Iklan Berbayar

Portal Berita Kedah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Monday, January 28, 2013

PEDASSSS..!!! HALLOOO BOSSS..AMBO DOH PECAT DIA DOOHHHH..!!!

Hallooo bossss..!!! Ambo doh pecat dia dooohhhh...
Aku diberitahu semalam oleh seorang rakan bahawa Nik Aziz telah menyambut "besday"nya yang ke-82 di rumah "sahabat setan"nya, Koperal Singh, ehhhhh.. silap...Karpal Singh. Eppy besday Pok Nik Ajisss...

Dah tua rupanya Pok Nik Ajis ni yer? Dah 82 dah umurnya. Pendek kata, rumah kata pergi, kubur kata mari! Tapi tak sedar-sedar diri, masih lagi nak memecah-belahkan umat Islam lagi...

Melihat pada umur Pok Nik, aku yakin ramai yang setuju bahawa dia patut bersara dari politik. Dah tak larat dah tu! 


Dulu officenya di tingkat 3, dah diturunkan ke tingkat bawah sekali. Dan banyak kali dia keluar masuk hospital, muntah darah dan sebagainya. Masuk wad sampai Najib pun datang melawat dia.. Larat lagi ke dia nak berkhidmat untuk rakyat? Atau dia wakilkan kat orang untuk buat kerja dia?

Peliknya, dia sampai awal 30 minit semalam di rumah Karpal. Sama sehari dengan pengumuman Majlis Syura tentang pemecatan Ustaz Nasha dari majlis tertinggi PAS tu...

Err.. Pok Nik datang mengadap Karpal sebab nak kasi tahu pasai Nasha kena pecat tu ke? Alaaa..satu Malaysia tahu Nasha herdik Karpal dan sifatkan Pengerusi DAP tu sebagai anti-Islam.. Pok Nik datang nak hantar report "gembira" kat "tuan" dia ke? Heh!

p/s: Aku tanya je...bukan apa pun...Wakakakakaaaaa..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Binatang ni leh kerja MB Kelantan pasal orang Kelantan pun suka dia goyang kaki.

Kerja tak da. Hari hari menipu dan melanggar hukum Islam saja otak dia.

Boleh lah rehat rehat sekejap di dunia ni pasal di neraka nanti sibuk.