Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, February 18, 2013

PANASSS..!!! AKU ISYTIHAR "PERANG" KAT MCTHEORY KEDAH KE KL..!!!


Sampai hati Mctheory dedahkan identiti aku kat blog dia. Bukan aku saja, malah seluruh anggota TMK turut didedahkan. Mungkin dia sengaja buat begitu setelah "dibeli" oleh PAS Kedah. Berapa harga Mctheory?

Sebenarnya aku tak berapa kenal Mctheory. Dok berhubung melalui sms, facebook atau bbm saja. Tak pernah jumpa pun. Bukan apa...aku segan sikit...heheheheee....

Mungkin Mc sengaja nak lepas geram kot? Maklum la. Depa dah hack blog sorang anggota TMK, Pisau Kedah. Anyway, Pisau Kedah tak luntur semangat. Dia bukak blog baru pulak, PisauKedah.blogspot.com yang boleh dilayari di sini.


Aku heran betul dengan puak-puak Pakatan Haram, termasuk PAS ni. Bukan apa, depa tak mampu nak jawab persoalan dan isu yang kami bawak, maka depa main cara kotor. Depa hack sana sini. Cuba dedah identiti dan sebagainya. Aku peduli apaaa...?

Sebetulnya, kalau benar-benar anak jantan, jawab la soalan yang berkaitan dasar. Baru gentleman. Ini tidak. Soalan tak dijawab, tapi sebok kutuk orang sana sini. Islam apa ke namanya lagu tu? DAP dan PKR ajaq lagu tu kot? Heh!

2 comments:

McTheory said...

Zul Ya bagi aku balak Jati dua batang.. mahai wooo.. hahaha..

FATIN NURAQEELA said...

suspen jew bce entry ni huhu =_=

Bila Kak Su Bersuara... Heh!