Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, February 28, 2013

PANASSS..!!! BILA ORANG KUAT PAS SURUH AZIZAN KEMBALI BERTAQWA..!!!


Bila aku dedahkan KUIN ada masalah besar, puak-puak pencacai PAS Kedah kata aku fitnah. Bila aku bongkar Ketua BERSIH KUIN tu penyokong totok PAS, depa kata aku tipu...

Jadi sekarang, aku keluarkan bukti yang menunjukkan KUIN ada masalah besar. Boleh lingkup KUIN dikerjakan Jamil dan Azizan. Kakitangan KUIN yang dedahkan sendiri perkara ni. Depa tau la sebab depa dah lama kerja kat situ...

Cuba tengok video kat bawah ni. Betul tak apa yang aku kata...? Pegawai KUIN yang dianiaya Jamil dan Azizan ni penyokong totok PAS, kan?


Kalau hangpa nak tau, Azki ni memang sokong PAS "totok" punya. Masa Nizar bertanding kat Parlimen Bukit Gantang, Azki ni sanggup turun padang berhari-hari untuk berkempen untuk balaci Nga dan Ngeh tu...

Depa panggil dia Ustaz Azki. Dia penolong pendaftar. Dia ada semua bukti lengkap yang menunjukkan kakitangan KUIN dah bawa isu ni mengadap MB dan Exco Kerajaan PAS Kedah. Tapi aduan kakitangan KUIN tu tak dilayan...! 

Masalah KUIN ada pada peringkat pengurusan tertinggi dan bukan pada staf-stafnya. Depa ni hanya buat kerja saja. Tapi bila kebajikan depa ditindas, maka depa terpaksa bangkit untuk menjaga periuk nasi family depa... 

Untuk pengetahuan semua, Azki dan ustazah kat sebelah dia tu dalam proses untuk dibuang dari KUIN. Kononnya depa ni dalang pemberontakan kakitangan KUIN. Padahal depa ni adalah pembela kakitangan KUIN yang jadi mangsa kezaliman Jamil dan Azizan! 

Patutnya, yang diuang ialah pihak pengurusan tertinggi KUIN. Bukan staf sokongan. Yang patut kena buang ialah "virus" yang merosakkan KUIN, bukan "vaksin" yang cuba menyelamatkan KUIN.

Depa bela KUIN, tapi depa pulak yang nak dibuang dari KUIN. Ada ke patut macam tu? Kalau zalim sekali pun, agak-agak laaaa...

3 comments:

sharonakma shuib said...

penubuhan syarikat2 itu ialah untuk menempatkan ahli2 pas..memberi kerja membalas jasa kpd kakitgn parti pas supaya mereka ni ada kerja, kalau tidak tubuh buat apa byk syarikat dlm kuin...staf syarikat ni buat apa...mereka cuma diberi pekerja oleh parti shj..tu yg saya dapat rumuskan. apa fungsi mereka, apa pekerjaad mereka dlm syarikat...tak ada apa cuma menghisap sumber2 wang yg ada dlm kuin shj sbb pelajar di situ dapat PTPTN dan bayar macam2 charge.

sharonakma shuib said...

nskshot

sharonakma shuib said...

pekerja2 anak syarikat dlm kuin adalh ahli2 yg dibalas jasa kpd parti...dan di mana lg hendak di letak orang2 ini kecuali di dalam anak syarikat yg di ambil alih oleh parti pas. dulu dibawah BN kurang masalah.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!