Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Sunday, January 27, 2013

PANASSS..!!! SYARIFAH SOFEA TAK PERLU BERSUARA UNTUK MALUKAN ABBY ABADI..!!!

Sejuk aku tengok Syarifah Sofea bergambar lepas berhijrah...tak macam Abby bergambar...cuba tengok gambar Abby kat bawah dan bandingkan..
Korang ingat lagi tak pelakon namanya Syarifah Sofea? Alaaa... yang dulu seksi mengalahkan orang putih tuuuu... ingat, kan? 

Dia pun dah berhijrah jugak. Pakai tudung, macam Abby Abadi jugak...

Cuma, Syarifah Sofea ni memang dah berhijrah habis. Berubah dan sejuk pulak hati aku tengok ibu anak sorang ni.


Bezanya dengan Abby, Syarifah Sofea ni dia tak meroyan macam orang pompuan kena cerai. Sofea takdak pulak hina ibubapanya. Dan dia langsung tak join politik walaupun dan berhenti dalam bidang seni 100%...

Besar beza tu....Walaupun Syarifah Sofea dan Abby berhijrah, pada aku, kedua-dua artis ni berhijrah ke arah yang berbeza...

Syarifah Sofea hijrah ke arah Islam, sebaliknya Abby hanya berhijrah "imej" sahaja...korang faham-faham je la maksud aku tu...kan? Heh! 

Eiiiii....meluat aku tengok posing "MJ" gatal lagu ni aiiiiihhhh..!!!

No comments: