Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, February 23, 2013

PANASSS..!!! CERITA SEBENAR TOK BASHAH DI "BOOO.." TERBONGKAR JUA AKHIRNYA..!!!





Baru-baru ni aku dapat maklumat yang mengatakan bahawa Tok Bashah telah di "booo.." oleh segelintir "mahkluk" di Alor Setar Mall sewaktu beliau nak berikan ucapan sempena pemberian BR1M...


Tipu..!!! Aku tak percaya..!!! Bila aku tanya dengan kawan-kawan aku yang ada kat situ, depa pun kata berita tu berita palsu... Tapi puak-puak PAS dok bercerita jugak pasal perkara ni...

Aku pun siasat lagi...siasat punya siasat...akhirnya aku dapat CERITA SEBENAR... Begini ceritanya...

Sebenarnya, Tok Bashah tak di "booo.." oleh manusia. Beliau sebenarnya di "booo..." oleh beberapa ekor "haiwan", atau orang Kedah panggil "menatang" (binatang la tuhhh...). "Haiwan" tu perkataan sopan sikit...heh!

Laaa...mana aku tau! Pok Nik Ajis yang kata depa "menatang"...bukan aku! Bukan Tok Bashah yang kata...Mursyidul Am yang kata...Jangan la marah.. pi marah Pok Nik Ajis laaa...heh!

Begitu la cerita sebenarnya..Heh!

1 comment:

Anonymous said...

Nak tergelak!!! Keh! Keh! Keh! Geng lebai jangoat yang terima BR1M pun turut menjadi lembu! Keh! Kh! Keh!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!