KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Friday, January 11, 2013

MAT SABUN PEDASSS..!!! IMAM SYI'AH INI ADA ILMU KEBAL..!!!?



Hebat betoi Abang Mat kita ni. Sebut je pasai dia, terus kenai tibai..!!! Hebat betoi la suami 2 Normah ni..kan? Gerun pulak aku bila dengar nama Mat Sabun ni...Eh! Mat Sabu laaa...

Punya hebat Abang Mat kita ni, dia kebal dari sebarang serangan. Kalau serang atau dedah saja kesalahannya, maka akan ada orang yang marah-marah kat kita...heh!

Mungkin dia rasa di KEBAL..maka mungkin juga dia rasa dia KEBAL dari sifat MUNAFIK!


Mula-mula masa berkempen nak jadi YB di Kuala Kedah, dia janji lain. Tapi bila dah menang jadi YB kat situ, dia lupa janji dia pulak dahhhh..!!! Tak pa...dia KEBAL...tak jadi munafik kalau dia mungkir janji...kan?

Pelik betoiiii..perangai imam syi'ah Malaysia ni...Errr.. Aku nak tanya, sapa yang kaya sangat sponsor CRV baru kat dia tu? Tauke mana? Kalau masa tahun 1999, CRV tu memang orang kaya je yang pakai...heh! Orang tak berapa kaya tak mampu woooo..!!!

Then, orang yang gatai sms bela Mat Sabu tu boleh tolong jawab? Muahahahahaaaa..!!! Takkan la itu pun nak kena refer dengan Normah kotttt..?

2 comments:

Anonymous said...

apa nak takoittt cikgu nonn oiii...

balunnn sajaa laaa.... puak2 paihh ni kalau x kena balun depa x sedaq...

janji bukan mainn sedapp... nak buat keja utk rakyat bukan pakai ayaq lioq..

kene usaha sungguh2... buang masa saja laaa duk dlm paihh tu...

sorga dikejaq akhirnya terjerumoihh jadi balaci dap..

otai
subang

Jijan Mali said...

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. JAngan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR PR dlm PRU13 nanti.....