Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, February 6, 2013

GEMPARRR..!!! AZWAN ALI CARI PASAL DENGAN NAJIB TUN RAZAK


Heh! Dia kata dia nak bertanding di Parlimen Pekan? Nak jadi calon Bebas? "Diva" AA nak bertanding lawan PM? Ehhhh...Apsal loya sangat tekak aku ni...???

Naik muntah aku tengok Twitter pondan tua Azwan Ali ini. Kali ni dia meroyan nak bertanding jadi calon PRU, lawan PM di Parlimen Pekan...Kah! Kah! Kahhhh..!!!



Aku nak tengok, dia ni jantan ke pondan. Kalau dia jantan, dia lawan PM di Pekan. Tapi kalau dia betul-betul pondan, maka jangan harap la dia nak kotakan apa yang dia kata tu...

Aku cabar dia? Tak perlu la nak cabar pondan tua. Dah tau dia takkan sahut cabaran aku...heh!

P/s: Aku ingat dia dah balik dari Mekah dia akan berubah. Rupanya lagi terukkk..!!! Mabrur betoi! Mabrur cara "agama PAS" la kot tu...heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!