Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, January 30, 2013

PANASSS..!!! AZZA ELITE KINI BERTUDUNG, TAK IKUT JEJAK "GEDIK" ABBY ABADI PUN..!!!

Relax je Azza bertudung skang ni..bersama suami tersayang..
Aku dapat berita, seorang lagi kawan baik Abby Abadi dah pakai tudung. Depa dua orang merupakan anggota kumpulan Elite, yang cukup kuat "gedik" dulu...

Yup..! Azza dah bertudung sekarang. Alhamdulillah. Sejuk mata memandang. Dia dah tak gedik lagi dah macam dulu lepas bertudung. Lagipun, dia dah suami yang baik dan beri penuh sokongan padanya untuk menjadi lebih baik...tahniah Azza...

Cuma...yang tak berubah tu Abby jer. Nama je dia pakai tudung. Tapi "gedik"nya memang memalukan orang yang pakai tudung. Cuba tengok kalau dia bergambar. Kalau dia tak "gedik" memang bukan Abby laaa...heh!

Tapi, yang tu la yang puak-puak PAS suka...Sampai terbeliak bijik mata, meleleh air hidung pun tak sedar dah bila tengok Abby "gedik" atas pentas...cuba bandingkan gambar-gambar Abby kat bawah ni sebelum dan selepas bertudung...tak banyak bezanya...kan?






Walaupun Abby mengeluarkan "fatwa" ikut suka dia, puak-puak PAS ni tepuk tangan macam dapat fatwa dari Al-Ghazali. Pelik betul bila "ostazah mee segera" macam Abby ni jadi "pooojaan" hati pak-pak lebai PAS ni...


Tapi takpa lah. Mungkin itu cara agama PAS, kot? Fatwa Abby memang glemer habis. Ada sekali tu dia kata "lelaki yang pakai seluar pendek lebih dari 3 kali tak boleh jadi wali nikah"..!!!
"Kalau 3 kali je dia dah langgar macam main bola pakai seluar pendek yang atas pada lutut, dia tidak boleh jadi Wali dah." - Abby Abadi, ceramah di Negeri Sembilan
Perghhh..!!! Fatwa tu dia sebut kat satu ceramah di Negeri Sembilan. Memang kecoh! Teruk jugak la dia kena "puji" dengan ulama-ulama di Malaysia ni. Hairannya, pak-pak lebai PAS tetap tepuk tangan woooo..!!! Entah mazhab apa depa pakai pun aku tak tau...heh!

1 comment:

Anonymous said...

dia ambik fatwa dr Ustaz Azhar Idrius finalismaharaja lawak katanya...mmg sunhgguh lawak...fatwa ala hutan rimba

Bila Kak Su Bersuara... Heh!