KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Thursday, January 24, 2013

GEMPARRR..!!! MAHASISWA KUIN MENGAMUK DI KAMPUS BARU KUALA KETIL..???


Apa dah jadi ni Azizan? Blogger-blogger pencacai PAS Kedah dok sebok promote bangunan baru kampus baru KUIN kat Kuala Ketil. "Hebat"nya bukan main..!!! (Ellehhh..kerajaan BN buat kampus lebih hebat dari tu...tak hutang kat bank pun...)

Ni awat yang mahasiswa KUIN mengamuk pulak ni? Sampai buat protes!!! 

Apa yang aku dengar, KUIN tak jaga kebajikan mahasiswa di sana. Mahasiswa disuruh pindah ke kampus baru tu sedangkang prasarana tak lengkap. Dalam ertikata lain, SEMUA BANGUNAN TU TAKDAK CF..!!!



Sejak bila Azizan jadi "bijak sangat" sampai suruh pelajar pindah dan duduk kat bangunan takdaf CF? Kalau jadi apa-apa siapa nak tanggung?


Dah la takdak CF..kemudahan air, letrik dan sebagainya bermasalah! Dah la lagu tu, rumah yang depa sewa pun mahal-mahal belaka. Harga melambung tinggi..!!! Ni puak-puak PAS nak cari makan  lebih dengan aniaya pelajar ka?

Education is not for business. Yup! Betul tu. Sebagai sebuah negeri "berkebajikan", Azizan kena la suruh Setpol atau Zul Ya publish cerita yang betoi..!!! Jangan dok mengampu dengan bangunan takdak CF...bingai betul laaa..!!! Heh!

2 comments:

MMI said...

Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

Anonymous said...

nfruBiasa benda baru........... tentu ada sikit masaalah. Lepas ni selesai laaaaa