Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, August 18, 2012

GEMPARRR..!!! LEMAN RAJA LAWAK "DIPUKUL" BLOGGER PAS..!!!


Leman...apa yang buat sampai puak-puak PAS suruh hang pi sekolah balik? Hang kurang ajar ka? Heh! Kan aku dah kata...lain kali jaga la perilaku dan tuturkata tu...kan dah kena "tibai"..!!! Heh!

Blogger PAS sendiri pulak tu yang "tibai" tu! Pedihhh..!!! Dia suruh Leman pi belajar...belajar adab ke? Heh! Dia kata...
"Pada pengamatan penulis Leman perlu banyak belajar.Lawak beliau perlu bertempat. Pertuturan beliau perlu dijaga.Bertambah pula Leman orang sudah kenal.Apa kata Leman ikut usrah fitrah yang dinaqibkan oleh Ustaz Azhar Idrus"

Pada aku, ada silap sikit kat nasihat blogger PAS tu. Patutnya, dia suruh Leman pi belajar bertutur dari Ustaz Harun Din, bukan Azhar Idrus! Azhar Idrus tu mulut dia baik sikit je dari longkang! Heh! Nasib baik mulut Azhar Idrus tu tak sebusuk Mat Sabun atau Mahfuz...heh!

Kalau kita amati ceramah atau tazkirah Azhar Idrus, memang dia tak sesuai jadi pendakwah. Dia memang lawak, tapi cara dia buat lawak tu takdak adab. Main tibai ikut suka hati je...

Berbanding dengan Ustaz Harun Din, dia lebih berhemah dan lawaknya beradab. Rasulullah SAW dulu pun melawak jugak dalam dakwahnya, tapi takdak la sampai macam Azhar Idrus buat tu...kan?

Blog PAS PIS PUS yang tibai Leman Raja Lawak...
Dari cara blogger PAS balun Leman Raja Lawak tu, aku dapati ada yang tak kena dengan cara Leman berkomunikasi. Mungkin dia buat lawak bodoh dan tak bertempat! Dalam ertikata lain, Leman memang kurang ajar la tu kot...kalau tidak takkan blogger PAS tu nak sound dia..heh!

Amacam Leman? Hang nak pi sekolah mana ni? Hendry Gurney tu ada kosong tu! Heh! Amacam? Nak apply ka? Kah..! Kahh..!!! Kahhhhhh..!!!!

EKSKLUSIF..!!! TV PAS KEDAH SABOTAJ USTAZ HARUN DIN..??? MEMALUKAN...!!!!




Baru ni aku ada tunjuk kat hangpa video rakaman ucapan Aidilfitri PAS Kedah. Depa sabotaj Azizan ke? Heh!

Tapi kali ni aku nak highlight pasal AMAN TV yang dipercayai dibayar oleh Kerajaan PAS Kedah untuk rakam gambar depa..Alaaa...nak kasi glemer la katakannnn..!!! Heh!

Bukan apa...aku nak tanya...AMAN TV ni kenai ke tidak Ustaz Harun Din nihhh..??? Haaaa??? Kenal ke tidakkkk..??? Time Hayati bagi ucapan, awat hangpa bubuh tag nama Ustaz Harun Din?

Cuba tengok kat atas tuuu..!!! Betoi tak? Heh! Mintak maaf cepat...!!!

AMAN TV ni reti buat kerja ke tidak? Atau makan gaji buta..??? Heh! Aku rasa AMAN TV patut mintak maaf atas ilat yang dibuat kat dalam rakaman ucapan Hari Raya tu..betulkan cepat! Memalukan PAS Kedah la wehhhh...!!! 

Bak kata Azizan Razak... AMAN TV buat la kerja cara Islam..!!! Heh!

GEMPARRR..!!! USTAZ KAZIM DIUGUT BUNUH HANYA KERANA VIDEO INI..!!!



Hanya kerana video kat atas ni, maka Ustaz Kazim Elias diancam bunuh! Hanya kerana video kat atas ni darahnya "dihalalkan" oleh puak-puak PAS totok..!!!

Persoalannya, salahkah apa yang nyatakan oleh Ustaz Kazim tu? Dah betul...maka beliau kata yang betul la tu...!!! Heh! Sumber ni didedahkan oleh member aku kat sini...blogger Penang nihhh...heh!


Awat? Terasa sangat ke? Pedih sampai ke ulu hati? Tepat kena kat batang hidung? Heh! Sorry la bro... Berkata benar la walaupun pahit...!!! Heh!

Kalau dah salah tu, ngaku je laaaa..!! Ni siap sampai nak bunuh-bunuh Ustaz Kazim ni apahal? Dah takdak hujah ke nak balas sampai nak bunuh ulamak ni..? Heh!

Setahu aku, belum ada lagi mana-mana pihak yang "halal"kan darah Pok Nik Ajizzzz..! Heh! Itu maknanya, geng-geng UMNO/BN ni masih waras dan tak la gila politik sampai tolak agama macam puak-puak PAS...kan? kan? kan? Heh!

UMNO/BN...saya mesti pilleehhhhh..!!! Jangan marah aaaa.... Kah! Kahh..!! Kahhhh..!!!

EKSKLUSIF..!!! PHAHROLRAZI SABOTAJ AZIZAN RAZAK LAGI DALAM UCAPAN AIDILFITRI..?!!!



Tu diaaa..!!! Hari Raya pun puak-puak PAS ni sabotaj Azizan Razak..!!! Hebat betoi gerakan Phahrolrazi.. Heh!

Cuba tengok...mula-mula, saja la depa bubuh ucapan Taulan, maklum la dia paling senior. Lagi pun katanya Taulan dah takmau bertanding dahhh...

Lepas tu Phahrolrazi..lepas tu Manikumar...Lepas tu Tan Chow Kang..Lepas tu Hayati Othman...Lepas tu Ismail Salleh...Lepas tu Ghani...Lepas tu ABISSSSS..!!!

Mana ucapan MB Kedah...??? Heh! Hangpa sabotaj dia nooooo... Sapa bayar hangpa sabotaj Azizan tuhhhh...? Heh! Phahrolrazi ka?

PANASSS..!!! PAS KATA DAP LEBIH TERUK DARI "KAFIR HARBI"..?!!!


Semalam, Setiausaha Dewan Ulama PAS Pusat, Khairuddin Razali mengeluarkan “fatwa” menyatakan bahawa DAP ditakrifkan sebagai golongan “kafir mua’hid” yang membawa pengertian sebagai golongan “orang bukan Islam yang berikat janji dengan orang Islam”.

Janji apa yang boleh diikat dengan kuffar sedangkan janji itu jelas merugikan dan menjejaskan syiar Islam di negara ini?

Ulama’ “agama PAS” itu menafikan pula bahawa DAP merupakan golongan “kafir harbi” iaitu istilah yang diberikan para ulama Islam di negara ini kepada parti chauvinis ultra kiasu itu.

Katanya, “kafir harbi” membawa maksud “golongan orang bukan Islam yang berada di luar negara umat Islam dan menentang secara bersenjata negara yang diperintah oleh umat Islam”. Itu pandangan dari Khairuddin…

Itu kata dia. Pandangan itu dilihat dari sudut kaca mata seorang ahli politik yang menyebelahi PAS dan mahu membela DAP yang merupakan rakan sekutu kuatnya. Meskipun DAP dilihat sering memijak PAS, Dewan Ulama PAS tetap mahu membela DAP…

Dewan Ulama PAS terpaksa membela DAP disebabkan politik dan bukan kerana Islam. Jika PAS membela Islam, mungkin PAS sendiri akan “menghalalkan darah” DAP untuk diperangi.

Mujurlah PAS kini sudah “tidur sekatil” dengan DAP. Bayangkan apa yang akan PAS kata kalau PAS masih sendirian seperti dahulu…kan?

Jika diikutkan fatwa terbaru PAS itu, golongan yang boleh dikatakan sebagai “kafir harbi” itu amat sesuai untuk diberikan kepada rejim Yahudi Zionis di Israel yang memerangi dan menzalimi negara Palestin serta umat Islam di sana.

Persoalannya, apa pula istilah bagi golongan bukan Islam yang memerangi dan membantah syiar Islam di dalam sebuah negara Islam?

Bayangkan, orang bukan Islam yang tinggal di dalam sebuah Daulah Islamiyyah dan menentang syiar Islam dari dalam negara itu! Tentulah ia lebih teruk dan lebih merbahaya berbanding “kafir harbi”, bukan?

Kafir Harbi menyerang menggunakan senjata dari luar sesebuah negara Islam. Tapi, “kafir jenis DAP” ini pula menyerang secara halus menggunakan taktik phsycology untuk melemahkan Islam dan umatnya di negara ini!

Mereka ini begitu sesuai  disifatkan sebagai “gunting dalam lipatan” atau “musuh dalam selimut”, dan apakah pula istilah yang layak diberikan kepada golongan yang lebih merbahaya dari golongan “kafir harbi” ini?

Apakah saya boleh menyifatkan DAP sebagai golongan “kafir harbi khafi” atau dalam bahasa Melayunya bermaksud “golongan kafir harbi yang tersembunyi”?

