Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, February 21, 2013

GEMPARRR..!!! "RAHSIA" DAP TERBONGKAR AKHIRNYA MALAM NI..!!!

Wa kasi lu tau ini rahsia...lu jangan kasi tau olang lain tauuu..! Wa cakap "butut" punyaa...
Aku dapat tahu satu rahsia Pakatan Haram hari ni. Sangat-sangat mengejutkan aku! Tak sangka DAP sangat baik hati rupanya...heh! Kalau ikut rahsia yang aku dengar dari kawan aku ni..aku rasa korang pun akan undi DAP, terutamanya penyokong PAS..heh!

Nak tahu apa rahsianya? Perghhhhh..!!! Kalau aku cerita pun korang takkan percaya punya. Tapi kalau DAP perintah negara ni maka baru la korang tau betapa "mulia"nya DAP ni..heh!

Rahsiannya begini....

Menurut member aku, kalau DAP memerintah Malaysia, depa akan bina surau dan masjid pada setiap jarak 3 kilometer. Maknanya, kalau korang jalan sejauh 3 kilometer, korang akan jumpa masjid atau surau..!

Patut pun puak-puak PAS sokong DAP..kan?

Member aku kata lagi, kalau DAP perintah negara ni, depa akan pastikan hukum hudud dilaksanakan segera. Member aku kata, DAP dah kaji dan buat ijtihad pasal hukum hudud ni. Depa dah ada draf dah. Tunggu nak laksana jer...

Tu diaaa... padan pun PAS sokong DAP setengah nyawa..!

Member aku cerita, DAP akan pastikan Raja-Raja Melayu dihormati dan tidak disanggah mana-mana pihak. Sebarang titah berkenaan Islam akan diutamakan. Bukan itu saja, DAP akan buat gerakan dakwah mengajak golongan bukan Islam supaya peluk agama Islam..!!!

Waaaa...dasar macam ni...aku pun sokong DAP..! Heh!

Lagi pun member aku dengar, DAP akan tutup semua kilang arak, pusat hiburan, rumah urut, kelab malam, pub, disko atau mana-mana premis yang melibatkan minuman keras dan maksiat!

Perghhhh..!!! Aku sokong..! Aku sokong..!!

Paling menarik, member aku kata perkara pertama yang akan dibuat oleh DAP kalau perintah Malaysia ialah mengiytihar negara ni sebagai Negara Islam. Depa nak isytihar pada hari pertama depa angkat sumpah dalam Parlimen...heh!

Alamaaakkk.. Camana ni? Terpaksa la aku sokong DAP kalau macam ni...heh!

Patut pun member aku ni bermati-matian ajak aku sokong DAP. Rupanya DAP ni sayangkan Islam dan Melayu rupanya! Malah DAP lah yang banyak berjasa kat orang Melayu dan Islam kat Malaysia ni...

Kalau korang nak tahu, masjid-masjid kat Malaysi ni DAP la yang bina. Tu...Perkim, Yadim, Jabatan Agam Islam yang dok berdakwah bawak beratus ribu orang bukan Islam peluk agama Islam tu semua DAP yang tubuhkan...

Forum-forum agama, hal ehwal Islam dan seumpamannya, DAP la yang anjurkan. Begitu jugak la dengan semua perkara yang mengimarahkan Islam di muka bumi ni..semuanya DAP yang buat!

Jadi, tak heran la kalau puak-puak PAS, khususnya di Kedah ni sokong DAP gila-gila punya! DAP ni lebih Islamik dari PAS! Patut pun Pok Nik Ajis angkat ibu jari tanda bagus kat Lee Kuan Yew! Heh! Bagus rupanya DAP nihhhh...heh!

3 comments:

MELAYUJATI said...

Baguih pungkok hang...ha ha

Anonymous said...

betul la kalau macam ni aku pun kena sokong.. benda baik kena sokong..

eh.. aku sokong dap boleh..?

BOLEH BLAHHHH...

Laksmana Tuah said...

Salam Bro...

Minta tolong link blog saya di sini boleh?
http://tegurkeranasayang.blogspot.com

Thanks bro...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!