Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, February 28, 2013

PEDASSS..!!! LEMAN MARAH SALLEH YAAKOB DAN NABIL..!!!


Aku dengar, Leman Lawak Bengong sound Salleh Yaakob dan Nabil Raja Lawak... Leman tak puas hati la bila Salleh Yaakob dan Nabil balun janji-janji dalam kitab suci dia, kitab JingGay... Marah betul dia...

Leman kata...
Saya minta sahabat sy saudara nabil raja lawak dan otai lawak negara saudara saleh yaakob,meneliti dan membaca dahulu isi buku jingga dan fakta jelas dlm pentadbiran negara sblum membuat satu lawak politik,kerana jika tiada isi dan fakta ,lawak yg anda lakukan itu hanyalah ibarat diperbodohkan oleh UMNO.. 
Katanya lagi...


Saya tidak kisah anda ingin menyokong mana2 parti tp biar berfakta kerana anda berdua pelawak yg hebat dimalaysia.kita boleh merapu tapi jangan sampai merapu2 hingga menjadi najis dimasa akan datang.. Gunakanlah lawak anda untuk membina rakyat dlm negara..baca dulu fakta sblum membuat lawak untk rakyat malaysia. - Leman.
Ishhhh...Islamiknya Lemannnn...heh!
Puiiii..!!! Boleh blah la Lemannnn.. Hang nak suruh Abang Jem dan Nabil baca kitab JingGay hang tu? Baik depa baca Al-Quran, dapat jugak pahala...

Takdak sapa yang diperbodohkan UMNO melainkan Leman yang diperbodohkan PAS. Leman sendiri kemudiaannya memperbodohkan diri sendiri..heh! Bila dia diperbodohkan PAS maka dia ingat orang lain pun macam dia..? Bellaraweiiiii..!!!

Takkan la SY dan Nabil nak cakap satu persatu point bengong dalam kitab JingGay tu kot? Lebih baik depa simpulkan kitab suci Leman sebagai kitab yang layak dibakul sampahkan! Senang faham, ringkas dan straight to the point...

Dah memang betul apa yang SY dan Nabil buat kat dalam lawak depa. Hang jeles ke Leman? Lawak SY dan Nabil tu memang tepat untuk membina rakyat dalam negara supaya tak diperbodohkan macam Leman. Leman jeles sebab dia lebih bodoh dari orang lain? Heh!

Sudah la Leman...hang balik tidoq laaa.. lawak hang tu dah tak laku dahhhh.. Ada hati nak nasihat orang? Hang nasihat diri hang tu dulu sebelum nak nasihat SY dan Nabil... Dia yang tak reti fikir, dia nak kata orang lain pulak yang tak reti fikir...ada ke patut? Puiiii..!!!

1 comment:

Anonymous said...

hang tolong bagi tau kat leman penjual minyak belacak ni...habaq kat dia, buku jingga tu layak buat lap pungkok saja. Tak lebih tak kurang.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!