Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, February 8, 2013

KHALID ISMATH MAKI AZIZAN RAZAK, KENAPA TAKDE YANG DEFEND..???


Memang pelik! Walaupun Azizan Razak dimaki hamun, tak ada seorang pun dari puak-puak blogger upahan PAS Kedah yang tampil membela "boss" depa. Padahal, kalau seorang pemimpin depa yang laing low class kena maki, depa maki balik woooo..!!!

Tapi depa seolah-olah redha dengan maki hamun "Sial bin Celaka" yang ditujukan khas kepada Pesuruhjaya PAS Kedah tu. Khalid Ismath yang bertanggungjawab memaki Azizan Razak dalam Twitter. Fakta tu semua orang tahu, termasuk puak PAS Kedah...

Tapi, seorang pun tak berani "balun" budak mentah yang suka tidur atas jalan sambil pegang bendera tu. Mana Zul Ya? Zul Ya ni Ketua Penerangan PAS Kedah. Awat tak defend Azizan Razak?



Atau Zul Ya "malas" nak pertahankan Azizan lagi? Awat? Boss hang tak bagi ke pertahan Azizan ke, Zul Ya? Atau ada pihak yang ugut hang akan tak dapat gaji bulan ni kalau defend Azizan? Err.. Boss hang nak sangat Azizan Razak jatuh terguling, kan? Heh!

Tu pun masih lagi dok kata PAS Kedah "bersatu"? Muahahahahaa.. Dah tak leh nak bersatu dah! Sejak hangpa lari dari perjuangan Islam, PAS dah makin "mereng" dan huru-hara tak tentu hala. Macam parti gila kuasa pulak aku tengok...heh!

Cam ni laa..kalau takdak orang nak pertahankan Azizan, biar aku pertahankan dia. Cuma, aku pertahankan Azizan sebab dia seorang saudara seagama dengan aku dan lebih tua dari aku...

"Ehhh.. Mana Khalid Ismath ni? Nak kena "babab" ke? Biasa ni...kutuk Azizan ye? Nak kena ni...meh sini nak "babab" dia..." Heh..!!!

P/s: Aku tak maki Khalid Ismath kan? kan? kan? Aku tak sebodoh dia..kalau aku maki Khalid Ismath, maka aku mungkin akan disama bodohkan macam dia...heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!