Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, February 5, 2013

PEDASSS..!!! BLOGGER PAS KEDAH DISARAN GUNA TAKTIK LAIN..!!! (taktik ni dah kantoi dah dulu..!) #BubarDUNKedah

Bongkar benda ni lagi baik...nasib baik dah "expired"..heh!
Aku dok tengok budak-budak upahan Zul Ya tengah sebok susun fitnah lagi. Kononnya depa nak bongkar penyelewengan UMNO/BN Kedah dulu-dulu tu.. Biasa laa.. Arahan Zul Ya memang depa kena taat punyaaa...heh!

Tapi, dah memang dasar dan sikap aku untuk tidak mendengar dari sebelah pihak. Aku cuba cari jawapan selain dari menggunakan akal untuk memikirkan "bongkar" puak-puak upahan PAS Kedah tu...

Melihat isu-isu yang depa dok putar ni. Aku dapati dah lama dah isu-isu ni diberi jawapan dulu. Malah beberapa kes dah disahkan SPRM tak wujud kes. Cuma dakwaan liar yang tidak berfakta...


Cuma puak-puak Zul Ya ni saja yang tak boleh terima sebab dakwaan puak-puak dia ni terbukti tidak berasas..!!! Heh! 

Cuba bayangkan, kalau betul la ada kes penyelewengan dan kesalahan dari sudut undang-undang, dah tentu dah puak-puak Zul Ya ni keluarkan pada tahun pertama depa perintah Kedah. Seingat aku, memang itu pun yang depa buat bila depa masuk Wisma Darulaman 5 tahun dulu...

Depa report SPRM la..report sana, report sini. Tapi satu kes pun tak lekat. Semuanya buang kes sebab takdak bukti yang boleh disabitkan kesalahan. Dah confirm depa malu bila tuduhan depa tu tak menjadi...hahahahahahahaaaa..!!! 

Ye laaa... nak menipu dan fitnah orang pun agak-agak la. Sampai buat surat "back dated" bagai semata-mata nak fitnah orang... Belajar dari Yahudi ke? Kah! Kah! Kahhh!!!

Zul Ya bawak Mahfuz untuk sebarkan fitnah tu? Hahahahahaaa..!!! Bawak la yang ada otak sikit. Kalau setakat bawak pak lawak bodo lagu tu, baik panggil Leman Raja Lawak jer... Muahahahahahahahahaaaa..!!! Kurang-kurang boleh la dia cari makan sikit...keh! keh! kehhhh..!!!

Zul Ya...hang cuba buat benda lain la. Taktik ni nampak terdesak sangat. Boleh "back fire" wooo..! Takkan hang nak jadi faktor penyebab PAS Kedah kalah PRU kali ni? Muahahahahahahaaaaa...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!