Sungguh pelik dan menghairankan apabila dilihat tentang pendirian PAS di dalam hal ini. Rupa paras PAS yang terkini memperlihatkan keazaman mereka mengejar kuasa politik amat kuat berbanding semangat mengimarah dan mempertahankan syiar Islam di negara ini.

Bayangkan, Daulah Islamiyyah dan perlaksaan hudud yang dulu sangat diimpikan oleh setiap ruh umat Islam di dalam PAS, kini menjadi debu dan diterbangkan angin setelah dipijak lumat oleh puak-puak “kafir harbi khafi” ini…

Begitu lemah dan dhaif sungguh ketegasan iman di hati puak-puak penganut “agama PAS” sehingga sanggup melacurkan perjuangan asal mereka yang mahu tertegaknya Daulah Islamiyyah dan hudud di negara ini hanya kerana sayangkan DAP!

Mungkin kerana itulah maka Allah SWT tidak pernah redha terhadap PAS dan para pemimpinnya untuk mengambil alih tampuk pemerintahan negara ini. Iman mereka begitu nipis dan IQ mereka begitu rendah sekali untuk melayakkan mereka sebagai pemerintah sesebuah kerajaan Islam.

Bila diajak bersatu bersama UMNO di bawah BN dan bertahaluf siyasi bersama rakan-rakan komponen yang terdiri dari “kafir zimmi”, PAS begitu bongkak dan sombong untuk menolak usul yang bakal menyatu padukan umat Islam di Malaysia itu.

Kini, PAS terus hancur bersama “kafir harbi khafi” serta “agen Yahudi Zionis Israel” yang menenggelamkan parti itu ke tahap paling hina di dalam sejarah politik negara. Entah bilalah PAS dan pemimpinnya akan sedar tentang perkara ini? Wallahua’alam…

Sumber: Mykmu.net

EKSKLUSIF DARI KEDAH..!!! HOUSE BAR OF PAS KEDAH ANJUR TARIAN SEPARA BOGEL DI BULAN PUASA..?!!!



Perghhhh..!!! Panassss dan hangatttttt dari House Bar Of PAS Kedah..!!! Video ni di upload pada 15 Ogos lalu oleh "v2link" yang dipercayai bekerja di premis hiburan tu sebagai promosi sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak!

Pelik tapi benar! Ini yang berlaku di Kedah pada bulan Ramadhan ni. Aku tak pi pun ke House Bar tu aaaaa...jangan main tuduh-tuduh! Heh!

Sebenarnya, pusat hiburan di Kedah memang dibenarkan beroperasi di bulan Ramadhan sejak di zaman BN lagi. Memang undang-undang benarkan depa beroperasi...

Tapi masa BN dulu, pengusaha pusat-pusat hiburan ni tutup kedai di bulan Ramadhan sebagai menghormati umat Islam. Kerajaan BN tak payah suruh pun depa tutup, tapi depa tutup sendiri pasal depa respect kat kerajaan BN...

Tapi sekarang ni, bila PAS memerintah, para pengusaha pusat-pusat hiburan tu tak heran pun! Depa bukak saja pusat-pusat hiburan tu. Dan lebih menarik, pengusaha-pengusaha yang dipercayai datang dari DAP Penang ni selamba buat promosi macam ni..! Heh!

Amacam PAS Kedah? Azizan? Sanusi Setpol? Amacam? Ada teloq ke nak tegur perkara ni? Heh! "Sebangsa, Sejiwa, Senegara"? Di Kedah ni PAS dah jadi "Sebangsat" macam ni pun dikerjakan DAP masih lagi takut nak bersuara? Heh!

P/s: Dey Sanusi Setpol...lu simpan la lu punya teloq tu dalam almari..!!! Kasi kunci dengan pedal ayam banyak-banyak..heh! Lu nak jadikan Kedah ni jadi "mini Danoq" kaaaa..???

LAWAK PAGI INI... Guan Eng Ada "Sifu" Ajar Pikat Amoiii...?


Tu diaaaa..!!! Rupanya Guan Eng ada "sifu" main pompuan..!!!

Patut pun dia sangkut dengan "Rainbow"...

Lepas kantoi dengan bini dia...dia refer kat "sifu" dia laaaa...heh!

Dia tak sedar pulak "sifu" dia tu dah berapa kali kantoiiii...!!! Heh!

Babak ni teringat aku cerita Madu Tiga...

En. Jamil kantoi dengan Kak Tipah...tapi refer kat Pak Mertua dia...heh!

Friday, August 17, 2012

HANGAT..!!! Artis Melenting Ditegur Berpakaian Seksi Di Bulan Ramadhan..!!!


Ni aku nak tegur la sikit artis pompuan ni, Ainul Aishah namanya. Sedap namanya. Tapi minah ni melenting pulak bila ditegur berpakaian seksi. Di bulan Ramadhan pulak tu...!

Bukan apa...minah ni tak la glamour sangat dulu. Dia ada berlakon bawah arahan David Teo dulu. Tapi dia dah quit berlakon dan bukak perniagaan Tutti Frutti. Alaaaa...business franchise bawah anak perempuan Tan Sri Nasimuddin tu, Nadia...

 

Dia pakai baju takde lengan..seksi la jugak tu. Nampak apa yang tak patut. Lepas tu dia publish pulak kat public. Bila peminat tegur supaya berpakaian lebih sopan sempena di bulan Ramadhan, dia melenting pulakkkkk...!!!

Adoih la..!!! Memang la hang tu lawa Aishah oiii.. Tapi kalau lawa di luar saja, di dalam tu hodoh, siapa nak respect hang? Hah? 

Jadi, dalam bulan Ramadhan ni, cari la keberkatan dan rahmat dari Allah. Bila ditegur tu patutnya ucapkan la terima kasih dan belajar la dari kesilapan...

P/s: Risau jugak kalau malaikat tanya dia nanti berapa kali dia solat fardhu sehari..? Dia melenting tak..??? Terawikh tak payah tanya laaaahhhh....heh!

KURANG AJAR DALAM MASJID..! PENGANTIN POMPUAN TUNJUK TALI BRA KAT ORANG RAMAI..!!!


Ni apa ke hal sampai berpakaian tak senonoh masuk masjid ni? Jelas sangat nampak tali bra kaler hitam tu..!!! Tak tahu malu ke? Rasa dia tu seksi sangat? Atau nak tunjuk kaler bra dia tu kat bakal suaminya?

Ini la yang dikatakan tak ada ADAB..!!! Aku hairan jugak..sapa la bakal suami pengantin ni? Siapa la bapak pengantin ni? Dan sapa la imam yang menikahkan pasangan pengantin ni...? 

Kenapa la pengantin macam ni dibenarkan masuk ke masjid? Tak reti malu ke??? Kesian kat laki dia...baru je akad nikah diijab kabulkan, terus dapat dosa free...!!!

Bernikah Di Masjid Tayang Tali Bra – Pengantin Sanggap Ke?

Ada sesiapa yang tahu tak gambar di mana dan bila ni?

Pelik tak cara berpakaian pengantin perempuan tu?

Ingat kahwin kat gereja ke?

Agaknya tok kadi kalau perasan dan jenis cakap lepas, mahu berkilo-kilo jugak taskirah pra-perkahwinan yang diberikan.

Namun, cakap apa pun tak guna kot, kalau akal jenis ni. Ini tak benda yang tak payah ajar patutnya kalau Islam tu dah otomatik tahu.

Takkan pemahaman tu setakat rambut aje wajib tutup yang lain takpe?

Masalahnya…bebudak kita tu kekadang nak sangat jadi mat salleh, sampai lupa asal usul dan agama yang dianuti.

Sebab itu dah ada kelompok remaja Islam yang begitu asyik menyambut Krismas daripada berpuasa dan menyambut raya.

Konon nampak moden la. Pemikiran bodoh.

Nasib jumlahnya tak ramai.

Inilah contoh pemikiran yang ada, nak sangat jadi American, sedangkan asal usul mungkin Batang Berjuntai, Kuala Selangor aje kot! - Mynewshub.my

EKSKLUSIF..! BAU BUSUK BANGKAI DARI PAS ALOR MENGKUDU..!!!


Ada sesuatu diluar jangkaan yang sedang berlaku di DUN Alor Mengkudu. Itu sesuatu yang pasti. Aku sedang menghidu "bau busuk" di dalam PAS kawasan tersebut...

Buat masa ni, melalui "kajian tempatan" yang sedang aku jalankan, aku dapati Azizan akan mengambil tindakan tegas terhadap "seseorang"...

Persoalannya, siapakah "SESEORANG" itu..???

Memang "ganas" kategori 18SG jugak apa yang sedang berlaku di dalam PAS Alor Mengkudu sekarang. Khabarnya, ada yang sampai nak terbalikkan meja..!!! Nak terbalikkan meja di bulan puasa? Heh!

Mungkin itu la perangai pak-pak lebai PAS yang gilakan kuasa. Dulu tak dengar pun PAS berperangai macam tu...kan? Tapi sekarang ni dah jadi lebih teruk pulak dari PKR...heh!

Takpa...sikit je lagi dah nak habis dah "kajian tempatan" aku tu. Bila dah tamat nanti, aku akan cerita from A to Z kat hangpa semua...heh!

InsyaAllah, aku akan cerita kat hangpa semua pada Hari Raya Pertama nanti...heh! InsyaAllah...

