Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, May 5, 2012

GEMPARRR 18SX..!!! UMI HAFILDA MENGESAHKAN "AIS KRIM" ASSMIN DICEMARI BAKTERIA E-COLI..???!!!


Terpaksa di X-ray untuk mengesan bakteria..???!!!
Mengikut satu kenyataan rasmi Azmin Ali sehari lepas, dia menafikan yang dirinya terlibat dalam 'projek aiskrim' sepertimana yang tersiar dalam banyak blog tika ini.

Logik jugalah penafian tersebut, selaku Timbalan Presiden PKR merangkap wakil rakyat bergelar Yang Berhormat tentu sahaja jatuh 'kemaluannya' bila terdedah foto-foto sedang 'jual beli aiskrim' sambil mengukur baju dan seluar dalam tandas.

Dalam tandas pula macam-macam bakteria ada; salmonella, serratia, shigella juga e.coli (sebutan: e-kolai, jangan salah sebut :)). Takkanlah seorang yang berprestij, berpendidikan dan berjawatan tinggi seperti Azmin Ali tak pernah mengambil tahu soal kebersihan, ye tak?

Masalahnya sekarang, rupa paras dari bawah sampai ke atas dah sahih serupa dengan tuan badan yang menafikannya. Tengok kot manapun sama tiada beza walau sekelumit pun. Alasan segelintir pihak yang mendakwa ianya babun dua serupa, payah nak diterima akal.

Kalau nak dikata fitnah, dari segi mana? Superimposed? Barang tentu mustahil disebabkan foto tersebut asal usulnya di ekstrak (screen capture) dari beberapa video.

Video pula diperolehi dari beberapa rakaman kamera tersembunyi yang tentu sahaja sengaja diletakkan oleh orang yang rapat dengan si empunya diri ataupun perempuan tersebut. Maknanya, fikir kot manapun ianya melibatkan orang dalam yang mereka kenali.

Bagaimanapun satu kepastian yang kita perolehi hari ini, pengesahan rasmi adik kandung Azmin Ali yang mengakui lelaki tersebut adalah abang kandungnya. 

Perakuan Umi Hafilda ada meritnya. Adik kandung sendiri dah tentu mengenali abangnya. 

Jadi tinggal lagi sekarang yang ingin diketahui ramai adakah 'urusan jual belia aiskrim' itu berlandaskan hubungan halal ataupun haram. Maksudnya suami isteri atau sebaliknya.

Ikut pada logik, kalau dah laki bini buat apa bercemolot dalam tandas yang diketahui penuh dengan pelbagai bakteria yang membahayakan kesihatan. Tak gitu?

Apa-apa halpun kita tunggu ajalah apa langkah seterusnya dari Azmin Ali. 

Manalah tahu kot tetiba nanti dia buat sidang akhbar kata perutnya tak boroi, telinganya tak capang semata-mata untuk pertahankan diri - jangan pula ada yang gelak besar, cukuplah menerima hakikat 'jual beli aiskrim' dan 'makan aiskrim' dah sinonim dengan PKR. - BB

MESTI BACA..!!! CERITA SEBENAR WAWANCARA MAK TOM MENGENAI AZMIN..!!!

Kami tiba di sebuah banglo lama dekat Kampung Kolam Air, Hulu Kelang kira-kira pukul 3 petang.

Dari jauh kelihatan seorang ibu tua yang bertongkat memandang kami dengan wajah yang cukup sayu.

Namanya Che Tom Yahaya, berusia 78 tahun.

Kalau sebut nama itu mungkin ramai yang tak mengenalinya, tapi kalau sebut nama Azmin Ali, Azwan Ali dan Ummi Hafilda Ali, tak mustahil ramai yang akan mengingatinya.

Beliau adalah ibu kandung kepada tiga individu yang cukup dikenali ramai ini.

Ketika memulakan bicara, Che Tom mengambil masa hampir beberapa minit sebelum melontarkan ayatnya yang pertama.

Namun setiap kali beliau bercakap, setiap kali itu jugalah airmatanya jatuh menitis membasahi pipi.

"Bila mengenangkan perbuatan Azmin, hati makcik hancur," kata Che Tom merujuk kepada perbuatan dan tingkah laku anak sulungnya yang juga Ahli Parlimen Gombak itu.

Menurut Che Tom, entah dimana silapnya, Azmin, anak yang cukup baik dan mendengar kata tiba-tiba boleh berubah menjadi yang sebaliknya.

Kata Che Tom, kali terakhir beliau bertemu muka dengan anak sulungnya itu hanyalah pada pagi Hari Raya Aidil Fitri tahun lepas.

Sejak itu Azmin tidak lagi menjenguknya walaupun jarak pejabat Timbalan Presiden PKR berkenaan hanyalah kira-kira 10 minit dari rumahnya.

Malah menurut Che Tom, Azmin langsung tidak memberi nafkah kepada beliau termasuk tidak datang menziarahinya sewaktu beliau sakit dan terlantar di hospital.

"Pada pagi hari raya itu kebetulan Ummi Hafilda juga ada di rumah saya…melihat saja kehadiran Ummi Hafilda, dia terus memaki hamun dan mengeluarkan kata-kata kesat.

"Malah di pagi yang mulia itu juga, dia memberitahu anak-anaknya supaya jangan duduk di atas kerusi di rumah saya kerana kononnya ia belum ‘disamak’, Azmin juga tak bagi anaknya menjamah makanan yang dihidangkan kerana menuduhnya ‘benda haram’.

"Bila saya tegur kenapa dia sanggup berkata begitu terutama kepada adik perempuannya itu sedangkan Ummi Hafilda juga adalah darah dagingnya sendiri, jawab Azmin, darah dagingnya hanyalah Anwar Ibrahim," kata Che Tom sambil menahan sebak.
Che Tom pernah berkata, Azmin akan menjadi individu yang lebih baik jika semua pengaruh buruk ini dapat dijauhi.

“Setiap kali selepas solat, saya akan berdoa dengan Allah agar membebaskan anak lelaki saya daripada Anwar dan beliau kembali ke jalan yang benar,” katanya.
Katanya, berbanding enam anaknya, dia melalui pengalaman yang sangat sukar ketika melahirkan Azmin.

“Namun ia lebih menyakitkan apabila melihat anak saya meninggalkan kami,” kata Che Tom
Ketika ditanya mengenai tuduhan terbaru yang dilemparkan ke atas Azmin, Che Tom berkata dia tidak tahu sama ada ianya benar atau sebaliknya.

Tetapi beliau mengakui cukup tertekan apabila masyarakat sekeliling bercakap mengenainya, malah telefonnya juga asyik berbunyi apabila ramai sanak saudara dan kenalan bertanyakan hal itu.

"Bagi makcik mudah, kalau betul dia rasa dia di pihak yang benar, saman mereka, bersumpah dengan nama Allah untuk membersihkan namanya itu," kata Che Tom.

Selasa lalu, beberapa laman blog menyiarkan siri gambar yang memaparkan aksi panas seorang lelaki mirip pemimpin pembangkang dengan wanita termasuk melakukan seks oral di dalam sebuah tandas.

Paling mengejutkan pendedahan beberapa blog yang menyiarkan gambar seorang lelaki menyerupai pemimpin parti pembangkang sedang menyelak baju seorang wanita di dalam sebuah tandas.

Gambar itu dipercayai sebahagian daripada sedutan rakaman aksi seks lelaki berkenaan bersama wanita misteri yang dirakam menggunakan kamera tersembunyi daripada bahagian atas tandas tersebut.

Bagaimanapun, Azmin segera menafikan beliau adalah lelaki dimaksudkan dan pada masa sama, menuduh UMNO sebagai dalang dalam penyebaran gambar panas itu.

Ketika diminta berkata sesuatu kepada Azmin sempena Hari Ibu esok, Che Tom berkata, beliau redha sekiranya ‘dijemput pulang’ oleh Allah dalam masa terdekat ini dan tidak mengharapkan Azmin pulang menziarahi jenazahnya.
"Saya tak pernah ajar Azmin untuk jadi seperti sekarang, saya malu kepada masyarakat," katanya.

Namun biar apapun yang terjadi, tambah Che Tom, dia tetap sayangkan Azmin.

