Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, February 12, 2013

EKSKLUSIF..!!! PAS KEDAH MENGAKU ADA RAMAI JADI BUDAK SURUHAN..!!!

Zul Ya...dia ni la ketua blogger-blogger pencacai PAS Kedah..heh!
Kah! Kahhh!!! Kahhh..!!! Teruk jugak Zul Ya meroyan pasal serangan aku kat dia baru-baru ni. Sebab apa dia meroyan? Sebab apa yang aku tulis di sini memang benar, kan? Tepat kena batang hidung dia sendiri...kan?

Terkejut dengan serangan aku tu, maka meroyan la dia di Facebook. Macam-macam yang dia tulis. Maklum laaa...orang meroyan memang macam tu...heh! 

So, aku dedahkan kat bawah ni apa yang dia meroyan tu pasal aku. Aku jawab satu-persatu. Pasal dia dengan Shahanim tu lantak dia la... Ada aku kesah? Heh! Cuba hangpa tengok sendiri macamana "boss" blogger pencacai PAS Kedah ni meroyan...

Zul Ya kata....




Aku kata...Memang blog aku ni blog "picisan" jer.. Sebab tu la Zul Ya meroyan sakan kat FB marah kat blog "picisan" aku ni kot...kan? Fitnah apa sampai meroyan sakan? Nampak sangat tepat kena batang hidung...heh! Makan cabai..dah tentu rasa pedasss...heh!

Tak suka layan provokasi? Memang laaa.. puak PAS memang terkenal HANYA suka provokasi, tapi TAK TAHU NAK JAWAB PERSOALAN..! Heh! Dan Zul Ya sendiri akui ada puak PAS yang suka maki hamun...heh! Termasuk la blogger-blogger upahan dia tu...kan?

Zul Ya kata...


Aku kata...Memang layak pun aku belasah Zul Ya sebab dia la selama ni yang jadi dalang pemfitnah dalam blog-blog pencacai PAS Kedah...heh! Tu yang meroyan teruk tu...

Zul Ya percaya hanya dia dan Shahanim saja yang faham pasal maksud sebenar dialog depa tu? Heh! Silap besar laaaa..!!! Dia tak tau ka perkara ni dah kecoh satu Sg Petani? Dia ingat orang tak tau ka apa yang berlaku? Heh! Ni zaman IT laaa... Zul Ya dok pakai typewriter lagi kaaa...???

Aku dan kawan-kawan aku dah lama tau. Kami tau apa yang berlaku. Dah kecoh dah. Sebab apa kecoh? Sebab Zul Ya sendiri laaa.. Dia yang mula tembak dalam blog pencacai dia tu. Dia kata Shahanim kacau rumahtangga orang. Aku jawab la sebab aku tau apa yang berlaku....heh!

Contohnya, ada satu posting dalam blog dia tu sebut isu Shahanim kacau rumahtangga orang. Aku tau benar pasal isu tu. Tapi tak sempat aku jawab, posting tu dia tarik balik dari blog pencacai PAS Kedah tu. Pasai apa dia tarik balik? Penat "Puteri Berlian" tu karang panjang-panjang tauuu..!! Heh!

Zul Ya kata lagi...


Aku kata... budak suruhan? Puiii..!!! Terus terang aku kata, tak pernah pun aku kenal Shahanim. Sembang pun tak pernah. Pernah tengok jari jauh, tapi aku tak pernah tegur la. Malas nak tegur... Dia bukan kenal aku pun. Lagi pun aku tak suka orang kenal aku, terutama pemimpin UMNO Kedah! Heh!

Zul Ya tak perlu fitnah aku dalam hal ni. Dan dia tak perlu fitnah kata Shahanim bagi "buah fikiran" kat aku. Aku tahu isu sebenar, aku tahu apa yang berlaku dan aku ada akal yang dikurniakan Allah SWT untuk berfikir. 

Lain la blogger pencacai PAS Kedah...depa memang tulis seperti yang disuruh Zul Ya..!!! Tak percaya..? Zul Ya sendiri mengaku puak-puak blogger pencacai dia tu tulis apa yang dia nak...heh! Cuba tengok bukti kat bawah ni...

Zul Ya kata...


Aku kata...Dah sahih, kan?! Terbukti Zul Ya ada ramai "budak suruhan"!!! "Keldai-Keldai" yang kononnya tak dibayar..??? Heh! Nak muntah aku baca...Hahahahaaa..!!!

Zul Ya tak dak masa nak buat sendiri dan dia suruh "keldai-keldai upahan" tu? Memang la Zul Ya takdak masa nak buat. Dia boss...dia suruh saja, budak-budak dia yang buat fitnah! Heh! Zul Ya tengah sebok lobi diri nak jadi calon PRU ke-13 tu...mana ada masa...kan? Heh!

Zul Ya kata lagi...


Kan aku dah kata tadi. Zul Ya arahkan saja, budak-budak "upahan" dia yang buat kerja kotor! Dia suruh budak-budak "upahan" dia buruk-burukkan Shahanim? Nak fitnah? Fitnah je la...dah memang itu kerja budak-budak dia setiap hari...heh!

Tak payah kata Shahanim laaa.. Tok Bashah, Tok Det, Tok Aziz Othman, UMNO Kedah dan ramai lagi yang depa dah fitnah dan buruk-burukkan. Memang tu kerja depa setiap hari walaupun depa tu dah jadi Kerajaan Negeri...

Depa bukannya nak fokus buat kerja kat Wisma tu. Depa sebok ceramah setiap malam, tulis dalam blog pasal politik setiap malam. Rakyat yang menderita harga air naik, gerai kena roboh, takdak kerja, ekonomi merudum semua tu bukan depa nak kesah..depa sebok berpolitik siang malam!

Pasal dia nak "settle" dengan Shahanim tu lantak pi kat depa la. Aku tak campur. Cuma apa yang aku nak ialah supaya dia tak fitnah orang lagi, terutama pemimpin UMNO. Kalau taktau cerita, yang buat-buat cerita...itu fitnah namanya...

Hairannya, dalam "perutusan terakhir" Zul Ya tu, dia ada tag pemimpin UMNO dan Belia, Kak Suraya Yaacob (ADUN Sg Tiang) dan Shaharol Niza Omar. Dua-dua orang ni orang kuat UMNO. Kenapa dia tak tag kat Sanusi Setpol? Errr...ada apa-apa ke? Kena investigate ni...heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!