Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, January 29, 2013

GEMPARRR..!!! ROZITA CHE WAN - NAJIB RAZAK BERCINTA...???

Korang jangan gosip aaaaa...!!!
Nak tersembur mulut aku bila baca akhbar Metro. Terpampang pulak tulisan "Kami sama-sama suka dan Rozita balas cinta saya - Najib Razak"..!!! Perghhh..!!! PM bercinta dengan Rozita Che Wan???!!!

Selak punya selak sambil minum kopi, rupanya surat khabar tu bertarikh dua hari lepas. Aku cuba call seorang rakan baik yang bekerja sebagai wartawan Metro di KL, bertanyakan pasal perkara ni...

Rupa-rupanya, editor Metro tersilap "quote". "Ralat!", katanya. Dia bagitau aku, aku adalah orang yang ke-139 yang call dia bertanyakan perkara yang sama. Hahahahahahaaaa...


Dia kata, sebenarnya editor dia nak letak nama Zain Saidin. Tapi entah macamana entah...dia terletak pulak nama Najib Razak. Kesian...khabarnya gelabah jugak la muka boss dia tu..heheheheee..

Biasa laaa...human error. Lagipun aku yakin Datin Seri Rosmah tak marah, dia sporting bebbb..! Dia tak cepat melatah macam "Mak Lampir" tu..heh!

So korang jangan la dok buat gossip yang bukan-bukan pulak. Aku seligi kang...! Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!