P/s: Nampaknya ada "orang" Alor Mengkudu yang tak ceria di Hari Raya nanti...heh!

PEDASSS..!!! UCAPAN HARI RAYA NURUL IZZAH BAU LONGKANG..!!!



Eiiii..!!! Loya aku bila tengok ucapan Hari Raya anak Anwar Berahim ni. Macam harammmm...!!! Kah! Kahhh!!! Kahhhh..!!! 

Sepanjang 9.26 minit tu, di ceramah politik je memanjang..!!! Rasanya, lebih kurang 30 saat je di cakap pasal Hari Raya. Macam tu ke ucapan Hari Raya? Kepala hotak dia..!!! Heh! 

Dia cakap pasal PPRT. Dia suruh Kerajaan buang faedah 6.5% yang dikenakan pada golongan berpendapatan rendah. Aku nak tanya, Khalid Gagap kat Selangor dengan PKNS tu dah buang ke kadar faedah tu sampai 0%..??? Khuaakk ptuihhh..!! Haram aihhhh...

Lepas tu dia tak kasi Polis follow pemimpin politik! Kepala hotak dia! Ingat polis tangkap penjenayah saja ke? Pemimpin politik tu baik sangat? Kepala bapak dia tu baik sangat sampai bersekongkol dengan puak-puak Yahudi kat luar negara tu? Heh! 

Lu cakap apa ni bebbb..? Lu cakap pasal Hari Raya..cakap pasal Hari Raya saja laaa...tak payah melalut ke politik!

Lepas tu dia cakap pasal LRT pulak!  Dey...LRT tu dari zaman bapak hang mentadbir lagi. Kenapa hang tak sekeh kepala bapak hang time tu? Dia yang sign bagi duit suruh buat LRT  tu time tu. Syarikat kroni bapak hang la jugak tuuuu..!!! Heh!

Apa ke benda la Nurul Izzah ni. Nak berlatih buat ucapan Hari Raya pun agak-agak la. Buang la politik tu ke tepi dulu. Profesional la sikit.

Yang laki hang tu kenapa buat muka "toya" je dok sebelah hang tu? Aku rasa, mungkin dia pun nak muntah geli dengar hang bagi ucapan bunyi macam longkang! Heh!

Lain kali, profesional la sikit bila nak berucap tu beb. Biar la bapak hang dengan mak hang saja yang tak profesional. Hang tu jaga la imej sikit...heh! Kalau macam ni la gayanya, makin menderita la rakyat kat Lembah Pantai tu...heh! Betoi tak, Pak Leman..? Heh!

EKSKLUSIF..!!! PUNCA SEBENAR BLOGGER PAS KENA BELASAH..!!!



Semalam aku dapat tahu dari Mctheory tentang seorang Facebooker totok PAS yang telah dipukul oleh sekitar 12 orang lelaki. Mamat yang kena pukul tu namanya Asfanizam Abdullah atau kami panggil dia AA...heh!

Aku ada dengar cerita dari Mc di blognya dan aku ada baca tentang pencacai PAS Kedah pasal insiden Facebooker PAS ni kena bantai...heh!

Mc kata, AA cerita kat dia tentang apa yang berlaku. AA bagitau kat Mc bahawa dia dipukul oleh puak-puak PAS yang menyokong syiah! AA ni dari kem Azizan Razak dan dia dok serang puak-puak Mat Sabu dan Phahrolrazi yang memang dok bawak fahaman Syiah di Kedah ni...


Baru-baru ni, AA hentam puak-puak penyokong Mat Sabu dan Phahrorazi kaw-kaw punya. Dan akibatnya, AA kata dia dibelasah kerana serangan-serangan anti-syiah yang dia buat tu. Itu aduannya kat Mc...

Ye laaa...takkan dia nak cerita keburukan dia yang menyebabkan dia kena "balun" kat Mc..kan?

Puak-puak pencacai PAS Kedah ni pulak tuduh para blogger pro-UMNO/BN pulak yang buat! Perghhh..!! Dosa kering di bulan puasa tu bebbbb..!!! Heh! Itu adalah salah satu bukti dari jutaan bukti bahawa puak-puak PAS ni memang suka fitnah kami...heh!

Melalui sumber aku, aku dapat tahu bahawa AA sebenarnya dibelasah kerana kesalahan dirinya sendiri. Memang dia ada serang puak-puak Syiah kat Kedah ni yang terdiri dari puak-puak Mat Sabu dan Phahrolrazi di sekitar Pendang, Kuala Kedah dan Alor Setar...


Tapi menurut sumber aku, aku diberitahu bahawa AA sebenarnya diserang sebab dia sendiri celupar dan memaki hamun puak-puak Syiah tu dengan kata-kata kesat yang melampaui batas. Sampai maki hamun mak bapak depa...sapa boleh tahan, kan? Heh!

Kerana mulut busuk AA itulah maka dia dibalun puak-puak PAS tu. AA ni meniaga kereta. Puak-puak PAS Syiah tu pura-pura nak beli kereta dari dia melalui orang ketiga. Depa pi depan kedai kereta AA dan bila AA keluar, maka depa balun dia...heh!

AA dah buat laporan polis. Sumber aku kata, kes ni dah settle pun. AA dan settle dengan orang yang serang dia tu. Aku dengar, orang yang serang dia tu pakai nama samaran "Panglima" dalam FB...betoi ka? Heh!

Tu diaaa...ganas puak-puak PAS ni. Rasanya macam puak jahiliyah la jugak! Lepas kantoi, depa salahkan UMNO pulak dah..!!! Heh! Memang rendah betoi IQ puak-puak PAS ni. Patut la depa senang ja terpengaruh untuk menganut "agama PAS"..!!! Kah! Kahhh.!! Kahhhh..!!!!

EKSKLUSIF..!!! BLOG PAS TOTOK KEDAHLANIE BAKAL "BUNGKUIH" DISEBABKAN TOK BASHAH..!!!?


Semalam, Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kedah, Datuk Paduka Bashah ada sebut dalam Sinar Harian dan menggesa rakyat Kedah supaya tidak mengulangi kesilapan mengundi Pakatan Haram seperti yang berlaku pada PRU ke-12 yang lalu...

Mendengar saranan itu, maka marah la puak-puak pencacai PAS Kedah di blog Kedahlanie.info yang mempertikaikan kenyataan Boss UMNO/BN Kedah itu...heh!

Mungkin takdak modal nak kritik kenyataan Tok Bashah tu, maka depa suruh Tok Bashah dok diam-diam dan tak bersuara menjelang Hari Raya..heh! Marah la tu kononnya...heh!

Betoi la tu saranan Tok Bashah tu. Hangpa nak terasa apa? Hangpa tak ingat apa yang berlaku masa PRU ke-12 dulu? Heh!

Hangpa tak ingat macamana PAS boleh menang kat Kedah? Time tu, semua tak sangka PAS boleh take over Kedah. Azizan Razak time tu dok tengah tidoq kat rumah dia masa dengar cerita PAS menang PRU di Kedah...dia tak jangka punnn..!!!

PRU-12 dulu, UMNO kalah sebab UMNO agak lemah. Lebih tepat UMNO time tu mungkin paling lemah dalam sejarah sejak tahun 1969 dulu. Ramai geng UMNO sendiri tak puas hati kat kepimpinan UMNO time tu. 

Time Pak Lah la tu...dan hangpa ingat kenapa Pak Lah perlu beri jawatan PM pada Najib pada Mac 2009? Saja Pak Lah suka-suka bagi jawatan PM kat Najib? Heh! Orang bodo pun tau la sebab-sebabnya...

Jadi, PAS menang di Kedah pada PRU ke-12 dulu tu bukan pasal PAS kuat, tapi pasal UMNO lemah. Dan kini, UMNO makin sihat, makin gagah dan makin kukuh sama ada di peringkat Pusat mahupun di Kedah!

Sebab tu la Tok Bahshah mintak supaya kesilapan orang UMNO yang tak balik mengundi dulu, orang UMNO yang undi rosak, undi protes dan sebagainya dulu tu agar tak lakukan kesilapan macam PRU ke-12 dulu..! Heh! Tak salah pun statement dia tu...

Nampaknya puak-puak PAS la yang kecut perut dengan statement Tok Bashah tu. Sebabnya, mungkin depa sedar bahawa PAS memang tak tera mana pun! Bunyi je lebih, isinya tong kosong..!!! Heh!

Aku rasa, dekat-dekat nak Raya ni, lebih baik puak-puak pencacai PAS tu tutup je blog..lagi baguihhhhh rasanyaaaa..!!! Heh! Amacam? Berani tutup blog menjelang Hari Raya? Kah..! Kahh..!!! Kahhhhh..!!! 

LAWAK PAGI INI...ULTRAMAN PUN DIAM BILA KENA TAZKIRAH..!!!


Aku jumpa gambar ni kat dalam FB. Heh! Ultraman pun diam bila kena tazkirah..!!!

Aku terfikir pulak pasal Ustaz Nasharuddin Mat Isa yang "tazkirah" PAS dan Pok Nik baru-baru ni...

Heh! Melenting pulak puak-puak PAS bila ditazkirah Nasharuddin..!!! Muahahahaaaa...

Kalau dah jenis pikir depa semua betul ni memang payah laaaa...