"Saya tak akan buang dia, dia tetap anak saya yang saya bela dari tapak kaki dua jari. Baliklah ke pangkal jalan dan bertaubatlah," katanya dalam nada perlahan sambil memandang ke arah luar jendela banglo usang tersebut. - Mynewshub.my

GEMPARRR..!!! INIKAH WANITA DALAM TANDAS YANG SUKA MAKAN "AIS KRIM" CAP "ASSMIN" ITU..???

Awek ini kahhhhh..???
Melihat kepada gambar di atas, apakah benar gadis yang suka makan "ais krim"??? Dia kenal Azmin Ali atau tidak? Dia juga kenal Shamsidar? Tapi mungkinkah dia tidak kenal Nallakaruppan?

Aku juga tertanya-tanya seperti rakan aku, MPP di sini, yang bertanyakan benarkah gadis ini pasangan kepada lelaki mirip Azmin Ali di dalam tandas sebagaimana yang dilaporkan?

Susah juga nak teka sebab nampak gayanya macam gadis ni tengah melepas. Walaupun ada miripnya, tapi aku rasa...bukan kot? Apa pulak kata korang? Ishhh..tak baik tau korang ni....heh!

Nasihat aku pada wanita dan gadis-gadis luar sana, jangan la bergambar dalam tandas macam ni...nanti korang dikatakan suka makan "ais krim" pulakkkk...kan?! Heh!

GEMPARRR...!!! POK NIK AJIS DOAKAN BOB LOKMAN MATI CEPAT..?!!!

Pada sesiapa yang rapat dengan Pok Nik Ajis, tolong betulkan "kepala otak"nya sikit. Kononnya prihatin, tapi nampak sangat dah nyanyuk dan tak relevan dah jadi MB Kelantan.

Arwah Bob Kuman yang meninggal, dikatanya Bob Lokman pulak yang meninggal! Apa Pok Nik nak sangat ke Bob Lokman mati..??? Heh! Tersedak Bob Lokman...muahahahaaa..!!!


Kepada mereka yang membaca twitter Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat mengatakan Bob Lokman yang meninggal dunia, harap-harap maafkanlah Tok Guru kita tu.

Biasalah, manusia mana yang terlepas dari kesilapan.

Nasib baik personaliti TV3, Mazidul Akmal Sidek peka tentang ‘kekhilafan’ yang berlaku.
Apapun setelah diperiksa tengah malam tadi, nampaknya kesalahan itu telah diperbetulkan.

Sekadar ingin ‘refresh’ kembali, yang meninggal petang tadi adalah Bob Kuman, bukan Bob Lokman.

Jangan marah kat Tok Guru yea, benda ni boleh berlaku kat sesiapa saja, maklumlah kita sendiri pun bukannya makin hari makin muda.

Apapun Al-Fatihah buat arwah Bob, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yang beriman, InsyaAllah. - Mynewshub.my

PANASSS..!!! MAT SABUN "NORMAH" NAK RASA MAKAN COTA ISMAIL OMAR..???!!!

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu atau Abang Mat “2 Normah” sesuka hati menyatakan bahawa rakyat kian marah pada polis apabila pihak berkuasa itu sering membuat kenyataan mengenai himpunan Bershit 3.0.

Menurutnya, tindakan PDRM membuat kenyataan tersebut adalah bertujuan untuk sebagai “damage control”, kononnya anggota polis telah secara tidak wajar bertindak ganas terhadap peserta himpunan “beruk-beruk” tersebut.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar baru-baru ini secara terbuka memohon maaf kepada jurugambar The Malay Mail yang dikasari anggotanya ketika bertugas menghalang “beruk-beruk”di himpunan Bershit.

Persoalan dari kenyataan Mat Sabu itu, apakah benar rakyat kian marah kepada PDRM atau kepada puak-puak Bershit dan Pakatan Haram? Siapa sebenarnya sekarang yang bertungkus lumus siang dan malam sehingga belengas ketiak membuat “damage control”?

Dan apakah permohonan maaf KPN kepada jurugambar The Malay Mail itu dilihat sebagai sesuatu yang mengundang dosa bagi para penganut “agama” PAS dan Pakatan Haram di seluruh negara?

Sebenarnya, hanya puak-puak Bershit sahaja yang kian marah kepada PDRM kerana “membelasah” mereka dan anak-anak pondan mereka yang kurang ajar ketika merusuh di himpunan tersebut.

Memandangkan kesakitan akibat dibelasah anggota pasukan polis hutan yang mengejar mereka tempohari masih lagi belum hilang, maka sama juga dengan perasaan mereka apabila mendengar kenyataan “pedas” dari pihak berkuasa tersebut.

Seperkara lagi, mereka marah dan tersinggung apabila KPN hanya minta maaf pada jurugambar The Malay Mail itu sahaja dan tidak pada mereka. Mereka cemburu sebenarnya dan meminta diberi perhatian, mereka juga mahu popular seperti jurugambar itu.

Ya, benar. Penyokong Bershit juga rakyat. Tapi mereka tidaklah seramai rakyat yang menyokong tindakan polis membelasah puak-puak pelampau pimpinan Mat Sabu itu. Rakyat yang memuji dan menyokong tindakan PDRM itu dipercayai lebih ramai sebenarnya!

Hakikatnya, tindakan pasukan anti-rusuhan pada himpunan Bershit itu telah menyebabkan majoriti rakyat kian bertambah yakin dengan kreadibiliti dan kebolehan pihak PDRM mengendalikan huru-hara yang cuba dicetuskan di negara ini.

Dengan “demo”contoh dari pasukan PDRM itu, rakyat negara ini tidak lagi risau dengan keadaan Malaysia yang cuba dihuru-harakan oleh “beruk-beruk” Yahudi tersebut. Ia juga meyakinkan rakyat bahawa Malaysia tidak akan senasid dengan Mesir, Yaman dan “teori domino” yang melanda di rantau tersebut.

Perkara yang cuba diputar alam oleh Mat Sabu ialah mengenai pihak yang sedang melakukan “damage control”. Menurut sumber dalaman Bershit sendiri, mereka benar-benar marah dengan puak-puak Pakatan Haram yang gagal mengawal orang-orang mereka pada 28 April lalu.

Perkara ini sebenarnya pernah berlaku pada Bershit 2.0 apabila Ambiga bengang terhadap Anwar yang dikatakan penyebab utama keganasan tercetus sehingga ada yang menyerang pihak berkuasa, sekaligus pihak penganjur himpunan itu dipersalah rakyat.

Dan kali ini ia berlaku sekali lagi. Puak-puak Pakatan Haram gagal mengawal emosi penyokong mereka sehingga menceroboh ke kawasan larangan, menyerang polis dan menyebabkan Ambiga terpaksa mengarahkan himpunan itu bersurai sepenuhnya.

Namun memandangkan para penyokong Pakatan Haram degil, mereka terus merusuh dan menyebabkan ada di antara mereka “dijamu” dengan cota, buku lima, penendang dan sebagainya kerana melakukan provokasi serta serangan fizikal terhadap pihak polis.

Melihat kepada kesilapan puak-puak yang mengotorkan Bershit itu, maka pihak penganjur dan Pakatan Haram terpaksa bersengkang mata dan memerah otak setiap masa di sepanjang hari memikirkan cara terbaik membuat “damage control”.

Mereka sedar bahawa majoroti rakyat menyebelahi pihak PDRM kali ini dan semakin marah, geram, bengang, benci, menyampah dan meluat kepada Bershit dan Pakatan Haram secara keseluruhannya. Jelaslah Pakatan Haram yang sedang berhempas pulas membuat “damage control”, bukan PDRM!

Apa masalahnya KPN memohon maaf kepada jurugambar media di mata Mat Sabu? Ketika huru-hara, macam-macam kesilapan boleh berlaku dan tidak mustahil ada di kalangan “beruk”Bershit atau Pakatan Haram yang berlakon sebagai media.

Anggota PDRM juga manusia yang kadangkala melakukan kesilapan dan saya berharap jurugambar terbabit sudi memaafkan kesilapan anggota polis yang bertugas itu. Maklumlah, dalam keadaan tegang, mungkin pelbagai perkara buruk boleh berlaku. Di dalam keadaan perang, kadangkala press juga turut terkena peluru sesat, bukan?

Tapi, sekurang-kurangnya KPN sudi dan sanggup meminta maaf pada jurugambar itu. Berbanding dengan puak-puak Bershit dan Pakatan Haram yang membelasah anggota polis hingga dimasukkan ke ICU, cedera parah, pecah kepala, merosakkan kenderaan polis dan menzalimi hujung minggu rakyat, adakah Mat Sabu terfikir untuk meminta maaf?

