Iklan Berbayar

Portal Berita Kedah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Wednesday, January 23, 2013

EKSKLUSIFFF..!!! INIKAH "ANAK IKAN" TERBARU ANWAR IBRAHIM..???


Aku tengok kecoh betul puak-puak PAS dok canang dalam Harakahdaily pasal Ketua Ekonomis Bank Islam, Azrul Azwar yang digantung kerja oleh majikannya. Kononnya Azrul dianiaya Bank Islam kerana meramal kekalahan BN pada PRU ke-13.

Apa yang nak kecohnya? Simple je isu ni...

Ada sumber yang beritahu aku bahawa semua ni dah dirancang dari awal. Khabarnya budak Azrul tu memang penyokong tegar PKR yang "diimplan" Anwar di dalam Bank Islam...


Desas desus memberitahu bahawa Azrul ni dah dijanjikan PKR untuk dipilih sebagai calon parti tu pada PRU ke-13 ni. Dan kenyataan Azrul berhubung BN kalah pada PRU kali ni sengaja dibuat untuk dijadikan alasan dipecat dari Bank Islam...

Itu la yang sumber tu bagitau aku...heh! Maknanya semuanya memang dah dirancang dari awal..?

Mula-mula Azrul keluarkan kenyataan kata BN kalah pada PRU ke-13. Lepas tu Bank Islam akan ambil tindakan disiplin kat dia. Kononnya dia keluar kenyataan lawan kerajaan BN. Lepas tu Azrul dilihat sebagai "mangsa teraniaya"..heh! 

Lepas tu boleh la salahkan BN, kan? Kah! Kah! Kah!!! Dah boleh baca la skrip puak PKR ni..hahahhaahaaaaa...!!!

Kalau Azrul sayangkan kerjanya, dia takkan keluarkan kenyataan macam tu. Dia tahu mana-mana pegawai bank tak boleh keluarkan kenyataan berbaur sokongan kepada mana-mana parti politik, tak kira BN atau Pakatan Haram. 

Kalau dia keluarkan jugak kenyataan, dah tentu dia tahu apa kesan dari kenyataannya tu, kan? Hahahaha...

Takkan itu pun puak-puak PAS di Harakahdaily tu tak boleh fikir? Harakah ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat ke untuk depa tipu? Puiiii... bellaraweiiiii...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Kepakaran ko perbankan yang ko campur hal politik apa hal? Sebagai orang yang ada profession politik itu hanya hal peribadi pada kau.

Sekolah tinggi belum bererti 'terpelajar'

Ibarat mekanik kereta sibuk tentang kejuruteraan genetik.

BOlo punya bangsat. Sedap kena belasah pun jangan ingat orang lain suka bermain di belakang pintu kedai.