Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Rakyat Kedah...

Tuesday, January 22, 2013

PANASSS..!!! @REALDRMAZA SERANG FATHUL BARI DALAM TWITTER..!!!


Saya rasa agak simpati pada Ustaz Fathul Bari, bila dia difitnah oleh blogger-blogger pencacai Pakatan Haram baru-baru ini. Depa kata, UFB kahwin lari kat Thailand..!!!

Hasil dari fitnah itu, UFB turut dipandang serong oleh ramai pihak, termasuklah bekas Mufti Perlis, Dr. Asri (Dr. Maza) yang menyindir UFB di twitter...

Tak elok betul la akhlak Dr. Maza bila sindir begitu, serbu tak pakai helmet! Padahal, dia boleh tanya UFB directly untuk penjelasan. Tapi dia pilih untuk malukan UFB di khalayak umum. Macam tu la perangai Dr Maza...?

Padahal, apa yang dibuat oleh UFB itu adalah satu ibadah! Pahala besar mengIslamkan seseorang yang bukan Islam! Patutnya UFB disokong, bukan difitnah atau disindir...!!!

Ni, tolong tengok sampai habis video di bawah ni. Aku nak tengok, berapa ramai blogger-blogger Pakatan Haram yang akan minta maaf pada UFB. Dr. Maza bila nak minta maaf? Heh!

4 comments:

Anonymous said...

toksah layan la si asri tuu....biaq dia meroyan sesorg..

Anonymous said...

Jangan ingat bila dah bergelar Dr. krana ada title phd..dia sudah pandai...bijak sana dan. .bijak sini. Dia ada penyakit hasad dengki. Dia sebenarnya telah memperbodohkan dirinya sendiri dgn perkara yang dia tak perlu tahu.

Anonymous said...

Style Dr Maza ni mmg aku menyampah! Klu dh bekas mufti tu, elok2 la ndak nya..ni main sindir2 pulak. Aku yang tak belajar tinggi ugama ni pun, tak nak nyindir2 macam tu...macam mana nak jadi contoh?

Anonymous said...

memang terbaik ufb... terbentang kebenarannya...

islamkan org bukan islam dan kemudian jadikan isteri, didiklah dgn baik, besar ganjarannya dan itulah kasih seorg abang kepada adiknya yg berlainan agama

bukannya buat perkara yg tak senonoh dgn bini org, bini kawan atau anak dara org...

bukan seperti parti islam yg sebuk berbangga kononya telah berjaya mentarbiahkan org bukan islam, tapi tak seorg pun yg telah berjaya diislamkan sebaliknya org bukan islam itu pulak yg telah berjaya mentarbiahkan parti islam itu sehingga jadi parti anggok dan geleng2 walaupun agama/akidah jadi galang gantinya..

dan buat dr maza.. langsung tak nampak apa2 jasa dia utk menyatukan umat islam yg bertelagah dan utk mempertahankan kesucian agama islam ini apabila diperlekehkan oleh bukan islam.. hanya pandai ambil kesempatan seperti lalang kejap kata org itu salah kemudian kata pulak org ini yg tak betul... maaf kata langsung tiada apa2 jasa dia utk islam dan umat islam dan negara ini yg telah dia buat... sama seperti org2 kebanyakan hanya pandai beri komen tapi kosong, hanya gah pada gelaran dan nama saja..