Mujurlah anggota polis tak nampak kelibat Mat Sabu merusuh atau melakukan provokasi pada 28 April itu. Kalau tidak, suka saya untuk merakamkan gambar “abang tersayang kepada Normah-Normah” ini diganyang dengan cota dan belantan! Baru tepat dan padan…

Sumber: Kedahan69ers.com

TAPAK RUMAH ABU JAHAL DAN JADI JAMBAN...TAPAK RUMAH ANWAR BERAHIM BILA LAGI?

Ni la tapak rumah Abu Jahal yang dah jadi jamban tuuu...
Aku nak tergelak pun ada bila dapat tahu rupanya ada pakej umrah yang menawarkan ‘khidmat’ melawat tapak rumah Abu Jahal di Mekah

Mungkin sekali imbas kita akan tertanya, gila apa datang dari jauh pastu nak pergi melawat ke tapak rumah orang yang cukup membenci agama suci ini

Tapi bila difikirkan balik, elok juga, sekurang-kurangnya kita tahu apa kesudahan nasib si malaun itu selepas kepalanya berjaya dipenggal oleh Abdullah bin Mas’ud dalam Perang Badar
dan kesempatan membelek-belek blog mereka yang pernah sampai ke Mekah tadi telah membawa aku ke penemuan ini

Bayangkan betapa hinanya manusia ini, di saat rumah dan makam Rasulullah serta sahabatnya terus dirahmati, dikunjungi jutaan manusia setiap tahun, didoakan, dimuliakan, rupa-rupanya tapak bekas rumah Abu Jahal sekarang hanyalah sekeping tanah yang didirikan tandas di atasnya

Di situlah orang meludah, di situlah orang kencing dan di situlah orang berak!

Dalam tulisan rakan wartawan aku di Utusan Malaysia dulu, Siti Ainiza Kamsari, Abu Jahal atau nama sebenarnya Amr bin Hisham atau dikenali juga sebagai Abu Al Hakam akan sentiasa menjadi satu figura yang melambangkan kejahatan seorang manusia tidak sahaja dalam soal agama malah terutama sekali soal akhlak.

Terkenal dengan sikap sombong dan bongkak, Abu Jahal suatu gelaran yang diberikan kerana jahil dalam agama (Bapa kepada segala kejahilan).

Namun kejahilan Abu Jahal di sini bukan bermakna beliau seorang yang bodoh, dungu atau buta mengenai Islam. Dia tahu bahawa agama itu agama yang benar.

Tinggal lagi hanya kerana tidak mahu kehilangan kedudukan, pangkat, nama dan pengaruh apabila mendapati Nabi Muhammad yang diutus untuk membawa dan menyebarkan Islam itu, yang jauh lebih muda daripada Abu Jahal, dikatakan cuba merampas semua itu daripadanya.

Kerana itu juga beliau dikenali sebagai Abu Al Hakam, bermaksud seorang yang bijaksana dan mengetahui segala serba serbi yang memberikan beliau satu kedudukan yang cukup lumayan, tinggi dan hebat oleh masyarakat Arab Quraisy.

Tetapi bila hadirnya Nabi Muhammad, mengapa tidak dia sahaja dipilih sebagai Rasul yang dikatakan lebih mulia, lebih bangsawan dan mempunyai kedudukan. mengapa Muhammad? Mengapa tidak Abu Jahal?

Lalu perasaan hasad seperti itu menyebabkan Abu Jahal cukup dengki terhadap baginda Rasulullah.
Maka tidak henti-henti dia menyakiti baginda, malah seluruh para pengikut baginda dan pantang sekali sesiapa yang menyebut mengenai Islam di hadapannya.

(Begitu pun dikatakan Nabi Muhammad sendiri tidak pernah berputus asa untuk menyeru dakwah kepada Abu Jahal. malah dikatakan baginda pernah menjadi tetamu Abu Jahal sebanyak 70 kali semata-mata tujuan dakwah dan berbaik sesama manusia).

Namun Abu Jahal walaupun pernah ditakutkan dengan kehadiran unta sebesar raksasa ketika hendak membunuh Rasulullah, tidak pernah mengenal erti serik untuk terus menyakiti Nabi Muhammad dan umat Islam di Mekah.

Bahkan apabila Nabi Muhammad terpaksa meninggalkan Kota Mekah untuk berhijrah ke Madinah, Abu Jahal adalah manusia yang paling gembira sekali.

Seolah-olah dia telah mencapai kemenangan besar kerana berjaya mengusir musuh ketatnya keluar dari Mekah.

Sehingga kini nama Abu Jahal tetap relevan untuk diguna pakai.

Sedangkan Abu Jahal itu seorang yang kafir dan masyarakat Melayu yang sudah tentunya beragama Islam tetapi pada hari ini jika berperangai tidak ubahnya seperti Abu Jahal pasti akan dilemparkan kata-kata: “Jahat atau degil macam Abu Jahal!” - Klik sini

ADEHHH..!!! LAGI 10 GAMBAR KEGANASAN POLIS TERBONGKARRR..!!! ADESSSSS..!!!

Berikut adalah 10 keping gambar bukti yang menunjukkan "keganasan" pihak polis terhadap para penyokong Bershit 3.0 tempohari... Tak sangka...polis begitu "kejam"..!!! Larikkkk..!!! Adessss...








GEMPARRR..!!! VIDEO MUSA SYEIKH FADZIR "TUNJAL KEPALA" KADIAQ SYEIKH FADZIR..!!!


Mana Kadiaq? Kadiaqqqq..!!! Ooooo..Kadiaqqqq..!!!! Haaaaa...sekoq lagi tu mana pi tu yang nama Anwar Berahim tu..? Mana Anwar Berahim?

Kadiaq kena balun dengan adik sendiri. Tak hengat punya Musa "tunjal" kepala abang dia!

Lepas tu Musa kata Anwar tabur duit RM200-RM300 beli undi masa PRK Permatang Pauh! Tu diaaaa....bila Anwar nak saman Musa pulak? Heh!

LAWAK PAGI INI...ISHHHH..!!! HANGPA KENAL TAK SAPA NI...???


Ishhh..ishhh..ishhh..!!! Hangpa kenai dak sapa ni? Dah la kaler "itam", dibantainya pulak tempek bedak 2 kati kat muka...kelabuuu ja aku tengok! Heh!

Lepas tu boh rambut kaler merah...rambut palsu ka tu? Matching pulak dengan "bow tie" merah terang! Sakit mata woooo...!!! Ni sapa ni aaaa..? Buat malu orang Kedah ja nihhhh..!!!

Adik dia kata, dulu masa mamat ni dalam UMNO, dia tak reti bohong. Tapi baru 2 hari naik pentas PAS...terus membohong merata tempat...haruuu..!!! Orang lagu ni pun PAS kutip kaaaa...??? Heh!

P/s: Aku rasa kalau Arwah Ust. Fadhil Noor ada lagi...dah lama dia terajang mamat ni dari atas pentas PAS...heh!

Friday, May 4, 2012

VIDEO "BLOWJOB" AZMIN..!!! DALANG DI SEBALIKNYA TELAH DIKENAL PASTI...???!!!

 
Apa yang sedang berlegar di dalam blog-blog bukanlah memeranjatkan, sekiranya moral pemimpin-pemimpin PKR dibandingkan satu persatu, sehelai demi sehelai.

Dari Elizabeth Wong, si pencetus revolusi kerendahan moral yang diterimapakai oleh kepimpinan PKR dan penyokong mereka, termasuklah yang berkopiah dari PAS, sehingga kepada Penasihat Ekonomi, kini “madu” Azizah, iaitu Azmin Ali menjadi penyambung warisan porno hanya baru 4 tahun diberi mandat sebagai kerajaan negeri.

Tipikal Anwarista, UMNO dituduh dengan pelbagai tuduhan, demi menghalalkan kelakuan moral buruk pemimpin mereka.  

Walhal, politik dunia tidak pernah memberi ruang dan peluang kepada mereka yang terbabit di dalam skandal seks untuk terus berada di dalan lanskap politik semasa.  

