KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Sunday, January 13, 2013

EKSKLUSIF #KL112..!!! PAK-PAK LEBAI PAS DI JAMU PAHA-PAHA GEBUUU..!!!

Aku yakin budak-budak ni student bawah Chegu Bard SAMM...apa nak jadi ni???
Mujur la ada orang "kutip" saya untuk ke KL bagi "memeriahkan" Himpunan Shamsidar 1.0 yang berlangsung di Stadium Merdeka yang penuh bersejarah (buat rosak imej Stadium Merdeka je puak-puak ni..hmmm...).

Walaupun sekadar "tumpang orang", aku ada la beberapa keping gambar yang sempat aku rakam di himpunan yang gagal ni...

Sebenarnya, aku lebih suka panggil himpunan ni sebagai Himpunan Kebangkitan "Nafsu" Pakatan Haram. Sebabnya, ramai pulak pompuan-pompuan gedik yang seksi-seksi dan menjolok mata menjadi "santapan nafsu" pak-pak lebai PAS kali ni...heh!

Ni..tengok gambar-gambar kat bawah ni... Anak sapa la ni? Terjojol biji mata pak-pak lebai kulup tu! Muahahahahaaaa... Habis la "muslimut" PAS dapat "madu" lepas ni. Kalau tak jadi "madu" pun, jadi "kekasih gelap"..! Kah! Kahh..!!! Kahhhh..!!!

Ni buktinya...kat atas tu sekeping dan kat bawah ni ada dua keping... Yang lain aku tak rakam sebab aku tak mau subahat dosa... aku publish ni pun sebagai pengajaran untuk dijadikan sempadan... harap hangpa semua tak tiru depa ni...

Masa amoi-amoi ni lalu, pak-pak lebai tu usha tengok sampai nak terkeluaq biji mata..!!!
Ni awek punk...tak tau la anak sapa..mungkin anak puak PKR kot...perghhh..!!! Idup Azmin..!!! Idup Nurul Izzahhh..!!!


No comments: