Iklan Berbayar

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Wednesday, January 2, 2013

GEMPARRR..!!! BLOGGER PRO-UMNO KEDAH UNGGULI CARTA TERBAIK 2012..!!!


Tahniah aku ucapkan kepada beberapa blogger Team Media Kedah (TMK) yang telah berjaya mengungguli carta ranking blogger pro-UMNO terbaik pada tarikh berakhir 31 Disember 2012. Siapa sangka blogger pro-UMNO Kedah hebat begitu, kan?

McTheory berjaya menempatkan diri pada ranking kedua, selepas blogger sahabat kami, Media Permatang Pauh di tempat pertama. Menariknya, McTheory dilihat sebagai seorang blogger yang benar-benar memainkan isu politik sahaja...Tahniah Mc..!!!



Begitu juga dengan blogger TMK iaitu Pisau Kedah (unitmediakedah.blogspot.com) yang berjaya mendaki hingga ke tahap 20 blogger terbaik ranking Alexa. Sapa kata Pisau Kedah tak cukup tajam? Heh!

Dan blogger MedanTempurKedah yang berada di tangga ke-21 juga membuktikan bahawa blogger pro-UMNO Kedah sememangnya berbisa...heh!

Aku? Hahahahahaa...aku tak perlu untuk berada di kedudukan begitu. Lagipun aku tak pernah pikiaq pun pasal ranking ni. Aku puas menulis dan puas meluahkan apa yang aku rasa dalam bentuk penulisan yang jitu, benar, masuk akal dan berfakta...

Satu lagi, mulai hari ini aku berazam untuk tidak lagi menulis perkara karut marut yang tiada kaitan dengan politik.. Harap semua puas hati..heh!


1 comment:

Pemerhati Politik said...

Bagus, tapi kurangkan cerita seks