Nak kata depa "maksum"? Heh! Maksum apa ke jadahnya...depa bukan nabi...kan? kan? kan? Heh!

Thursday, August 16, 2012

LAWAK PAGI INI..."JANJI DITABURI" ATAU "JANJI AL-JUBURI"..??? KAH..! KAHH..!! KAHHHH..!!!!


Adehhhh..!!! Merah padam muka pakcik nihhhh...!!!

Marah bebenar dia kata tema "Janji ditepati"...

Sampai tumbuk-tumbuk mejaaaa..!!! Heh!

Tapi...muka dia jadi lebih merah padam bila disindir kawan-kawan diaaaa...

"Janji Ditaburi"...heh! Nasib baik depa tak tukar tema jadi "Janji Al-Juburi"...!!! Heh!

Pedih wooooo..!!!

Wednesday, August 15, 2012

LEPAS BALIK UMRAH, ARTIS MENARI TIANG DI TRAFIC LIGHT..!!!


Korang kenal dengan nama JUPE tak? Julia Perez..? Alaaaa...artis Indon yang buah dada "dabomb" tu...! Kenal?

Dia baru balik umrah..kan? Heh! Tapi lepas balik umrah, dia terpaksa menari tiang pulakkk..!!! Semuanya gara-gara Twitter..!!! Adehhhh...dosa tetap dosa...heh!

Baru Balik Umrah, Pergi Menari Tiang….Apalah Nak Jadi….

Selebriti terkenal dari Indonesia, Julia Perez ataupun Jupe, baru pulang dari menunaikan umrah bulan lepas.

Mungkin sudah menjadi perkara biasa bagi Jupe, melakukan perkara yang pelik bukan lagi satu masalah baginya.

Terbaru dia telah menari ala ‘striptease’ di sebuah tiang lampu di Gatot Subroto, Jakarta Selatan.
Menurut laporan detikoto, perkara ini dilakukan oleh Jupe kerana dia mahu menunaikan nazar (janji) yang telah dibuatnya sebelum ini.

Jupe dalam kenyataannya sebelum ini berkata, “Kalau saya sampai satu juta follower di Twitter saya akan strip di lampu merah.”

Dan 7 Ogos menjadi saksi apabila pengikut Jupe di laman Twitter-nya telahpun mencapai 1 juta. Aksi Jupe yang mengghairahkan itu telah menarik pandangan ramai pengguna lalulintas, namun tiada kemalangan dilaporkan.

Walaubagaimanapun, Jupe turut memberitahu dia merasa malu untuk melakukan perkara itu namun dia harus mengotakan janjinya agak tidak dianggap penipu oleh peminatnya.

“Saya nggak mau dibilang bohong. Takut saya dibilang sarap.” - Mynewshub.my

MAMAT NI SUSPEK PENJENAYAH BAKAR KEKASIH..!!! SEBAR DAN LAPOR PADA POLIS..!!!




Polis meminta kerjasama orang ramai untuk mengesan saspek berhubung kejadian remaja perempuan 16 tahun yang dibakar di kawasan semak berdekatan Seksyen 1, Wangsa Maju, awal pagi semalam.


Nama: MOHD AMIR BIN MOHD ANUAR
Umur : 18 Tahun

Orang ramai yang mengenali saspek bolehlah menyalurkan maklumat ke Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur ditalian 03- 21460522 samb. 597 atau mana-mana balai Polis yang berhampiran atau melalui Hotline Polis KL (Rakan Cop) di talian 03-21159999 atau SMS POLISKL ke 32728.


Dalam kejadian jam 3.15 pagi itu, mangsa, Nurul Firzanah yang keluar bersama teman lelakinya berusia 19 tahun itu disimbah petrol sebelum dibakar menyebabkan terbakar lebih 25 peratus dari muka hingga ke pusatnya dan dilaporkan kritikal.

Bapa mangsa, Mat Zaki Mat Hussin, 45, berkata, anaknya, Nurul Firzanah yang masih bersekolah dalam tingkatan empat itu pergi ke rumah ibu angkatnya dan selepas tiba di sana, dengan kebenaran ibu angkatnya itu dia keluar untuk berjumpa teman lelakinya dipercayai untuk bersahur.

Menurut Mat Zaki, mereka yang sudah mengenali teman lelaki mangsa dan keluarganya tidak berasa syak untuk membenarkan mereka keluar bersama.

Bagaimanapun, katanya, jam 3 pagi, dia menerima panggilan daripada nombor yang tidak dikenali memberitahu Nurul Firzanah dibakar berdekatan Flat Wangsa Sari di kawasan terbabit.

TAZKIRAH SEBELUM IFTAR: RASULULLAH KALAHKAH ULAMA YAHUDI 3 - 0..!!! TAKBIR..!!!



Perghhh..!!! 3-0 Rasulullah SAW kalahkan seorang Pendita Yahudi..!!! Sampai masuk Islam ahlul kiyab tu dibuatnya...heh! Lain kali jangan cabar nubuwwah Rasulullah SAW... 

Alhamdulillah, bertambah bilangan orang Islam dengan dakwah Rasulullah SAW tu.. Abdullah bin Salam peluk Islam meskipun dia tok guru Yahudi...heh!

Aku nak tanya...bila pulak Kit Siang, Karpal dan Guan Eng nak peluk Islam? Errr...Pok Nik Ajis tak dakwah diorang suruh masuk Islam ke..? Heh! Atau Pok Nik pulak yang terikut-ikut dengan puak-puak kafir harbi tu..? Heh!

GEMPARRR..!!! USTAZ NASHA UMUM MASUK UMNO PETANG NI..???

nasha

Agak keras mendengar kenyataan bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa, yang semalam berpendirian bahawa PAS perlu mengambil inisiatif memutuskan hubungan dan keluar dari Pakatan Haram.

Menurutnya, atas ketegasan yang ditunjukkan oleh puak-puak kafir harbi DAP yang menolak penubuhan negara Islam dan perlaksanaan hukum hudud di negara ini maka ia jelas bertentangan dengan kedua-dua asas perjuangan asal partinya.

Malah lebih mengejutkan, dia yang dilihat begitu jelas sekali marah dengan DAP menegaskan bahawa kecenderungan parti chauvinis ultra kiasu itu menentang perjuangan PAS itu menunjukkan bahawa mereka boleh ditafsirkan sebagai golongan anti-Islam di negara ini.

Setahu saya, sehingga ke hari ini, Ustaz Nasharuddin masih lagi merupakan salah seorang ahli PAS dan belum lagi keluar dari parti tersebut.

Namun saya percaya, ramai rakyat Malaysia khususnya mereka yang mengikuti perkembangan dunia politik tanahair bersetuju dengan saya bahawa kelibat Nasharuddin sering dilihat bersama para pemimpin BN, khususnya Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Mungkin ada di kalangan para penyokong PAS sendiri mentafsirkan bahawa hubungan baik dan keintiman Nasharuddin – Najib itu merupakan satu pengkhianatan bekas Timbalan Presiden PAS itu terhadap parti mereka.

Namun sekiranya diteliti dengan lebih dekat lagi, sebenarnya Nasharuddin masih lagi sayangkan PAS  dan mahu melihat partinya itu berubah serta kembali ke landasan perjuangan asal setelah “dibutakan” oleh “syaitan-syaitan” yang bersekutu dengan partinya.

Saya tertanya-tanya, di dalam ramai-ramai pemimpin PAS, apakah tidak ada seorang pun dari kalangan mereka yang bersetuju dan menyokong penuh kenyataan serta gesaan yang dibuat oleh Ustaz Nasharuddin yang terkenal dengan sifat “istiqamah”nya itu?

Dari sekecil-kecil ahli di peringkat akar umbi sehinggalah ke peringkat tertinggi PAS, tidak adakah di kalangan mereka yang mengakui kebenaran yang dinyatakan oleh bekas Timbalan Presiden PAS tersebut?

Atau puak-puak PAS lebih gemar untuk menipu diri sendiri dan enggan mengakui kelemahan parti mereka serta kesilapan “tahaluf siyasi” dengan “syaitan-syaitan” yang begitu bijak “mengkeldaikan” mereka selama lebih empat tahun?

Pada saya, para penyokong dan pemimpin PAS itu sebenarnya “buta” kerana meminggirkan Ustaz Nasharuddin yang mempunyai kekuatan jiwa dalam menegakkan syiar Islam di negara ini.

Beliau sedar bahawa dirinya disisihkan, disekat secara halus dan “dicantas” oleh puak-puak Mat Sabu, namun ia tidak menyebabkan bekas Timbalan Presiden PAS itu patah semangat untuk berjuang demi Islam dan anak bangsanya.

Nasharuddin sedar bahawa mendekatkan diri dan bersahabat dengan para pemimpin UMNO, khususnya Datuk Seri Najib Tun Razak merupakan satu tindakan yang terbaik sebagai platform untuk beliau meneruskan perjuangan Islam dengan lebih realistik dan progresif!

Ustaz Nasharuddin tahu bahawa sekiranya beliau terus bersama Lim Kit Siang, Karpal Singh, Lim Guan Eng, Teresa Kok, Anwar Ibrahim, Mahfuz Omar, Mat Sabu dan konco-konconya, sudah tentu Islam tidak ke mana, malah akan ditentang kemajuan syiarnya oleh “syaitan-syaitan” tersebut.

Justeru itulah maka beliau memutuskan untuk menjalin hubungan baik dengan para pemimpin UMNO di negara ini bagi meneruskan perjuangannya menegakkan Islam di negara ini tanpa ragu-ragu atau syak wasangka buruk.

Hasilnya, beliau diberi perhatian oleh para pimpinan tertinggi kerajaan dan boleh dikatakan beliau telah memainkan peranan yang aktif bagi membincangkan masalahat kepentingan umat Islam dan melaksanakan sebahagian dari dasar Islam bersama UMNO!

Pada saya, tindakan Ustaz Nasharuddin inilah barulah boleh dikatakan sebagai “tahaluf siyasi” di mana Islam mendapat kelebihan di dalam hubungan tersebut dan bersesuaian dengan “masoleh mursalah” yang selari dengan “maqasid syariah” yang dilaungkan selama ini.

Apa yang PAS dapat selama bersama DAP dan PKR? Apakah mereka “buta” dan “tuli”kan diri apabila begitu banyak dasar dan perjuangan asal mereka ditolak serta dibantah keras oleh sekutu-sekutu politik mereka itu?

Terus terang saya katakan, saya punya ramai rakan-rakan PAS di peringkat akar umbi di seluruh negara, khususnya di sebelah utara yang begitu pro kepada golongan ulama dan mereka sebenarnya sudah tawar hati untuk mengundi pada PRU ke-13 nanti.

Kata mereka, mungkin mereka tidak akan mengundi BN kerana prinsip politik namun mereka lebih “geli” dan “jijik” untuk memberi undi kepada parti mereka yang kini bagaikan “anjing” yang boleh disepak terajang oleh DAP dan PKR. Itu kata mereka, bukan saya…

Sumber: Mykmu.net

PANASSS..!!! SEBAB SEBENAR "JANJI DITEPATI" DI TOLAK PAKATAN TELAH DIKENAL PASTI..?


BARU-BARU ini Pakatan Haram telah bertindak menunjukkan sikap kebudak-budakan mereka apabila cuba mempolitikkan semua perkara yang membabitkan Sambutan Hari Kemerdekaan Ke-55 yang bakal berlangsung pada 31 Ogos ini.

Semua perkara seperti tema, logo dan terbaru, Pak Samad Janggut pula berdegil mahu menganjurkan himpunan Janji Bersih di Dataran Merdeka pada tarikh dan waktu yang sama pada hari sambutan tersebut.

Berbanding pertikaian logo atau tindakan Pak Samad Janggut yang cuba mengganggu rakyat Malaysia menyambut Hari Merdeka , saya lebih tertarik untuk mengulas tentang tema “Janji Ditepati”.

Apa masalahnya dengan tema tersebut?

Kita rujuk dulu semangat dari tema “Janji Ditepati” itu dari sudut agama Islam yang menjadi asas kehidupan para muslimin dan muslimat yang menjadi majoriti penduduk bumiputera yang berhak di negara ini terlebih dahulu.

Pada pandangan saya, tema “Janji Ditepati” adalah selaras dengan konsep agama Islam di mana ajaran Rasulullah SAW menggariskan tentang ciri-ciri munafik yang sepatutnya dihindari oleh seluruh umat Islam.

Di dalam sabda Baginda SAW, mafhumnya jelas menyatakan bahawa antara sifat munafik itu ialah apabila individu itu berjanji, maka dia akan memungkiri janji tersebut!

Jadi, bagi memastikan negara ini dan seluruh rakyatnya mengamalkan disiplin yang diterapkan Rasulullah SAW di dalam ajaran Baginda itu, maka seharusnya tema sambutan hari kemerdekaan ini disambut baik oleh seluruh rakyat, khususnya umat Islam di dalam Pakatan Haram.

Dari segi moralnya, saya ingin bertanya, siapa di antara kita yang suka ditipu dan dimungkiri janji oleh seseorang?

Rasanya, orang gila pun takkan suka ditipu atau janji yang ditabur kepada mereka dimungkiri sesuka hati, bukan?

Justeru itu, kenapa pula para pemimpin Pakatan Haram begitu beriya-iya memburuk-burukkan tema “Janji Ditepati” itu?

Pada saya, semuanya kerana politik dan sebenarnya para pemimpin Pakatan Haram sangat tersinggung dengan tema itu memandangkan ia tepat terkena di “batang hidung” mereka yang suka memungkiri janji-janji mereka.

Misalnya, rujuk kembali kepada manifesto-manifesto yang sebelum ini ditabur pada PRU ke-12 dahulu di mana boleh dikatakan  hampir semua janji-janji “bulan dan bintang” yang ditabur kepada rakyat itu gagal ditunaikan.

Pakatan Haram sedar bahawa mereka layak digolongkan sebagai mereka-mereka yang munafik berdasarkan hadis Rasulullah SAW  dan mereka terdesak untuk mengelak dari dituduh sebagai munafik oleh rakyat di negara ini.

Maka sebab itulah mereka bersungguh-sungguh menyerang, memburuk-burukkan dan memperlekehkan tema “Janji Ditepati” dengan pelbagai dakwaan yang bersifat putar alam serta tidak berkreadibiliti.

Bagi mengelak keburukan sendiri, Pakatan Haram terpaksa mengubah tema sambutan hari kemerdekaan di negeri-negeri jajahan mereka meskipun begitu banyak sepanduk, “banner”, “bunting” dan “papan tanda” telah didirikan terpaksa ditukar.

Misalnya, di Kedah yang sebelum ini menggunakan tema “Terus Berbakti” terpaksa ditukar kepada “Senegara, Sebangsa, Sejiwa” dan perubahan kepada tema itu juga bakal membabikan kos percetakan yang amat tinggi.

Bayangkan berapa ratus ribu ringgit yang terpaksa dibayar oleh Kerajaan PAS Kedah untuk menempah dan menaikkan iklan kempen sambutan Hari Merdeka dengan tema baru Pakatan Haram tersebut di dalam masa yang singkat!

Dan sudah tentu kosnya berlipat ganda dan dipercayai kontrak-kontrak percetakan semula itu dimonopoli oleh kroni-kroni pak-pak lebai PAS itu sahaja, bukan?

Hakikatnya, hanya rakyat Malaysia yang bijak saja yang akan “celik” dengan agenda jijik pembangkang ini dan hanya yang cerdik menilai saja yang akan terus membawa semangat “Janji Ditepati”.

Jadi, tak payahlah terus ditipu propaganda jahat yang dipelopori Pakatan Haram itu dan para penyokong tegar parti-parti pembangkang itu patut bersedia untuk menerima profesyen baru Anwar yang akan bertugas sebagai “guru di Israel” selepas PRU ke-13 nanti, insyaAllah.

Sumber: Perak Today

PANASSS..!!! PAK SAMAD JANGGUT BUAT RAKYAT TAK SERONOK NAK SAMBUT MERDEKA..!!!


samad jangggut

Masih ingat lagi dengan nama Pak Samad Janggut? Pengerusi Bersama Bershit itu baru-baru ini bertegas mahu berhimpun di Dataran Merdeka pada 31 Ogos ini bagi menuntut pilihanraya di negara ini dijalankan dengan bersih.

Himpunan yang diketuai oleh sekutu kuat Ambiga itu sengaja memilih tarikh, waktu dan lokasi yang sama dengan Sambutan Hari Ulangtahun Kemerdekaan yang saban tahun berlangsung di situ.
Meskipun dibenarkan oleh undang-undang, Menteri dan pihak polis, Pak Samad Janggut diberikan syarat untuk mematuhi undang-undang perhimpunan aman sebagaimana yang diwartakan tidak lama dulu.

Persoalannya, jika puak-puak baju kuning ini berhimpun di situ dan tidak membawa aspirasi merdeka, apakah ia tidak mengganggu semangat kebangsaan yang sepatutnya diraikan oleh para pengunjung di temasya kemerdekaan negara itu?

Saya berpendapat bahawa Pak Samad Janggut mempunyai agenda tidak baik menerusi himpunan yang dianjurkannya itu memandangkan niat utama mereka berhimpun di Dataran Merdeka itu tidak selari dengan semangat menyambut Hari Merdeka.

Pihak Kerajaan menganjurkan sambutan kemerdekaan negara dan Pak Samad Janggut pula menganjurkan sesuatu tentang pilihanraya.

Kedua-dua tujuan perhimpunan itu adalah sangat berbeza di mana sambutan kemerdekaan berpaksikan kepada semangat kebangsaan dan cintakan tanahair, manakala himpunan anjuran Pak Samad pula berasaskan politik semata-mata.

Pada saya, meskipun kehadiran Pak Samad dan para pengikutnya pada hari tersebut secara jelas akan membuat ramai rakyat Malaysia yang hadir mahu menyambut hari kemerdekaan akan merasa hambar dan “malas” untuk menyertai sambutan tersebut.

Bayangkan, sedang rakyat Malaysia tengah hangat melaungkan rasa cintakan tanahair, Pak Samad pula sebok melaungkan agenda busuk pembangkang yang jelas berniat busuk meskipun tidak dizahirkan.

Rata-ratanya rakyat faham dan tahu kedatangan Pak Samad ke majlis sambutan kemerdekaan itu berasaskan agenda memburuk-burukkan kerajaan dan membawa propaganda pihak Pakatan Haram, bukan?

Mungkin Pak Samad Janggut menafikan tujuan busuk tersebut, tapi rasanya budak tadika PASTI pun dapat hidu “bau bangkai” yang di bawa Pak Samad…

Saya berpandangan bahawa Pak Samad dan himpunannya itu adalah bertujuan untuk menggangu sambutan dan semangat Hari Merdeka di kalangan rakyat  Malaysia. Himpunannya tersirat dengan provokasi dan propaganda pembangkang.

Saya ingin bertanya pada Pak Samad, sekiranya Pak Samad sedang menganjurkan himpunan puisi di Dataran Merdeka dan datang pula sekumpulan manusia berhimpun di situ serta melaungkan “Potong janggut! Potong janggut! Cukur Janggut Serabai! Cukur Janggut Serabai!”, apa yang Pak Samad rasa?

Mereka bukannya menujukan laungan itu kepada Pak Samad dan mungkin laungan itu ditujukan kepada mereka-mereka yang berjanggut panjang dan tidak pandai menjaga janggut mereka sehingga ia kelihatan serabut serta menggangu emosi mereka…

Pak Samad suka begitu? Atau Pak Samad akan meradang dan marah pada himpunan kumpulan tersebut serta menuduh mereka sengaja mengganggu Pak Samad dengan provokasi perkataan yang menyakitkan hati meskipun mereka berhimpun secara aman?

Dengan tindakan Pak Samad ini, saya menjangkakan bahawa himpunan yang dipercayai ditaja oleh pembangkang itu bertujuan untuk memburuk-burukkan tema, logo dan sambutan Hari Merdeka secara konsisten dengan beralaskan “himpunan aman”.

Yang jelas, rakyat Malaysia akan malas untuk hadir kerana menyampah dengan kehadiran Pak Samad dan konco-konconya yang datang untuk membuat kacau. Maka motif menghambarkan sambutan kemerdekaan itu akan dicapai.

Seterusnya Harakahdaily, Malaysiakini, Keadilandaily, Roketkini dan Malaysian Insider berkemungkinan besar akan “berpesta” di laman-laman web mereka menyiarkan bahawa “Sambutan Hari Merdeka Anjuran BN HAMBAR”, bukan?

Mungkin itu muslihat di sebalik “janggut” Pak Samad kali ini. Biar pun begitu, saya yakin bahawa rakyat Malaysia bijak berfikir dan menilai tentang kewajaran atau kesesuaian tindakan Pak Samad Janggut pada 31 Ogos ini.

InsyaAllah, rakyat akan “cukur janggut” Pak Samad dan Pakatan Haram pada PRU ke-13 nanti. Harap-harap Pak Samad dapat terima kenyataan dan tidak merajuk pula. Bukan apa, hati orang tua-tua ini sensetif sikit…senang tersentuh bila “kalah angin”!

Sumber: Mykmu.net

LAWAK PAGI INI...RAFIZI BERGADUH DALAM PENJARA...!!!


Kat luar bukan main lagi...tapi kat dalam penjara dia bergaduh sakannnn..!!!

Adehhhh..!!!! Rafizi ni buat hal pulak dalam penjara...!!!

Tak malu ke buat hal kat "dalam" tu...?

Bising je bergaduh kat dalam penjara...nanti "diliwat" banduan lain baru tauuuuu...! Heh!

Tuesday, August 14, 2012

PERGGGHHH..!!! BILA METALLICA NYANYI LAGU RAYA S JIBENG..!!! SYAHDU SIOTTTT..!!!



Perghhhh...!!! Sayu siotttt...!!! Lawak pun ada bila tengok Kirk Hammet "goreng" lagu raya...! Heh! 

James Hetfield pulak dok lalok membayangkan dia macam Allahyarham S Jibeng sedang mendendangkan lagu penuh syahdu...penuh perasaaannnnn..!!!! Heh!

Seganas-ganas Metallica ni...jiwang jugak diorang nehhhhh...heh!

Aku tak sure sapa yang buat video kat atas ni..tapi dia agak kreatif....heh!

DOSA PANASSS..!!! AWEK KANTOI BERTUALA DENGAN BOYFRIEND SHOPPING RAYA SAKAN..!!!

http://dukeofumno.blogspot.com/


Ishhhh..!!! Dahsyat betoi la..!!! Masa kantoi..awek tu hanya bertuala.. boyfriend pulak sembunyi dalam tandas. Apa nak jadi nihhh? Pasangan Islam pulak tuuuu...!!!

Tapi nak heran apa? Pak Syiekh kantoi air mani dalam bontot Saiful pun boleh lepasss...kan? Heh! 

Pada aku, pasangan ni elok kena sebat jer...guna kanun Syariah...jangan denda...tibai..!!! Kasi ajar sikit...!!! Kalau zina tibai 80 kali...khalwat ni kira tibai 5 kali pun dah cukup dah...biar berbirat kat belakang dia tu jadi "nostalgia" yang tidak dapat dilupakan...heh! Setuju?

Kekasih Ditangkap Khalwat Bagi Alasan Penat ‘Shopping’ Raya, Pergh!

KUALA LUMPUR – Pasangan kekasih memberi alasan menyewa di sebuah hotel selepas penat membeli-belah pakaian dan barangan sempena Aidilfitri ketika dicekup Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), awal pagi semalam.


Wanita yang hanya berkemban dengan tuala itu dicekup bersama pasangannya yang hanya memakai seluar pendek di hotel berkenaan pada jam 1 pagi.

Ketua Pegawai Penguatkuasa Jawi, Wan Jaapar Wan Ahmad berkata, wanita berusia 24 tahun itu membuka pintu bilik selepas pintu bilik diketuk.

“Wanita itu memberi alasan hanya dia seorang diri tidur di dalam bilik berkenaan, namun pemeriksaan lanjut menemui seorang lelaki menyorok di tandas,” katanya.

Menurutnya, lelaki berusia 24 tahun itu memberi alasan dia tertidur di dalam bilik selepas membeli-belah.

“Difahamkan lelaki terbabit tidak bekerja, manakala pasangannya bekerja di sebuah syarikat swasta,” katanya.

Dalam operasi yang berasingan yang dijalankan bersama Jabatan Imigresen Kuala Lumpur, sepasang kekasih yang berasal dari Kota Bharu, Kelantan dicekup khalwat di sebuah hotel berasingan.

Beliau berkata, lelaki berusia 42 tahun itu sudah berkahwin, manakala pasangannya berusia 18 tahun tidak mempunyai pekerjaan.

“Pasangan berkenaan juga memberi alasan membeli-belah sempena Aidilfitri. Pada awalnya lelaki berkenaan memberi alasan gadis terbabit merupakan tunangnya,” katanya.

Kedua-dua pasangan terbabit antara 23 individu yang dicekup khalwat di lima hotel bajet sekitar ibu kota.

Beliau menasihati ibu bapa memantau anak mereka kerana kebanyakannya yang dicekup khalwat memberi alasan membeli-belah bersama pasangan di sini.

“Ibu bapa harus bertanggungjawab, jangan memberi kelonggaran dan kebebasan terhadap anak mereka kerana khuatir mereka akan terlanjur di hotel bajet,” katanya.

Operasi selama empat jam itu dijalankan mengikut Seksyen 27 Akta 559 Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah Persekutuan) 1997, jika disabit kesalahan boleh didenda RM3,000 atau dua tahun penjara. – SINAR HARIAN

GEMPARRR..!!! PAS SALAHKAN ISLAM SEBAB HARAMKAN DAP...!!!?


NAMPAKNYA marah benar Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang apabila umat Islam di negara ini diharamkan sama sekali untuk memberi undi kepada parti sekutu “kesayangan”nya, DAP, oleh beberapa tokoh ulama di negara ini.

Seperti biasa, Abdul Hadi yang terkenal dengan gelaran “Ayah Chik” itu menyalahkan UMNO dan media massa yang melaporkan pendapat para ulama tersebut.

Apa masalah Presiden PAS itu sebenarnya? Yang diharamkan para ulama Islam itu ialah DAP dan bukannya PAS. Kenapa pula Abdul Hadi yang rasa tersinggung dan marah sangat dengan kenyataan tersebut?

Sayang sangatkah Abdul Hadi kepada DAP sehingga sanggup mengenepikan fatwa yang dikeluarkan demi masa depan Islam dan bangsa Melayu di negara ini dan apa pula kena mengenanya UMNO dalam isu ini?

Sebetulnya, beberapa NGO termasuk PERKASA sebelum ini mempersoalkan tentang hukum umat Islam memberikan undi kepada DAP setelah parti itu menolak agenda penubuhan Daulah Islamiyyah (Kerajaan Islam) dan perlaksanaan hudud.

Persoalan itu kemudiaannya dijawab oleh beberapa ulama Islam yang non-partisan dan ramai yang berpendapat bahawa memberikan undi kepada parti chauvinis ultra kiasu itu adalah haram memandangkan suasana politik negara yang subjektif di kala ini.

Jadi, apa masalahnya dan apa hal pula sehingga Abdul Hadi mahu marah-marah serta menyalahkan UMNO pula dalam hal ini?

Sewajarnya Abdul Hadi sebagai Presiden PAS yang berkuasa penuh di dalam partinya berkuasa untuk mengarahkan Dewan Syura dan Dewan Ulama PAS untuk bermuzakarah, bermuhasabah dan bermunaqashah sesama mereka mengenai isu ini.

Perkara pokok yang perlu diperbincangkan dewan-dewan tertinggi PAS itu ialah agenda-agenda PAS yang “diharamkan” DAP dan beberapa isu perjuangan partinya yang sebelum ini ditolak mentah-mentah di beberapa kerajaan negeri pimpinan PAS.

Misalnya soal aqidah umat Islam yang gagal dipertahankan di Selangor yang kemudiannya menyaksikan PAS diperlekeh dan kehilangan pengasas PAS di negeri itu, Datuk Dr. Hasan Ali, yang terpaksa dipecat dengan “linangan airmata” Abdul Hadi sendiri.

Seterusnya, PAS perlu merujuk kepada fatwa PAS sebelum ini yang mewajibkan seluruh umat Islam di negara ini untuk memberikan undi kepada UMNO/BN pada suatu masa dahulu, ketika umat Islam bersatu.

Ketika itu, PAS sendiri yang mewajibkan undi diberikan kepada ikatan UMNO/BN demi menyelamatkan Islam dan bangsa Melayu dari terus dipermain dan diperkotak-katikkan oleh agenda “halus” golongan kafir harbi ketika itu.

Apakah Abdul Hadi lupa “sejarah kegemilangan pengatuan umat Islam di Malaysia” itu?

Sekiranya Presiden PAS itu lupa, dia boleh merujuk kepada “orang lama” kepada Ustaz Asri Muda iaitu Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat, atau Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustapa Ali, itu pun jika mereka belum “nyanyuk” lagi.

Abdul Hadi sebenarnya tidak perlu melatah dengan pendapat para ulama tersebut memandangkan bukan ulama PAS sahaja yang mahir dan memiliki ketinggian ilmu agama. Malaysia memang ramai lagi ulama dan ustaz-ustaz yang waras dan adil tentang soal hukum.

Seperkara lagi, usahlah senang-senang melabelkan para ulama yang memberikan pendapat yang bertentangan dengan kepentingan PAS memandangkan mereka bukanlah ahli politik dan mereka tidak tahu bermain politik seperti PAS.

Justeru mereka ikhlas dalam memberikan pandangan mengenai siasah dan kepentingan Islam, apa salahnya jika Abdul Hadi dan PAS bermuhasabah atas teguran tajam untuk menegur pandangan songsang PAS?

Harap Abdul Hadi berhenti menyalahkan UMNO dan tidak lagi bersikap kebudak-budakan. Kalau terdesak sekali pun dalam hal ehwal politik, kepentingan Islam dan bangsa Melayu perlu diutamakan di negara ini.

Tak perlulah PAS cuba menegakkan benang yang basah memandangkan majoriti rakyat Malaysia mengakui bahawa sememangnya parti pimpinan Abdul Hadi itu sudah lebih dari 4 tahu telah “dikeldaikan” DAP dan PKR…

Sumber: Perak Today

TAZKIRAH SEBELUM BERBUKA...NAK SENYUM PUN SUSAH KEEE..???!!!



Apahal yang korang masam sangat nihhh...? Cuba le senyum sikit...haaa...kan manis macam tu... Nak senyum pun susah ke?

Cuba korang dengar tazkirah Ustaz kat atas nih...lawak berilmiah yang menghiburkan sementara menunggu azan Maghrib berkumandang...heh! Dapat jugak pahala...kan?

Senyum laaa...err...jangan senyum sensorang dah ler....heh!

PANASSSS..!!! MAHFUZ OMAR TIBAI TUN M HABIS-HABISAN...!!!


Mujurlah kita di bulan Ramadhan dan jika tidak mengenangkan erti menghormati bulan yang penuh barakah ini, sudah tentu saya tidak dapat menahan sabar untuk menyerang dan melemparkan kata-kata kurang manis kepada Mahfuz Omar.

Saya sedar Mahfuz boleh dikategorikan sebagai “orang kurang upaya” di mana mungkin otaknya “cacat” dan tidak dapat berfikir sebagaimana manusia waras yang lain ekoran tahap IQnya yang terletak di bawah garis kebodohan melampau!

Baru-baru ini Mahfuz menyerang mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad, kononnya negarawan ulung itu “mudah lupa, tidak ketentuan dan tidak stabil lagi” katanya.

Malah katanya, pengumuman Malaysia sebagai sebuah negara Islam adalah satu kenyataan yang paling “menggelikan hati dan tahap kebudak-budakan” dan menyifatkannya sebagai “boleh dengar tapi jangan percaya”!

Mahfuz menyerang Tun M kerana baru-baru ini negarawan yang paling banyak berjasa kepada rakyat dan negara ini itu menyatakan bahawa UMNO merupakan satu-satunya parti yang boleh menyatupadukan orang Melayu.

Hujah yang Mahfuz berikan ialah Tun M sebelum ini keluar dan menyerang UMNO dengan menyatakan bahawa parti itu bagaikan sudah busuk hingga ke usus(rotten to the core) dan kononnya “sudah menjadi najis”.

Rasanya, kalau dibuat satu kaji selidik untuk membezakan tahap pemikiran di antara Tun M dan Mahfuz, apakah keputusan yang akan dicapai? Mahfuz lebih hebat dari Tun M? Atau Tun M jauh lebih hebat secara keseluruhannya berbanding Mahfuz?

Rasanya, kalau kaji selidik itu diberikan kepada rakyat Malaysia, mungkin Mahfuz tak sanggup lagi tinggal di negara ini dan lari membawa diri ke luar negara tidak pulang-pulang lagi kerana malunya bukan kepalang!

Saya ingin bertanyakan Mahfuz, negara manakah di dalam dunia ini yang mampu menafikan bahawa Malaysia adalah sebuah negara Islam? Dan jika benar negara ini bukan negara Islam, siapakah Ketua Tertinggi Agama Islam di negara ini dan apakah yang termaktub di dalam perlembagaan?

Memang Malaysia sebuah negara Islam, yang Mahfuz nak sakit hati sangat itu kenapa? Setahu saya, hanya puak-puak DAP saja yang tak mahu negara ini diisytiharkan sebagai sebuah negara Islam! Dan “penyakit” itu kini terjangkit kepada Mahfuz pula?

Mungkin Mahfuz malu apabila UMNO menjadi parti yang bertanggungjawab mengisytiharkan negara ini sebagai sebuah “Daulah Islamiyyah”. Jika Mahfuz persoalkan mengenai perlaksanaan dasar dan muamalah siyasinya, apakah Kota Bharu itu layak diisytiharkan sebagai “Bandaraya Islam”?

Sebagaimana maklum, sebelum ini heboh didedahkan mengenai keadaan “Bandaraya Islam” itu yang mana kegiatan pelacuran, pondan, judi, maksiat dan sebagainya begitu mudah untuk diperoleh di bandaraya tersebut.

Kalau Malaysia tidak layak diisytiharkan sebagai sebuah negara Islam, apakah Nik Aziz tidak malu untuk mengisytiharkan Kota Bharu sebaga “Bandaraya Islam”? Bandaraya Islam jenis apa kalau dipenuhi dengan “najis” PAS..???

Saya yakin, selemah-lemah pemikiran Tun M pun, pemikiran Mahfuz jauh lebih rendah dan dungu berbanding negarawan itu. Misalnya, Mahfuz tidak puas hati dengan masalah pusat pembuangan sampah di Parlimennya dan mahu ia ditutup serta dipindahkan ke tempat lain.

Tapi, meskipun PAS sudah “bermaharajalela” di Kedah selamah lebih 4 tahun, Mahfuz tetap gagal melaksanakan janjinya untuk menutup pusat pembuangan sampah di Jabi itu. Sampah di parlimen sendiri pun dia tak boleh selesaikan dengan Azizan Razak, apatah lagi hal-hal negara?!

Ya, memang dulu diakui UMNO agak “kotor” dan Tun M menyifatkannya sebagai “busuk hingga ke usus”. Tapi, saya ingin bertanya kepada Mahfuz, pernahkah dia dengar dan tahu tentang erti “transformasi” dan “perubahan” ke arah yang lebih baik?

Dan itulah yang sedang dilakukan oleh Datuk Seri Najib. Transformasi ke arah sebuah negara Malaysia yang lebih baik, maju, bertamadun dan bersih! Sebab itulah Tun M sokong dan masuk balik dalam UMNO dan majoriti rakyat menyokong kuat gagasan Najib! Itu pun Mahfuz tak boleh fikir?

Apakah dia fikir UMNO akan terus membiarkan partinya jadi “busuk” sedangkan parti itu sedar ia boleh dirawat, dibersihkan, diwangikan dengan pelbagai haruman yang lebih semerbak harumnya dengan cara yang lebih realistik dan diterima baik segenap masyarakat?

UMNO tidak sebodoh PAS yang sanggup bersekutu dengan “syaitan”, mengkeldaikan diri dan membiarkan dasar serta para pemimpin partinya “diliwat” oleh PKR dan DAP! PAS kini dan PAS dulu tidak serupa sudah. PAS kini tak kisah kalau Islam diludah DAP…kan?

Sepatutnya, Mahfuz tujukan kata-katanya itu kepada Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat, yang masih lagi belum sedar-sedarkan diri. Sudah tua, uzur dan tak layak memimpin pun, “Nabi PAS” itu mahu terus menongkat langit dengan jawatannya. Mungkin dia nak bawa jawatan MB ke kubur, kot?

Sumber: Mykmu.net

TERKINI..!!! PASANGAN GAY NAFIKAN ANWAR DIJEMPUT..??? KAD UNDANGAN PALSU..???


http://dukeofumno.blogspot.com/

Pelik jugak bila aku dapat email yang mengatakan Anwar dijemput ke Majlis Resepsi Perkahwinan GAY "contoh" di Malaysia ni...heh!

Aku sebenarnya tak tahu sama ada kad undangan ni "tulen" atau tidak....

Nak tanya pada Anwar, dia nak jawab ke?...Sebab, Anwar selalunya marah-marah bila ditanya soalan sensitif begini. Dah la dia maki hamun, lepas tu dia marah kita macam-macam... korang ingat kes Omega, kan? Heh!

Tapi, memandangkan mahu mendapatkan kepastian, rasanya para wartawan di KL boleh pergi tanya pada dua-dua ekor GAY yang buat hal songsang kat Malaysia ni. Depa ada jemput Anwar ke?

Ngeo Boon Lin dan Phineas Newborn III perlu sahkan sama ada benar depa ada invite Anwar ke tidak ke majlis kenduri kahwin depa tempohari...heh! Bukan apa...sekadar nak tahu dan sahkan kebenaran saja...

Tapi, aku syak...mungkin Anwar akan cepat-cepat hubungi dua-dua ekor GAY tu dulu dan offer depa $$,$$$,$$$ atau "threesome", atau kedua-duanya sekali...sebagai "habuan" untuk nafikan kad undangan tuuu...heh!

http://dukeofumno.blogspot.com/

Biasa laaa..Anwar memang "pantas" dalam bab-bab sembunyikan "air mani" nihhh...heh! Kalau tidak, camana air mani Anwar tu boleh ada kat dalam bontot Saiful...? Heh! Azizah kasi air mani tu kat Saiful ke? Heh!

Errrr...dua-dua ekor GAY tu berani jawab ke tidak? Atau depa dah dibeli...? Heh!

PANASSS..!!! TAMRIN GHAFAR "KENCING" ATAS KUBUR BAPANYA SENDIRI..?!!!!


Siapa tidak kenal dengan Datuk Tamrin Abdul Ghafar, anak kepada mantan Timbalan Perdana Menteri, Allahyarham Tun Abdul Ghafar Baba yang begitu banyak menabur jasanya kepada parti keramat UMNO di sepanjang hayat beliau.


Bila disebut nama Tamrin, sudah tentu ramai “otai-otai” UMNO akan terbayang bapanya yang begitu hebat dan harum namanya meskipun sudah beberapa lama meninggal dunia. Namun, ramai yang mengakui tentang pengorbanan Allahyarham yang sangat dihormati kawan dan lawan.

Hakikatnya, mungkin cerita mengenai Allahyarham Tun Ghafar tidak pernah didengar apatah lagi dikenali oleh golongan muda masa kini.

Mungkin juga ramai yang tidak tahu mengenai tokoh pejuang bangsa itu kerana beliau hanya sebentar saja menjawat jawatan nombor dua negara itu dan hanya seketika sahaja menjawat jawatan Timbalan Presiden UMNO pada suatu masa dahulu.

Tun Ghafar merupakan seorang yang mula bertatih di dalam politik dari peringkat bawah. Dia orang susah dahulu dan dia menapak setapak demi setapak bersama semangat memperjuangkan nasib anak bangsa, agama dan tanahair.

Namanya begitu harum sebagai Ketua Menteri Melaka sehingga beliau ditarik ke peringkat pusat oleh Tun Dr. Mahathir ketika itu yang agak “sukar” untuk mencari seorang Timbalan yang benar-benar secocok dengan corak pentadbirannya.

Akhirnya, Tun Ghafar berjaya berada di puncak ketika beliau dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri pada 10 Mei 1986 sehinggalah ketika beliau “dijatuhkan” oleh “seseorang” pada 15 Oktober 1993.

Mungkin mereka yang “buta sejarah” tertanya-tanya tentang “seseorang” yang menjatuhkan Allahyarham Tun Ghafar ketika itu. Tahukah anda siapakah gerangannya?

Cuba anda selak di dalam lipatan sejarah politik negara, siapakah “individu” yang berjaya “mencantas” seorang tokoh yang berjiwa rakyat tersebut? Siapa yang “gulingkan” bapa Tamrin Ghafar..?

Saya masih ingat lagi mengenai sebuah cerita benar yang disampaikan oleh salah seorang sahabat Allahyarham, Tan Sri Sanusi Junid, yang memberitahu tentang “rahsia” kejatuhan Tun Ghafar Baba dan angkara siapakah yang membuatkan beliau “rebah tidak bangun-bangun” lagi selepas itu.

Menurut Tan Sri Sanusi, ketika itu ada seorang “anak muda” yang gelojoh gilakan kuasa dan mahukan jawatan yang disandang oleh Tun Ghafar ketika itu. Siapa lagi “anak muda” itu kalau bukan Anwar Ibrahim.

Jadi, Anwar perlu menjatuhkan Tun Ghafar di dalam saingan merebut jawatan Timbalan Presiden pada satu Pemilihan parti di Perhimpunan Agung UMNO. Anwar pada ketika itu enggan mengaku mahu bertanding jawatan tersebut, kononnya menghormati kedudukan Tun Ghafar.

Tiba-tiba, Anwar tunjukkan kemunafikan dirinya dengan mengumumkan bahawa dia akan mencabar dan merebut jawatan Tun Ghafar ketika itu. Anwar bawa “team Wawasan”, yang kononnya mendapat restu Presiden, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Nak tahu bagaimana Anwar berkempen?  Dalam satu kejadian di Sabah, seorang pemimpin UMNO Sabah menangis di depan Tun Ghafar mengaku bahawa dia ada menerima “habuan” dari pelobi Anwar yang merupakan seorang “tauke balak”!

Pemimpin UMNO Sabah itu menangis kerana terlalu menghormati Tun Ghafar yang ketika itu hadir bersama Tan Sri Sanusi dan memberitahu bahawa “habuan” tersebut telah menghalangnya untuk memberikan undi kepada Tun Ghafar pada Pemilihan Agung UMNO itu nanti.

Akibat dari “cara kempen paling telus Anwar itu” yang juga disusuli oleh borang-borang “merah jambu” yang berterbangan di PWTC, akhirnya Tun Ghafar terpaksa menarik diri dari pertandingan merebut jawatan Timbalan Presiden UMNO ketika itu.

Saya kira, Tamrin mungkin tahu tentang riwayat politik arwah bapanya yang “dibunuh” Anwar sebagaimana yang saya ceritakan tadi. Atau jika mahu versi yang lebih jelas, dia boleh dapatkan info dari Tan Sri Sanusi sendiri.

Apa yang mengharukan ialah mengenai Tamrin yang kini menyokong individu yang menganiaya dan menzalimi bapanya itu dengan menyertai PAS.

Mungkin Tamrin tidak menyertai PKR kerana dia malas untuk mengadap Anwar, kononnya dia “bencikan” bapa Nurul Izzah itu. Tapi, sedarkah dia bahawa dengan menyertai PAS maka dia telah meletakkan dirinya lebih hina dari apa yang sepatutnya?

Jika dia menyertai PKR, sekurang-kurangnya dia masih mampu untuk menggulingkan Anwar dari pucuk pimpinan parti itu pada pemilihan yang akan datang. Tapi dengan menyertai PAS, tahukah dia bahawa PAS hanyalah berada di tahap “keldai” yang menjadi balaci hina Anwar?

Allahyarham Tun Ghafar begitu terkenal dengan kesetiaannya kepada perjuangan UMNO, demi Islam, bangsa Melayu dan Tanahair, serta beliau tidak pernah mengkhianati parti meskipun dianiaya sebegitu rupa oleh Anwar Ibrahim.

Namun anaknya Tamrin, sanggup mengkhianati perjuangan ayahnya itu? Dan saya fikir, jika rakyat negara ini mengenali ayahnya sebagai perjuang kental bangsa Melayu, Tamrin pula selepas ini akan dikenali sebagai pengkhianat kepada perjuangan bapanya, kan?

Sumber: Mykmu.net

LAWAK PAGI INI...KAK WAN PEPAGI LAGI DAH CARIK PASAL DENGAN ANWAR...


Pepagi lagi Kak Wan dah carik pasal dengan Bung Nuarrrr.. Pepagi lagi dah sakitkan hati....

Orang tengah dok syok semangat nak merdeka...dia pulak main perli pagi-pagi ni...

Adehhh..!!! Kak Wan memang payah bergurau...tapi kalau dia bergurau dengan laki dia...memang pedihhh bro...!!!

Aku nak tanya Kak Wan...Anwar pernah "sekatil" dengan sapa lagi..? Heh!

Boleh jawab..?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!