Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, February 17, 2013

DEYYY BLOGGER PAS KEDAH..BILA MAU JAWAB DAAA..???


Sampai sekarang ni aku masih tunggu jawapan pasai EIA Gunung Inas tu dari para pencacai blogger upahan PAS Kedah. Tapi malangnya sapa sekoq pun tak jawab. Err...Zul Ya takdak feed jawapan ka? Atau memang projek balun balak Gunung Inas tu takdak EIA?

Kalau suruh budak macam Azam Awang tu jawab soalan aku, baik hentikan je la. Buang masa je. Tahap IQ dia tu bawah tapak kaki aku jer...heh! Kalau taktau, tanya Zul Ya. Kalau dia taktau jugak, tanya Sanusi...dia mesti tau punyaaa...heh!

Tak payah la susahkan hati CEO PMBKed tu. Dia ada penyakit. Setahu aku Ustaz Azizan bagitau hari tu dia ada kanser dan baru lepas operate. Ada sesapa puak PAS Kedah yang buleh jawab ka?


Bukan apa...kalau tak cukup IQ, elok tak payah jawab la. Buat malu PAS Kedah saja nanti...

Yang aku peliknya, bila tak dapat jawab soalan ni, depa serang peribadi. Maki hamun aku macam-macam. Aku tak kisah dapat pahala free. Tapi profesional la sikit....jangan malukan nama baik blogger laaa...

Patutnya, kita berdebat pasal dasar. Bila aku tanya pasai EIA Gunung Inas tu, jawab la. Tu soalan pasal teknikal dasar...tak payah la dok kona baring sana-sini...heh! 


Pasal RM403 juta pasal peninggalan kerajaan BN tu, bayaq je la. Tak payah la cakap banyak...

Hari tu masa sidang DUN, Ustaz Azizan sendiri cakap. Kalau ada hutang kerajaan lama, maka kerajaan baru take over la hutang tu. Nasib laaaa...sapa suruh menang? Heh!

Macam tu jugak dengan hutang RM3 bilion yang Tan Keng Liang kata tu. Kalau lepas ni BN take over Kedah balik, maka BN la yang akan langsaikan hutang taik yang PAS Kedah buat tu. Aku yakin BN boleh settle sebab BN pandai jana pendapatan untuk kerajaan negeri...

So, hangpa jawab dulu la soalan aku pasai EIA tu. Tak payah la nak kona sana sini. Buat malu kat orang saja. Politik sihat la sikit. Lain la kalau hangpa memang tak sihat dan suka bagi pahala kat aku...heh!

1 comment:

Anonymous said...

kesian kat geng lebai malang ni, bila dah bersekongkol dengan geng mat jenin, otak dok pikiaq putrajaya saja! Bila dah terkejut setelah terjatuh pokok nyok nanti, mungkin baru mereka dapat idea nak beri jawapan!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!