Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, January 29, 2013

WAJIB TONTON VIDEO TUN M..!!! MEREMANG SEMANGAT DAN JIWA ISLAM DAN MELAYU..!!!



Lebih sejam aku menonton rakaman video ni. Memang berbaloi walaupun broadband aku hampir habis limit gara-gara tengok video ni. Tapi aku puas hati dan memang aku terpaku mendengar kata-kata negarawan ulung, Ayahanda Tun M.

Siapa tak kenal Tun M. Bukan setakat di Malaysia, kreadibiliti dan pandangan Tun M diiktiraf serta dicemburui di seluruh dunia. Tun M memang terlalu istimewa...

Aku terkedu bila mendengar Tun M berbicara tentan masa depan bangsa Melayu selepas PRU ke-13. Aku ada pandangan aku sendiri dan aku yakin korang pun ada pandangan korang masing-masing...


Pada aku, bermula sekarang, aku akan kempen habis-habisan demi mengekalkan perjuangan Bangsa Melayu, Agama Islam dan Tanah Melayu. Tak kira sama ada aku dibantu atau tidak, aku tetap akan berjuang...

Bila sampai ketika Parlimen dibubarkan nanti, insyaAllah, akan aku kerah segala tenaga, masa dan keringat untuk memastikan kemenangan perjuangan Melayu, Islam dan Tanah Melayu ini.

Aku akan "bungkus" dan "tanam hidup-hidup" bajingan-bajingan yang mahu mencemar kalimah "Allah", mencabar Islam dan hak pribumi bangsa Melayu dan memburuk-burukkan imej Tanah Melayu ini di mata dunia selama ini...

Ya Allah...berikanlah aku kekuatan demi perjuangan ini. Dan aku harap, rakan-rakan sekalian sudi membantu aku memberikan sokongan sewajarnya supaya aku tidak rebah nanti. Doakan perjuangan ini setiap kali selepas solat dan semoga Allah terus bersama kita selamanya...Amin...

3 comments:

Xpas 80, 90s. said...

walau ketika dulu sy dlm pas, tun adalah seorg yg sy kagumi dan hormati. kini dgn kebejatan dan kecelaruan pas, pendirian tun lbh sy fahami. semoga Allah swt memberi petunjuk hidayah, membimbing kita ke jalanNya , mengampuni dan merahmati kita semua. Amin....

Anonymous said...

saya berdoa kpd Allah swt perjuangan tuan dan rakan2 berjaya dan diberkatiNya. Bagi diri saya, hanya mampu berjuang in a very small scale kerana tertakluk kpd etika kerja. Selamat berjaya.

SirMawi1 said...

Amin...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!