Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Rakyat Kedah...

Monday, January 7, 2013

GEMPARRR..!!! BUKTI PAK LEBAI PAS GHAIRAH TENGOK AMOI MENARI K-POP..!!!




Sekarang ni dah mula kecoh di sana sini pasal PAS, PKR dan DAP nak buat himpunan Kebangkitan "Nafsu" Rakyat di Stadium Merdeka. Kononnya rakyat nak bangkit la menentang Kerajaan sedia ada...

Padahal puak-puak Pakatan Haram ni takdak kerja nak buat dan sengaja GUNA NAMA "RAKYAT" untuk tunjuk kuat..! Heh! Cara tu dah lapok laaaa...

Dalam pada itu, depa pun buat la ceramah demi ceramah sekarang ni untuk bangkitkan "nafsu" rakyat dan salah satunya ialah kat Tapak Ekspo Seberang Jaya kat atas tu...Nak tergelak aku tengok bila pak-pak lebai PAS tu ternganga terlopong tengok amoi dok menari disko atas pentas!

Pakai lebai! Nampak macam alim! Tapi terpaku tengok amoi bergelek! Apa cerrrr..??? Heh! Pandai sungguh Pok Nik Ajis didik anak-anak buah dia...maklumlah..di bawah kepimpinan "Khalifah Guan Eng Abdul Azizzzzz....!

1 comment:

Anonymous said...

pah por oll maa.... aiyaaa