Hairan, di Malaysia, ramai muka tidak tahu malu terus diberi peluang, dan yang memberi peluang tentunya lebih pariah dan hina kerana membiarkan perkara ini berlaku.  Idea Barat yang menjadi kiblat mereka rupanya bersifat “selective”, dan bukannya bersifat telus.

Sedang gambar-gambar foto yang dipercayai diambil dari CCTV berlegar di segenap ruang maya menyebabkan Azmin Ali pening kepala, sebenarnya ada satu lagi skandal yang melibatkan kamera tersembunyi yang masih “disembunyikan” oleh Khalid Ibrahim.  

Peristiwa penemuan kamera yang didakwa disorokkan di sebalik langsir di dalam bilik menteri besar suatu ketika dulu masih belum terungkai.

Persoalannya, siapakah yang mempunyai akses ke bilik menteri besar itu?  Apa dan siapa yang terkandung di dalam kamera berkenaan?  Pastinya ada “sesuatu yang di luar kebiasaan” yang berlaku di dalam bilik berkenaan, sehingga ada pihak yang dapat menghidu.

Yang pasti, ia tentunya dilakukan oleh musuh Khalid Ibrahim, dan individu yang bertanggungjawab itu pasti seseorang yang dipercayai oleh PKR kerana akses mudah ke bilik milik seorang Menteri Besar.  Dan tidak dinafikan, ada kemungkinan ia adalah hasil kerja “orang dalam”.

Mujur, apa yang terkandung di dalam kamera itu masih lagi tersimpan rapi dan sehingga kini, Khalid Ibrahim terselamat dari sebaran foto tertentu.

Menurut makluman dalaman PKR, perang dingin di antara Khalid Ibrahim dan Azmin Ali sudah lama terjadi, gara-gara Azmin mengidamkan kerusi empuk Menteri Besar Selangor.  Anwar sendiri dikhabarkan beberapa kali “naik angin” dengan Khalid, dan lebih suka sekiranya Azmin berada ditampuk pemerintahan Selangor.  

Berikutan daripada itu, sudah ada, kata-kata nakal yang mengaitkan Khalid Ibrahim dalam skandal penyebaran foto terbaru Azmin Ali.  Ia bersifat balas dendam, dengan menggunakan method yang pernah cuba dikenakan ke atas Khalid.  Cuma, kali ini, method makan tuan.  Itu kata nakal politik.


Apapun, kita tidak boleh biarkan teori ini begitu sahaja, kerana segalanya mungkin, demi penguasaan total kepada negeri paling maju dan kaya di Malaysia.

Namun, kini Azmin yang terperangkap.  Siapa punya angkara?  Diimbas dari tertangkapnya bekas kekasih Elizabeth Wong, Azmin dilihat gubra dan senyap buat satu jangkamasa yang lama.  Nama Azmin dikaitkan oleh bekas kekasih Eli Wong sendiri. 

Jangan lupa, isunya berkenaan dengan penyebaran foto bogel Eli, dan Eli dikenali sebagai sangat rapat dan mesra dengan Khalid Ibrahim.  Eli terkantoi, Khalid Ibrahim terlepas.

Moral of the story, Selangor dipimpin oleh pemimpin yang rendah moralnya.  Dan jika mandat terus diberikan kepada mereka pada PRU13 nanti, itu bermaksud pengundi mereka lebih hina dari binatang, kerana manusia dikurniakan akal untuk berfikir. - Klik sini

PANASSS..!!! BUKTI TERKINI KEKUFURAN PAS..!!!

fatah_ucap

Baru-baru ini Exco Kerajaan PAS Kelantan, Abdul Fatah Mahmood telah memanggil wakil-wakil NGO di negeri itu untuk beramah mesra dengan mereka dan “menyuap” mereka dengan majlis makan malam bersamanya.

Malangnya beberapa wakil NGO itu telah dihidangkan dengan ceramah politik ketika menghadiri majlis makan malam tersebut. Akibatnya, beberapa orang dari mereka telah meluahkan rasa tidak puas hati mereka terhadap sikap dan tujuan majlis berkenaan diadakan.

Menurut sumber, sebagai ‘tuan rumah’ yang menjemput wakil-wakil NGO untuk beramah mesra dan merapatkan tali silaturrahim sesama mereka, tidak sepatutnya mereka dihidangkan dengan ceramah memaki hamun dan jelas berunsur politik.

Dalam majlis tersebut, Abdul Fatah mendakwa bahawa ‘duit’ talian hayat akhir Umno bagi meneruskan hayat politiknya di negara ini, dan hanya wang sajalah menjadi faktor penyebab kemenangan UMNO/BN pada setiap pilihanraya sebelum ini.

Saya beristgihfar panjang mendengar kisah salah seorang wakil NGO yang dijemput ke majlis yang dibiayai oleh Abdul Fatah itu.

Pada saya, kenyataan itu sangat berniat jahat terhadap UMNO dan melambangkan kekufuran Abdul Fatah sebagai seorang Islam yang sepatutnya percaya kepada kekuasaan dan kehendak Allah SWT.

Sesungguhnya saya berpendapat bahawa biar sebanyak mana pun duit yang dimiliki oleh sesebuah parti politik, tanpa keredhaan Allah SWT dan kehendakNya, tidak mungkin parti politik itu akan menang pilihanraya di mana-mana negara sekali pun di dunia ini.

Itu fakta yang perlu difahami dan iktikadkan oleh semua umat Islam, termasuk Abdul Fatah sendiri.

Justeru, kenyataannya yang menuduh UMNO hanya menang kerana wang adalah tidak benar sama sekali dan berbaur tohmahan yang sepatutnya haram menurut Islam. Tak tahulah pula jika “agama PAS” menghalalkan “syirik khafi” sebegitu…
Sekiranya Abdul Fatah menganggap UMNO kaya dengan wang ringgit, saya fikir ia adalah tidak benar sama sekali.

Sepatutnya, Abdul Fatah pergi bertanya kepada Ketua Pembangkang yang merupakan Ketua Umum PKR yang dikatakan memiliki dana yang dikatakan berjumlah “infiniti” atau “tiada had”,yang dipercayai diperoleh dari masa ke masa dari luar negara.

Menghairankan bagaimana orang yang tiada sebarang pekerjaan setelah keluar dari penjara dan hanya bekerja sebagai pensyarah sambilan menjual “auta” ijazah tahap kelas bawahan di universiti milik rakan-rakan yahudinya mampu membeli rumah bernilai jutaan ringgit selain kereta mewahnya.

Selain itu, Abdul Fatah perlu bertanya dari mana sumber Anwar Ibrahim memperoleh dana bagi membiayai kempen politiknya yang setiap hari mengelilingi negara mengadakan ceramah menghasut dan menipu rakyat.

Abdul Fatah juga boleh bertanya kepada Mursyidul Am merangkap “boss”nya, Nik Aziz Nik Mat, mengenai PAS yang tiba-tiba saja “mewah” dengan bendera, jentera dan peralatan baru yang canggih sejak PRU ke-12 pada tahun 2008 dulu.

Dari mana PAS dapat dana begitu banyak dan mengapa Nik Aziz dilihat sering tunduk dan menurut kepada setiap kemahuan serta kata-kata yang terbit dari mulut Anwar. Fakta tersebut perlu ditanya Abdul Fatah kepada PAS.

Saya percaya, Allah SWT Maha Mengetahui apa yang akan terjadi kepada negara ini jika Pakatan Haram memenangi pilihanraya. Dan mungkin atas hikmah itulah maka Allah SWT tidak membenarkan kemenangan berpihak kepada pihak PAS, PKR atau DAP.

Berduit atau tidak berduit, jika diizinkan Allah SWT, pastinya sesebuah parti politik itu akan berjaya dan diangkat Allah SWT sebagai pemerintah di negara ini. Usahalah sehebat manapun, dan jika tidak diizinkan Allah SWT jangan harap hendak menjejakkan kaki di Putrajaya! Itu faktanya.

MESTI BACA..!!! SUHAKAM NAK TUKAR NAMA JADI SUKAHARAM..???!!!Ni

Ni la rumah agam tu..ehhh..silap...Hasmy Agam tu...macam haram...
SAYA tidak berasa hairan dengan kenyataan SUHAKAM melalui Pengerusinya, Tan Sri Hasmy Agam, yang marah dan tidak dapat menerima tindakan keras pasukan Polis DiRaja Malaysia (PDRM) terhadap para peserta himpunan Bershit 3.0 pada 28 April lalu.

