Iklan Berbayar

Portal Berita Kedah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Monday, January 28, 2013

GEMPARRR..!!! PAS KEDAH DIBERI KATA DUA SEBELUM KENA BALUN..!!!



Ingat Azizan dan Cikgu Joe..!!! Orang-orang kampung di 11 buah kampung di sekitar Gunung Inas ni beri masa sampai tarikh bubar Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah saja. Sampai tarikh tu saja..!!!

Kalau takdak tindakan membela orang-orang kampung yang hangpa tipu sampai ratusan ribu ringgit ni, hangpa siap la PRU ke-13 nanti. Aku "sesah" hangpa cukup-cukup kat blog aku ni..."Kebajikan" apa lagu ni?

Puak-puak PAS jangan ingat orang kampung di Kedah ni bodoh-bodoh belaka macam pengikut hangpa tu. Orang kampung tu dah ready dengan Lawyer. Depa akan tubuhkan badan bertindak secepat mungkin untuk pantau tindakan hangpa...


Dah la hangpa botak licinkan semua balak kat Gunung Inas tu. Hangpa tipu pulak penduduk kampung! Hangpa "balun" balak sampai untung berjuta-juta...hangpa "balun" pulak duit orang kampung! Manusia jenis apa la puak-puak PAS ni..???

Apa? Duit tu disimpan kat pejabat ADUN PAS Kupang? Lepas tu duit tu hilang, kononnya ada perompak pecah masuk? Itu hangpa punya pasal laaa..!!! Sapa suruh simpan duit tu kat pejabat??? Deyyy..orang simpan duit ratus-ratus ribu tu dalam bank la deyyyy..!!!

Sekarang, hangpa ganti balik duit pakcik-pakcik dan makcik-makcik tu! Aku dengar Amirudin kata duit untung balak sampai RM80 juta, Tapi jangan guna duit tu. Hangpa guna duit poket hangpa sendiri pasal hangpa yang tipu duit depa...!!!

Tak adil la hangpa guna duit kerajaan negeri ganti balik duit orang kampung yang hangpa tipu tu. Duit kerajaan negeri tu duit rakyat! Hangpa guna la duit yang hangpa dok kutip dalam karung masa dok ceramah menipu orang tu..!!! Aku tak halal kalau hangpa guna duit rakyat Kedah..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Apa yang riuh sangat tu?? Tipu menipu adalah mainan hidup je. Tipu hukumnya berdosa je dalam agama dan akan dihukum apabila si penipu dimandikan...dikapankan...ditanamkan dan ditalkinkan. Selebihnya urusan si penipu dengan Penciptanya je. Jadi tidak hairan jika orang yang bergegar sembang pasal hukum hakam agama tapi dia engkar dengan apa yang disembangkan. Tak caya tanya Nik Aziz ha ha ha satu-satunya Ulam..mak yang boleh menjamin manusia masuk syurga...bukan syurga Allah s.w.t. tapi syurga PAS