Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Barisan Exco Kerajaan Negeri Kedah

Thursday, January 17, 2013

ASTAGHFIRULLAH..!!! JANGAN TIRU PERANGAI WANITA ISLAM INI...!!!



Aku tak tahu la sama ada wanita ni benar-benar "muslimat PAS" sebagaimana yang didakwa. Tapi siapa pun dia, aku doakan supaya dia sedar dirinya siapa...Tu korang tanya dengan tukang upload video ni...

Sebenarnya aku malu nak tunjuk video klip ni kat korang semua. Tapi aku rasa elok juga aku share dengan korang sebagai satu pengajaran. Jangan sesekali buat perangai macam ni kalau betul-betul korang ada maruah...

Malu aku tengok. Bertudung litup. Tapi berdangdut. Siap beraksi head banging pulak tu! Payah betoi la kalau orang tak reti adab ni...kalau kat dalam rumah orang tak nampak tu boleh gak la aku terima. Tak malu betoi..!!!


Tapi kalau kat dalam rumah pun, korang jangan buat laaa. Kalau tak malu kat orang pun, malu la kat Allah dan malaikat yang ada kat kiri kanan kita tu...ishhhh...!!!

4 comments:

Anonymous said...

Perghh kelakau gak, hiburan percuma utk aku, tq :-))

Anonymous said...

Perghh kelakau gak, hiburan percuma utk aku, tq :-))

bahrain said...

kakak ni ok la, misti dia ingat mase muda muda dulu nih!? ntah ntah penyanyi dandut klub malam nih!

tiga minit said...

jenis kering hati ni...peduli apa org kata asalkan diri happy..