Pada saya, berdasarkan rekod-rekod sebelum ini, SUHAKAM sendiri tidak layak dan gagal untuk memainkan peranan sebagai sebuah badan yang bersifat neutral dalam menghakimi sebarang bentuk isu di negara ini.

Dalam kenyataan Hasmy Agam mengenai Bershit 3.0, kawan baik Ambiga Sreevenasan ini dilihat begitu berat sebelah apabila hanya membicarakan tentang para peserta Bershit 3.0 yang dibelasah anggota polis.

Bagaimanapula dengan nasib anggota-anggota polis yang cedera parah dibelasah para peserta Bershit itu?

Tidakkah Hasmi Agam dan Suhakam tahu bahawa ada anggota polis yang terpaksa bertarung nyawa di ICU disebabkan keganasan melampau yang dilakukan oleh para peserta Bershit itu?

Apakah Hasmy Agam tergerak di fikirannya mengenai keluarga para anggota polis yang menjadi mangsa keganasan “beruk-beruk” Bershit 3.0? Bagaimana dengan anak isteri mereka yang ditinggalkan kerana tugas menjaga “beruk” yang sebenarnya hanya dibuat untuk memburuk-burukkan suami dan bapa mereka?

Bagaimanapula dengan anak isteri mereka yang menangis meraung mengenangkan suami dan ayah mereka yang cedera parah berlumuran darah dan bertarung nyata di hospital gara-gara tindakan ganas peserta Bershit yang menyerang mereka?

Apakah kezaliman peserta Bershit 3.0 itu sengaja dibutakan oleh SUHAKAM? Berapa banyak Ambiga dan Anwar bayar pada SUHAKAM untuk menyebelahi mereka?

Sebagai Pengerusi Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia, yang kononnya MENJAGA HAK ASASI MANUSIA, apakah Hasmy Agam tidak menganggap anggota-anggota polis di negara ini sebagai manusia sehingga melupakan kezaliman yang dilakukan terhadap mereka?

Di dalam kenyataan akhbarnya itu, dia tidak langsung menyebut mengenai perihal anggota polis yang dibelasah para peserta Bershit dan ia menunjukkan kenyataa itu dibuat dengan prejudis, berat sebelah dan tidak adil sama sekali.

Melihat kepada rekod SUHAKAM sebelum ini, NGO ini juga menghentam PDRM dan Kementerian Dalam Negeri yang mengharamkan program Seksualiti Merdeka, yang didalangi oleh Ambiga.

Sangat bertentangan dengan prinsip kemanusiaan secara fitrah, SUHAKAM yang menjaga hak asasi manusia bertindak menyokong sesuatu yang berlawanan dengan seksualiti hakiki manusia. LGBT pula yang disokonganya? “Hak Asasi Manusia” apa ke jadahnya itu?

Saya tidak pasti tentang siapa yang mengiktiraf SUHAKAM sebagai penjaga hak asasi manusia di negara ini dan apakah makna nama yang dibawa oleh NGO ini.

Namun pada  pandangan saya, biar apapun nama yang digunakan SUHAKAM, nama NGO tersebut lebih sesuai diubah kepada Suruhanjaya Hak Asasi Ambiga Dan Pakatan Haram atau nama singkatannyan, SUKAHARAM.

Sebaiknya, SUHAKAM wajar dibubarkan saja di negara ini dan digantikan dengan sebuah NGO yang bertindak lebih telus, adil, neutral dan berpaksikan Islam. SUHAKAM sudah lama tidak dipercayai dan hilang kreadibilitinya di negara ini.

Rasanya, SUHAKAM sendiri tidak tahu apa yang dimaksudkan atau takrifan perkataan “manusia” yang ada pada namanya. Bubar sajalah NGO itu dari terus menyalak sebagai alat Pakatan Haram dan Ambiga.  - Perak Today

TERKINI DARI KEDAH..!!! PAS KEDAH TERUS BUSUK BERSAMA SAMPAH...!!!


ALOR SETAR – Masalah sampah semakin menjadi-jadi di sekitar daerah Kota Setar, khususnya di kawasan-kawasan yang mempunyai kepadatan penduduk yang padat seperti di taman-taman perumahan di sekitar bandaraya ini.
Menurut tinjauan kami di beberapa lokasi, menunjukkan masalah sampah yang menghantui rakyat Kedah di Alor Setar masih juga belum dapat diselesaikan setelah empat tahun PAS mengambil alih pentadbiran negeri dan mendapat dana bantuan dari Kerajaan Pusat untuk mengatasinya.
Hanya lebih kurang 500 meter dari kediaman rasmi Menteri Besar di Sri Mentaloon, terdapat longgokan sampah yang tidak dipungut bersih di Lorong Padi Emas, sehingga menimbulkan bau dan pemandangan yang kurang menyelerakan.
Membelok ke kanan melalui Jalan Pantai Johor, kami dapati sampah-sarap dilonggok dan terbiar begitu saja di tepi jalan berhampiran Sungai Kedah yang mencacatkan pandangan orang ramai yang melalui jalan tersebut.
Sampah sarap yang dihurung lalat dan ulat itu bagaikan menyambut orang ramai yang menuju ke arah Pantai Johor melalui jalan itu.
Memandangkan perut yang sudah mula ‘berkeroncong’, kami membelok ke selekoh sebelah kiri menuju ke Taman Wira Mergong yang dahulunya lebih dikenali sebagai Perumahan Awam Mergong untuk menjamu selera.
Malangnya apabila kami membelokkan kenderaan, kami disambut pula dengan longgokan sampah busuk yang terbiar di tepi jalan masuk ke taman perumahan yang padat dengan penduduk rata-ratanya berpendapatan rendah itu.
Cuba memujuk selera yang hampir hilang, kami meronda sebentar di sekitar kawasan perumahan itu untuk meninjau keadaan pengurusan sampah.
Memeranjatkan, kami dapati sampah sarap melimpah-ruah di lorong-lorong utama perumahan tersebut dan terbiar begitu saja seolah-olah tidak diberi perhatian oleh pihak yang diberikan tanggungjawab oleh rakyat.
Menurut salah seorang penduduk yang ditemui, Ibrahim Mat, 53, para penduduk di kawasan tersebut sudah bosan dengan keadaan sampah-sarap yang busuk itu tidak diselenggara dengan baik oleh pihak terbabit.
“Sudah beratus-ratus kali kami komplen termasuk secara individu, melalui ADUN atau NGO, tapi macam tu jugak. Bila kami telefon depa, depa kata tunggu sat. Depa mai clear sampah sat, lepas tu jadi lagu tu jugak…teruk!
“Mentang-mentang la kawasan ni kawasan orang miskin macam kami ni.. Cuba pi tengok kat kawasan rumah Ustaz Azizan kat Jalan Day (kini Jalan Sultanah) tu..kawasan tu depa jaga elok ja sebab kawasan tu kawasan rumah orang-orang kaya…kerja besar-besar,” katanya.
Menurutnya lagi, masalah sampah sarap itu akan menjadi bertambah kronik ketika musim-musim perayaan, cuti umum atau cuti sekolah.
 Meskipun lori sampah ditambah dan lebih banyak pihak kontraktor diupah, masalah sampah tidak juga selesai memandangkan jadual pungutan sampah yang tidak teratur dan tempat pembuangan sisa pepejal yang terletak di Jabi agak jauh dari Alor Setar.
Selain itu katanya, pengurusan sampah yang tidak cekap itu sering menjadi rungutan orang ramai yang balik kampung di musim-musim perayaan di mana jadual pungutan sampah juga turut “bercuti” sama.
“Time hari raya, depa pun cuti. Maka sampah pun berlungguk tidak dikutip. Busuk sangat sampai berulat-ulat. Lepas hari raya baru depa mai kutip. Tu pun pasal kami komplen, kalau tidak depa tak mai laaa..,” katanya lagi. - Kedahan69ers.com

PANASSS..!!! BUKTI KERAJAAN PAS KELANTAN MEMANG MUKA TAK MALU..!!!


Belum pun Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di Kota Bharu, Kelantan esok, Kerajaan PAS Negeri Kelantan sudah mula menunjukkan sikap buruk dengan meminta-minta beberapa perkara yang tidak mungkin dapat disediakan sendiri oleh mereka.

Exco Kerajaan PAS Kelantan, Mohamed Fadzli Hassan dengan muka tidak malu telah menyenaraikan sebanyak lima permintaan untuk diajukan kepada Perdana Menteri.
Najib dijadualkan akan berada di Kelantan esok bagi memulakan lawatan rasminya ke negeri itu.

Fadzli tanpa segan silu meminta agar Perdana Menteri menyediakan bajet bagi pembinaan Lebuhraya Kota Bharu-Gua Musang dan Lebuhraya Pantai Timur yang kononnya sengaja dibatalkan sebelum ini ketika era pentadbiran mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Ni la muka tak malu tu...keje nak mintak ja...usaha tak mau..!!!
Dia juga meminta agar Najib menghadiahkan sebuah stadium negeri yang baru, menaik taraf lapangan terbang, membina perlabuhan di Kelantan dan meluluskan tuntutan royalti petroleum untuk negeri Kelantan.

Persoalannya, tak malukah Kerajaan PAS Kelantan meminta-minta sesuatu yang sepatutnya mereka sendiri yang sediakan untuk rakyat negeri Cik Siti Wan Kembang itu?

Mengapa perlu mengemis sedangkan PAS sebenarnya mampu untuk menunaikan segala-galanya dalam tempoh pentadbiran mereka selama lebih 20 tahun di negeri Kelantan?

Mengapa tidak minta saja kelima-lima perkara itu dari Mursyidul Am PAS yang sebok berceramah politik di dalam masjid dan memohon doa agar dipecahkan perut Najib?

Kalau diperhatikan permintaan-permintaan yang dibuat oleh Fadzli itu, semuanya adalah berkaitan dengan wang ringgit, pembiayaan dan bajet tambahan.

Kenapa Kelantan tidak membina pelabuhan, stadium dan menaik taraf lapangan terbang sedia ada dengan bajet dari Kerajaan Negeri? Sudahlah hanya membina dua buah masjid sahaja sepanjang 20 tahun, kemana perginya duit rakyat negeri Kelantan dibelanjakan?

Sepatutnya, Kerajaan PAS Kelantan perlu membina pelabuhan, stadium dan menaik taraf lapangan terbang di negeri itu menggunakan bajet kerajaan negeri.

Bila dikatakan Kerajaan PAS Kelantan miskin, ramai pula yang marah dan menafikan kenyataan itu. Tapi kalau benar Kerajaan PAS Kelantan kaya raya dan berjaya menjana ekonomi negeri, binalah sendiri segala keperluan tersebut. Tak payahlah meminta-minta!

Nak bina lebuhraya di Kelantan? Mahukah Kerajaan PAS Negeri Kelantan bekerjasama dengan memberikan tanah untuk dibina? Mampukah Kerajaan PAS Kelantan membiaya pampasan kepada tanah milik rakyat Kelantan yang terbabit dengan pembinaan lebuhraya?

Nak bina stadium pun Kerajaan PAS Kelantan tak mampu, apatah lagi mahu menyediakan tanah, prasarana dan kemudahan kepada PLUS untuk membina lebuhraya yang berbilion-bilion harganya. Nampak sangat Kerajaan PAS Kelantan memang miskin papa kedana.

Kemudian, Fadzli meminta royalti petroleum pula. Bukankah sudah dijelaskan sebelum ini bahawa lokasi sumber minyak itu berada jauh dari perairan Kelantan dan tidak termasuk di dalam hak persempadanan wilayah negeri itu sebelum ini.

Jadi, mengapa meminta sesuatu yang bukan hak kepada negeri Kelantan? Tak malukah Kerajaan PAS Kelantan meminta sesuatu yang menjadi hak rakyat seluruh Malaysia?

Tapi, PAS memang muka tak malu meminta-minta dari seorang pemimpin yang selama ini ditohmah, difitnah, dikutuk, dihina dan dimaki hamun oleh mereka selama ini.

Puas PAS menzalimi dan memburuk-burukkan Najib dimata rakyat, kini mereka buat muka “sepuluh sen” mengemis simpati darinya. Padahal, mereka sendiri yang bodoh menjana ekonomi negeri. Sebab itulah saya menganggap bahawa Nik Aziz dan kepimpinannya memang muka tak malu!

Sumber: Klik sini

PANASSS..!!! BLOGGER PRO PAKATAN HARAM KANTOI FITNAH POLIS..!!! TUTUP BLOG LA WEIII..!!!

Cuba tengok kedua-dua print screen ni...dan bagitau aku apa yang hangpa nampak? Heh!
Yang ni depa kata SB/Polis menyamar jadi peserta Bershit..!!!

Rupanya depa fitnah..!!! Heh! Kantoi..!!! Tutup blog la weeeeiii..!!! Heh!

Nampak sangat puak-puak cybertroopers pembangkang KANTOI menipu! Kononnya nak memburukkan polis, tapi depa sendiri yang londeh diri sendiri..!!! Hahahahahaaa....!!!

Tu laaa...depa dok kata kami blogger pro-kerajaan menipu, padahal kami melaporkan tentang sesuatu yang genuine, tulen dan benar belaka....

Tapi depa? Hangpa judge sendiri la.. dan aku nak tengok macamana depa nak pertahankan Kedah, Penang, Selangor, Kelantan dan Wilayah Persekutuan pada PRU13 kali ni...heh!

PANASSS..!!! INI WAJAH 49 ORANG PENJENAYAH YANG SEDANG DIBURU POLIS..!!! SEBARKAN...!!!

Berikut adalah 49 penjenayah Bershit 3.0 yang sedang diburu polis. Mereka sangat merbahaya dan berpotensi untuk menyerang rakyat negara ini. Sedangkan polis pun mereka serang, apatah lagi rakyat Malaysia...


Sesiapa yang ternampak "beruk-beruk" ini sila hubungi...
Pegawai Siasatan Jenayah D7A Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur, ASP Azmi Aziz di talian 019-2602344 dan 019-3872344 atau email azmiazizi@rmp.gov.my





PANASSSS..!!! VIDEO PALING HANGAT BULAN INI...!!!! TENGOK CEPATTT..!!!


Hanya dengan video ini saja, PDRM telah menafikan segala usaha Malaysiakini, Malaysian Insider, Malaysia Today, TV PAS, TV Selangor, Harakahdaily, dan semua pemimpin-pemimpin Pakatan Haram yang cuba memburuk-burukkan imej mereka.

Aku percaya, rakyat kali ini bijak untuk menghakimi tentang siapa yang dizalimi dan siapa yang sepatutnya diterajang setengah mati...

Hasil tinjauan beberapa pihak yang dibuat terhadap golongan atas pagar, aku percaya tindakan PDRM menangani Bershit kali ini mendapat sokongan dan pujian majoriti rakyat negara ini.

Aku tertanya-tanya, berani ke Bershit buat himpunan 4.0 lagi lepas ni. Kalau nak buat, buatlah. Suka jugak aku tengok rakyat marah kat puak-puak Pakatan Haram ni...heh!

P/s: teringat aku tentang sorang pakcik yang tumbuk meja kat kedai kopi sampai pecah sebab marah kat puak-puak Bershit ni...hahahahahahahaaa..!!! Macam-macam...heh!

LAWAK PAGI INI...AMBIGAM DAN TROOPERSNYA YANG MENARIK DAN SEKSI..!!!

Aku ingat yang datang demo hari tu semuanya yang tulen-tulen belaka. Tapi rupa-rupanya lebih banyak yang "tiruan-tiruan" belakaaaaa..!!! Heh!

Tu pun hangpa bangga dok sekatil dengan Ambigam??? Muahahaha....ambigam pun ambigam laaa..!!!

Janji LGBT..! Heh!

Thursday, May 3, 2012

PANASSS..!!! TIRU AZMIN, ZARINA ANJOULIE KATA DIA DICIUM "ABANG"NYA..!!!

Abang cium macam ni keeee...???
Selepas tersebarnya gambar yang mengundang kontroversi di laman Twitternya, pelakon seksi yang tidak lekang dengan kontroversi panas, Zarina Anjoulie tampil menjelaskan lelaki yang mencium dirinya dalam gambar itu adalah abang tirinya.

Dalam portal Murai.com, Zarina menafikan dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan lelaki itu adalah kekasih hatinya.

“Lelaki dalam foto itu bukanlah orang asing atau kekasih saya. Dia adalah abang tiri saya yang hanya berbeza ibu tetapi berkongsi ayah yang sama.

“Sebab itulah, orang melihat wajah dia tidak banyak persamaan dengan saya. Ini juga telah menyebabkan ramai yang membuat spekulasi bahawa dia kekasih saya,” kata Zarina.

Selain itu, Zarina menegaskan dirinya tidaklah terlalu bodoh untuk memuat naik gambar ‘mesra’ itu yang dirakam pada tahun lepas ke laman Twitternya dan sengaja mengundang pandangan negatif dari pelbagai pihak.

“Jika benar dia kekasih saya, saya tidak akan bersikap bodoh untuk memuat naik gambar ini ke dalam Twitter. Begitu juga dengan menjadikanya sebagai gambar profil untuk BlackBerry Messenger (BBM),” katanya.

Bagi Zarina, tiada apa yang perlu dikecohkan dengan gambar mesra antara dia dan abang tirinya kerana hubungan mereka berdua terlalu rapat dan sangat mesra.

“Saya dan abang tiri saya memang rapat. Kami memang selalu bercium dan berpelukan sayang seperti adik beradik lain.

“Bagi saya tidak salah jika bermesra dengan adik beradik sendiri.

 “Bila saya keluar dengan abang tiri, mesti orang cakap kami ini pasangan kekasih. Tetapi orang tak tahu, kami bermesra sama seperti adik-beradik yang lain.

“Apapun, saya tidak tertekan dengan gosip ini kerana bagi saya orang yang suka memperbesarkan perkara ini adalah orang yang tidak tahu kebenaran,” kata Zarina. -Mynewshub.my

GEMPARRR 18SX..!!! SKANDAL AZMIN-MELAYU DOLL RENGGANGKAN HUBUNGAN DENGAN ANWAR..???!!!

Video
Dilaporkan bahawa Anwar dan Azmin kini sedang berada di dalam perang dingin setelah tersebarnya "rahsia dalam toilet" yang mengaitkan Timbalan Presiden PKR itu dengan seorang wanita yang dipercayai berbangsa Melayu...

Ekoran tersebarnya gambar-gambar panas itu, dikatakan bahawa populariti Azmin secara tiba-tiba melonjak sehingga berjaya mengatasi populariti Anwar dengan pelbagai skandalnya dengan jantan dan betina sebelum ini...

Lebih teruk lagi, Anwar dikatakan terpaksa menggigit jari kerana jeleskan Azmin yang dikatakan berjaya memikat seorang wanita Melayu berbanding dirinya yang terpaksa berkomunikasi dengan bahasa isyarat dengan China Doll dan Siam Doll yang dilanggannya sebelum ini...

Walaupun Azmin menafikan dirinya sebagai lelaki miripnya itu, Anwar tetap tak percaya jugak padanya kerana Anwar memang kenal dengan perangai Azmin yang sejak dari dulu suka buat apa yang digemari oleh Ketua Umum PKR itu...

Sehingga kini, Azmin dikatakan telah berjaya meniru semua perlakuan Anwar seperti menipu setiap masa, menghasut rakyat buat perkara bodoh, mengutuk PAS dibelakang dan bekerjasama erat dengan Yahudi. 

Meskipun Azmin dipercayai berjaya meniru Anwar memiliki wanita simpanan, dia dikatakan masih belum sempurna meniru mentornya itu kerana belum memiliki "anak ikan" jantan!

Bagaimanapun, dilaporkan juga bahawa Azmin telah meletakkan beberapa calon untuk dijadikan "anak ikan"nya dalam masa terdekat. Berikut adalah antara yang telah disenarai pendekkan...
Calon pertama yang cuba dicuri Azmin dari Anwar. Kelebihannya ialah dipercayai bontotnya berkulit cerah tapi ada cacat sikit akibat kurap dan panau yang tidak dirawat...

Azmin pikir 3-4 kali untuk senaraikan dia ni...Khabarnya Azmin teruja dengan janggut bawah dagunya tu..sayangnya dia dah kahwin dan Azmin takut kantoi dengan isteri calon ini...bontot dia ni dikatakan mengelebeh sikit sebab banyak lemak berlebihan...

Azmin khabarnya agak gemar juga pada bontot kaler hitam...eksotik katanya...heh! Tapi Azmin dikatakan kurang gemar pada jambang mamat ni...macam beruk pulak rupa budak ni...heh!
P/s: Cerita ini hanya rekaan semata-mata...tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia...heh!

AKU GESA BUDAK HARAM JADAH NI DIBUANG SERTA MERTA DAN DIHARAMKAN JEJAK KAKI DI UiTM..!!!

Hammer of Justice kat UiTM dulu kuat..!!!
Dah banyak dah cerita negatif yang aku dengar pasal budak haram jadah ni. Bukan aku suka sangat maki orang, tapi rasanya aku wajar maki budak ni kali ini. Dah melampau sangat..!!!

Budak yang aku maksudkan ini ialah Khalid Ismath. Aku dah baca apa yang Gomo tulis di sini. Aku dah baca apa yang Pisau tulis di sini, apa yang GAP tulis di sini dan Mctheory tulis di sini. Ramai lagi rakan-rakan aku yang dah tulis mengenai budak ni. 

Dan aku tak payah terangkan lagi kewajaran aku untuk maki dia untuk kali ini atas perbuatannya yang melampaui ajaran Islam, amalan budaya Melayu dan adat ketimuran...


Dia juga pernah mereka-reka cerita mengenai polis belasah kawan-kawan dia kata atas tu..dan selamba rock dengan tunang dia la kot...kat bawah ni...

Dan aku tertanya-tanya, dia ni budak tahun dua pengajian undang-undang di UiTM. Kiranya, dia ni junior aku la kot...? Tapi, apa tindakan yang UiTM buat kat budak yang kurang ajar macam ni? Biarkan saja?

Jadi, aku sebagai salah seorang senior LLB kat UiTM, aku menuntut pihak UiTM untuk buang saja "najis" ni dari institusi yang ditubuhkan atas hasil usaha UMNO itu. Dia tak layak untuk menjejakkan kaki di bumi UiTM..!!!

Entah la...kalau di zaman aku, budak macam ni memang dah kena balun dah ramai-ramai. Aku tak sure kenapa bebudak LAW kat UiTM dah jadi lembik semacam je sekarang. Budak-budak Hells Engine pun ikut lembik jugak ke..?

PANASSS..!!! AZIZAN LEBIH PENTINGKAN KADIAQ DARI ORANG KAMPUNG SG KOB..?!!!

Baru-baru ini saya mendedahkan di laman web ini mengenai seramai 200 penduduk Kampung Sungai Kob sanggup meninggalkan kampung halaman masing-masing untuk berhimpun di depan Wisma Darulaman bagi membantah kezaliman pentadbiran Kerajaan PAS Kedah.

Marah dengan tindakan kerajaan negeri pimpinan Datuk Seri Azizan Razak, mereka sanggup berhujan dan berpanas di depan pintu masuk Wisma berkenaan sambil berteriak memanggil-manggil nama Persuruhjaya PAS Kedah itu berkali-kali.

Menurut Ustaz Wahi yang mengetuai rombongan bantahan rakyat terhadap tindakan Azizan yang meluluskan projek membina Memorial Park (jirat Cina) di atas tanah rizab Melayu di kawasan mukim Karangan, Kulim, MB Kedah itu telah berjanji untuk bertemu mereka pada hari tersebut.

Malangnya, kedatangan mereka tidak dilayan dengan baik dan rakyat marhain yang datang dari jauh itu seolah-olah dipermainkan oleh orang-orang kanan Azizan Razak yang mengarahkan agar pintu besar Wisma Darulaman itu ditutup rapat dengan segera.

Bertambah kecewa dan hancur hati mak long, pak long, abang, kakak dan adik-adik yang datang dari kampung itu apabila mereka terpaksa menunggu selama beberapa jam untuk dibenarkan bertemu Menteri Besar Kedah itu.

Mereka tiba di perkarangan Wisma Darulaman pada jam 1.15 tengahari dan wakil Azizan Razak hanya membawa wakil-wakil penduduk kampung itu pada sekitar jam 3 petang.

Sudahlah begitu, dari enam wakil penduduk kampung yang dibenarkan untuk menemui Azizan, dipotong satu nama tinggal lima orang. Itupun hanya tiga orang sahaja yang dibenarkan masuk ke dalam pejabat MB Kedah, manakala dua orang lagi terpaksa menunggu di luar pejabat.

Selidik punya selidik, ada sumber memberitahu saya bahawa Azizan Razak tidak melayan penduduk-penduduk Kampung Sungai Kob itu kerana sedang “sebok” melayan seorang individu yang ‘sangat istimewa’.

Nak tahu siapakah gerangan individu yang dimaksudkan itu?

Menurut sumber tersebut, individu itu adalah tidak lain tidak bukan, Tan Sri Kadir Syeikh Fadzir, seorang bekas pemimpin UMNO yang mengisyhtihar keluar parti dan menaiki pentas PAS untuk berceramah baru-baru ini di Baling.

Khabarnya, Azizan sedang sebok melayan Kadir di dalam pejabatnya dan enggan diganggu oleh pihak lain ketika menerima kunjungan pemimpin yang suka memakai “bow tie” itu. Betulkah Ustaz?

Sampai hati Ustaz Azizan! Hanya kerana Kadir, beliau melupakan ratusan rakyat yang datang dari jauh untuk bertemu dengannya bagi menyelesaikan masalah besar yang melanda kampung dan kawasan tempat tinggal mereka.

Apakah Kadir Syeikh Fadzir lebih penting daripada rakyat Kampung Sg. Kob yang memberikan undi pada Pilihanraya Umum ke-12 yang lalu sehingga menyebabkan Azizan naik menjadi Menteri Besar dan duduk “bersemayam” di kerusi empuk di Wisma Darulaman?

Mentang-mentanglah penduduk kampung yang datang itu tidak kaya, tidak pakai bedak sekati dan tidak memakai “bow tie” seperti Kadir Syeikh Fadzir, maka senang-senang saja Azizan menolak kehadiran mereka untuk membincangkan masalah rakyat.

Mungkin Ustaz Wahi tidak mampu memberikan projek dan tidak sekaya Kadir, namun beliau begitu kaya dengan perjuangan untuk mempertahankan tanah rizab Melayu yang cuba dicabul oleh Kerajaan PAS Kedah.

Pada para penduduk Kampung Sungai Kob, adalah sangat mengerikan sekiranya tanah rizab Melayu di kawasan mereka akan menjadi senasib dengan tanah wakaf di Madrasah Salihiyyah, di Kanchut, yang telah diberikan kepada Belleview, sebuah syarikat milik Cina DAP dari Pulau Pinang.

Tidak mengapalah kalau Ustaz Azizan menganggap penduduk Kampung Sungai Kob tidak penting. 

Namun saya berharap agar Pesuruhjaya PAS Kedah itu tidak akan berkecil hati sekiranya seluruh rakyat Kedah menganggap bahawa undi mereka kepada PAS juga tidak lagi penting pada PRU ke-13 nanti…

Sumber: Kedahan69ers.com

GEMPARRR..!!! DEWAN PEMUDA PAS MARAH BLOGGER KES GAMBAR AZMIN..???!!!

Patutnya aku letak gambar kipas angin atau cerek elektrik untuk artikel ni..?
Saya memandang sinis kenyataan Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS, Riduan Mohd Nor, yang mempersoalkan reaksi “ulama UMNO” yang dikatakan membisu mengenai laporan beberapa keping gambar “panas” yang didakwa melibatkan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

Dalam kenyataannya di lidah rasmi PAS, Harakahdaily, Riduan marah kepada “ulama UMNO” kerana membiarkan gambar-gambar berunsur lucah lelaki mirip Azmin dipaparkan di beberapa laman blog pro-kerajaan sejak kebelakangan ini.

Persoalannya, wujudkah “ulama UMNO” di negara ini? Dan mengapakah mereka perlu bersuara mengenai pertanyaan-pertanyaan para bloggers pro-kerajaan tersebut kepada suami Shamsidar Taharin itu? Dan salahkah pertanyaan-pertanyaan itu dikemukakan dengan bukti bergambar?

Pertamanya, untuk kesekian kalinya saya ingatkan kepada Dewan Pemuda PAS bahawa tidak wujud sama sekali istilah “ulama UMNO” di negara ini. Yang ada hanyalah “ulama Islam”. Saya ulangi, “ulama Islam” dan kepada ulama Islam itulah UMNO rujuk mengenai sebarang permasalahan agama.

UMNO adalah sebuah parti dan bukannya sebuah agama. Dan kami menganggap Islam adalad sebuah agama. Dan sebab itulah UMNO tidak menggunakan istilah “ulama UMNO” sebagaimana PAS yang menggunakan istilah “ulama PAS”. Contohnya, Pas menggunakan istilah Dewan Ulama PAS dan bukannya Dewan Ulama Islam! Mengerti?

Keduanya, sekiranya Dewan Pemuda PAS membaca dengan teliti setiap dakwaan yang dibuat oleh laman-laman blog dan portal pro-kerajaan tersebut, ia tidak langsung menuduh lelaki yang terpamer di dalam gambar itu disahkan sebagai Azmin.

Mereka hanya menyatakan bahawa lelaki ‘misteri’ itu kelihatan mirip kepada Azmin Ali, itu saja. Selebihnya, laman-laman web itu bertanyakan mengenai kesahihan identiti lelaki tersebut kepada Azmin.

Memandangkan Azmin sudah menyatakan bahawa lelaki itu bukan dirinya, maka timbul pula desakan yang bertanya tentang dua helai baju yang dipakai oleh lelaki di dalam gambar tersebut sangat menyerupai kemeja yang dipakai Azmin di beberapa lokasi dan majlis yang pernah dirakamkan.

Salahkah kami bertanyakan soalan-soalan seperti itu setelah mendapat jawapan yang meragukan dari “anak murid Anwar Ibrahim” itu?

Dewan Pemuda PAS tidak wajar menyalahkan kami sekiranya kami memaparkan gambar-gambar “panas” tersebut kerana lelaki di dalam gambar itu belum disahkan sebagai Azmin. Jadi, kenapa takut sangat sekiranya gambar itu didedahkan begitu?

Jadi? Gambar bagaimana yang sepatutnya kami pamerkan untuk bertanyakan kepada Azmin mengenai skandal tersebut? Takkanlah kami perlu mempamerkan gambar kucing, ikan laga, kuda terbang atau lalat mengawan untuk bertanyakan tentang aksi lelaki mirip Azmin bersama seorang wanita di dalam tandas tersebut?

Apa kaitan gambar kuda terbang dengan Azmin? Dewan Pemuda PAS ada akal atau tidak?

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pernah berkata kepada media di dalam satu sesi wawancara dan menjelaskan bahawa mendedahkan aib seseorang pemimpin itu harus dilakukan kerana ia melibatkan individu yang akan memimpin rakyat, khususnya umat Islam.

Katanya, keperibadian pemimpin itu perlu diperhalusi secara teliti, termasuk keaibannya, memandangkan ia akan menentukan masa depan rakyat. Justeru katanya, mendedahkan keaiban pemimpin dibolehkan di dalam PAS!

Malangnya pemimpin pembangkang, khususnya PKR memang terkenal dengan keaiban yang berunsur lucah. Dalam ertikata lain, mereka dikatakan sering terjebak dengan masalah moral yang melibatkan aktiviti seksual terlarang.

Contohnya, Ketua Umum mereka sendiri, Anwar Ibrahim, disahkan sebagai peliwat pada kes liwat I dahulu, DNA spermanya pula ditemui di dalam saluran dubur Saiful Bukhari Azlan, dikait pula dengan hubungan sulit dengan isteri Azmin, Shamsidar Taharin, dan terbit pula rakaman cctv 4 dimensi beraksi bersama “China Doll”!

Apakah kerana keaiban itu berunsur lucah tahap melampau begitu maka artikel-artikel yang ditulis mengenainya perlu disertakan dengan gambar-gambar yang tidak releven dengan topik? Tajuk dan isinya mengenai skandal seks Anwar dengan “China Doll”, tapi gambarnya pula gambar Nik Aziz tengah tembak tupai, sesuaikah begitu?

Justeru, saya berharap agar Dewan Pemuda PAS menggunakan akal yang waras sebelum berhujah atau menyelar mana-mana pihak, khususnya para ulama di Malaysia. Jangan ingat Dewan Pemuda PAS memakai serban sebakul maka akan dibenarkan masuk syurga dengan mudah. Ingatlah, Abu Lahab pun dikatakan memakai serban sebakul juga!

Sumber: Klik sini

Bila Kak Su Bersuara... Heh!