalanan Baginda, seorang lelaki Cina telah tunjuk isyarat lucah dan mengarahkan jarinya ke kenderaan DYMM Sultanah Kedah tu...

Seorang pegawai polis datang kat dia dan bagi amaran padanya. Tapi dia cabar pulak suruh tangkap dia kalau dia buat salah. Apa lagi...kena tahan terus la diaaaa..!!! Heh! Padan muka..!!! Cerita kat balai la lepas tuuu...

Paling best, masa nak kena tahan tu lelaki Cina tu kata...

"Polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina"...!!!

Pergghhhh..!!! Kurang ajar sangat la tu....kan?

Cerita punya cerita, lelaki Cina tu kononnya beri alasan dia bergaduh dengan bapak dia kat dalam kereta. Lepas tu dia marah punya pasal, dia keluar dari kereta dia dan tunjuk isyarat lucah kat semua kereta yang lalu tepi jalan kat airport tu...heh!

Berikut adalah beberapa butiran lelaki Cina tu...
Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.


Boleh terima ke alasan macam tu? Apa korang rasa? Apa pendapat korang? Macam tu ke perangai puak-puak Cina DAP kat Penang tu? Heh?

15 comments:

Anonymous said...

Padan Muka... Melayu terutama pas memang tidak suka dengan sistem beraja ni... Entah Entah keluar artikel diorang membela celaka itu... Nak dikata pulau pinang milik dap memang betul pun... Aku setuju dap akan pegang terus pulau pinang...dap amalkan konsep kuasai kawasan.. penuhkan saudara Mara mereka, berikan kerja Dan rumah Dan hidup Macam itu kampung diorang.. konsep diorang lebih hebat.. penyokong akan Jadi ramai bila sudah membiak.. Nak ambil semula jangan diharap lah... Aku lagi bangga melayu yang tinggal disitu sokong dap sebabnya mereka adalah golongan yang tidak pandai hargai keamanan beragama.. Islam sudah berkuasa sekarang hasil pakatan nampak Islam itu hancur... Padan Muka semua penyokong pakatan yang memenangkan dap dipulau pinang...

Anonymous said...

kalau dia ada senapang dah tentu semua orand yg lalu dijalan raya tu ditembaknya! KALAU ALASAN TU DITERIMA DAN DIMAAFKAN MAKA KETAWALAH MEREKA BERDEKAH-DEKAH.

Mohammad Adhim Alibaba said...

Baru dpt tanah jajahan sekangkang kera, dah tunjuk pekong d dada, perangai sebenar jelas nyata. Sumbangan apa pun takda pd negara, belaja pun dari luar kerja pun kt luar. Parasit.

Anonymous said...

Dalam kita marah dgn lelaki Cina itu tapi pengalaman mengatakan TIADA tindakan akan diambil terhadap mereka ... ingat lagi Namawee dan pijak gambar PM ?

Malah Namawee dapat duit utk buat short film ... bagi duit lagi tu ?

Saya pasti semua kecut nak ambil tindakan ... lebih-lebih lagi ... PRU13 dah hampir !!!

Pemimpin MELAYU juga yg akan JUAL SEMANGAT Rakyat ... adakah kita masih menaruh harapan dengan mereka ?

PAS dan PKR lagi teruk dari UMNO ... tak siar pun tak pe !!!

Anonymous said...

Sure dia mintak maaf...pas tu clear lah.

Sapa yg akan tepuk tangan?

Pastikan tindakan keras di ambil sebagai pengajaran kerana tidak menghormati intitusi di Raja.

Anonymous said...

Bila dah takde integriti, walaupin benar ceritanya tapi berapa orang akan percaya? Yilek!!!! Aku lebih mengatakan cerita ini hanya rekaan semata-mata untuk mengapikan perasaan rasis.

lankaya62 said...

SAMPAI BILA PUN BANGSA BANGSAT NI AKAN HINA MELAYU, SEBAB PEMINPIN MELAYU BACUL.

lankaya62 said...

BANGSA BANGSAT TU AKAN HINA MELAYU SAMPAI BILA-BILA PUN. SEBAB PEMINPIN MELAYU BANGSAT DAYUS!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ini cina lancau

Anonymous said...

Nak tunggu bila lagi, semua orang Melayu mesti bersatu baru lah Cina tak berani mempermainkan kita. Bila mengundi jangan pangkah calun Cina dan calun Melayu yang pro Cina.

Anonymous said...

haram jadah ni buat apapun masih dapat layanan istimewa punyalah kita ni dok jaga sgt hati diaorg sampai hina lagu negaraku pun boleh jadi pengarah filem..
alasan x logik langsung ada ke gaduh dgn bapa terus tunjuk isyarat lucah kat semua org..ptuuiiii!!
dan seperti diduga dah ada dah yg nak bela huuhh!! ->

http://suarapakatanrakyat.com/2013/02/hina-permaisuri-agung-pr-akan-pastikan-keadilan-untuk-leong-pei-koe/

Anonymous said...

haram jadah ni buat apapun masih dapat layanan istimewa punyalah kita ni dok jaga sgt hati diaorg sampai hina lagu negaraku pun boleh jadi pengarah filem..
alasan x logik langsung ada ke gaduh dgn bapa terus tunjuk isyarat lucah kat semua org..ptuuiiii!!
dan seperti diduga dah ada dah yg nak bela huuhh!! ->

http://suarapakatanrakyat.com/2013/02/hina-permaisuri-agung-pr-akan-pastikan-keadilan-untuk-leong-pei-koe/

bhar zul said...

Ada sesiapa yang boleh mengesahkan dan mempunyai bukti bahawa dia mengatakan polis Melayu/PDRM tidak ada kuasa di Pulau Pinang kerana negeri itu ada lah hakmilik bangsa Cina?

Anonymous said...

pemimpin melayu memang bacul lepas ini siapa pula yang kena permaisuri agung pun mereka tak hairan apa lagi pemimpin UMNO

Anonymous said...

Hishamudin dah jadi bangap

Bila Kak Su Bersuara... Heh!