Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Barisan Exco Kerajaan Negeri Kedah

Saturday, January 5, 2013

LAWAK PAGI INI...KENALI KELUARGA TUKANG FITNAH NASIONAL INI...


Ada la satu family ni....

Memang dah warisan turun temurun suka fitnah orang...

Kalau tak fitnah sehari, bukan PKR namanya...

Ketua pemfitnahnya Pak Anwar Berahim...

Lepas tu diwariskan sifat tu pada anaknya, Nurul Izzah binti Anwar bin Berahim...

Lepas tu dijangkit pulak pada "kekasih gelap"nya, Azemin Alley....

Ada sorang tu nak masuk geng fitnah..tapi asyik fail je sebab selalu GAGAP...

Diorang kata orang fitnah diorang...padahal diorang la yang fitnah orang...

Tu pun korang sokong family fitnah ni lagi..? Tu diaaaaa...!!!

No comments: