Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, February 15, 2013

GEMPARRR..!!! DATUK DR. FADZILAH KAMSAH BAKAL DIKAFIRKAN..???!!!





Abih la Datuk Dr. Fadzilah Kamsah lepas ni... Abih la dia.. Aku yakin, tak lama lagi keluar la fatwa dari mulut-mulut busuk PAS yang mengutuk Fadzilah Kamsah ni sebagai KAFIR..!!!


Semuanya kerana gara-gara komen dia pasal benda ni....

Aku sarankan pada Fadzilah Kamsah dan mana-mana tokoh supaya "tidak menyatakan yang benar" bila ditanya tentang PAS. Kalau depa tipu, aku yakin PAS akan anggap depa sebagai penghuni "syurga"..sama la macam depaaaa..dapat tiket ke syurga..

Cuba tengok kat bawah...




Bukan apa...orang-orang PAS ni bukan boleh terima kenyataan pun. Cakap yang benar saja, depa akan terus kata kita kafir, tukang fitnah dan sebagainya. Ada ke patut?

Yang herannya...apa saja kata DAP dan Anwar, semuanya depa hanggukkk..!!! Setuju dengan kapiaq harbi dan agen yahudi tu... Kepala hangguk depa laaaa...heh! 

3 comments:

mikey said...

Salam,

Dia tu macam mat lembut aje....?
INGAT...!!,makluk MATLEMBUT ni, kalau marahh...,
berapi api keluar dari mulut...!!!!
Otak pun tak dipakai lagi...
Saya cukup takut dengan matlembut dari orang yang berbadan sasar.
Nak batai balik,orang akan gelakkan kan kita.
Jumpa orang macam ini..CABUT!!!!

{saya bukan orang politik ya!!??}

Anonymous said...

tahniah dr. fadzilah...

Pakcu Rantau Panjang said...

Bertaklik buta kepada seseorang tampa bersandarkan ilmu akan menyebabkan seseorang itu menjadi taksub kepada seseorang mahu pun parti.

Percanggahan pendapat dalam "parti politik Melayu" hari ini sememangnya menimbul kecelaruan bagi anak muda. Apa lagi bila fatwa murahan dijaja sedangkan ia bertujuan meraih undi.

Percakaran sesama saudara Islam menyebabkan bangsa lain memandang rendah dan menjadikan 'kita" mudah dikotak katikkan....walahualam

Bila Kak Su Bersuara... Heh!