Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, February 18, 2012

LAWAK PAGI SABTU...KHALID GAGAP DALAM BAHAYAAA..!!!


Menurut apa yang aku dengar dari Pejabat MB Selangor, Khalid "gagap" dalam keadaan bahaya. Betul ke?

Khabarnya, Azmin akan take over satu DUN dan satu Parlimen PRU13 ni.

Kalau Pakatan Haram menang jugak di Selangor, dan kalah di Federal, maka Azmin dikatakan akan ambik alih Selangor dari Khalid "gagap". Betul ke Min? Heh!

Bukan apa..kalau betul..maka aku ucapkan selamat bertumbuk dengan si gagap tuuu! Heh!

Friday, February 17, 2012

GEMPARRR..!!! ANWAR KANTOI BOGEL DENGAN ARTIS PULAK KE..???


Opsss..!!! Betul ke artis kita ada potensi buat filem porno? Aku rasa, artis kita tak la seburuk yang disangka. Bunyi je lebih. Tapi takde apa-apa pun...

Lain la Anwar. Dia diyakini "ada apa-apa" tanpa bunyi yang kuat! Heh! Tuduh dan kasi la bukti apa pun, dia takkan mengaku punya! Dia kantoi berdepan pun, dia takkan ngaku punya...kan? Heh!

Tu la perangai Anwar. Buruk bebeno "bakal PM Israel" nihhh..!!! Heh!

Apakah Wanita Bogel Ini Pelakon Filem Tempatan?

Blog hiburan sensasi, Rotikaya.com, hari ini tampil lebih berani apabila mendedahkan gambar gadis kebasahan yang mempamerkan aksi ghairah di bilik mandi tanpa seurat benang dan mendakwa ia mirip kepada seorang aktres baru tempatan.

Menurut blog tersebut, gadis yang terpamer di dalam gambar tersebut adalah mirip heroin filem yang kurang mendapat sambutan, Karipap Karipap Cinta, dan membiarkan para peminat sendiri yang menilainya.

Blog itu juga memaklumkan bahawa mereka telah menerima rakaman video berdurasi 30 saat yang memaparkan aksi solo ‘pelakon wanita’ itu.

“Lewat hari ini, kami berjaya terima video penuh berdurasi hampir 30 saat itu yang memaparkan aksi solo individu yang di’dakwa M*** Ai***** — heroin filem Karipap Karipap Cinta. Hmm.

“Tidak akan kami siarkan video penuh individu tersebut tetapi di’bawah kami sertakan dua screenshot ‘manja’ dari video tersebut sebagai perbandingan buat M*** Ai***** yang di’dakwa terlibat secara langsung.

“Anda nilaikan sendiri jika benar individu dalam screenshot di’atas adalah M*** Ai***** atau hanya sekadar pelanduk dua serupa yang sememangnya sering terjadi kepada selebriti Malaysia,” jelas pemilik laman blog tersebut.

Sebelum ini, laman blog itu memberitahu bahawa mereka menerima emel dari seorang peminat yang mendakwa seorang artis wanita yang merakamkan aksi berbogel di depan kamera untuk tatapan peribadi teman lelakinya.

Bagaimanapun rakaman video tersebut terlepas ke tangan pihak ketiga yang kemudiaannya menyebarkan rahsia artis tersebut kepada khalayak umum.

Kami menjangkakan artis yang dimaksudkan Rotikaya.com dan peminat yang mengirimkan emel tersebut akan dijawab dalam masa terdekat agar kekeliruan tersebut dapat diuraikan secepat mungkin sebelum ia lebih parah. –Mynewshub.my

TERESA KOK BAWAK MASUK URUT BOGEL KE PUCHONG...??? EXCO AGAMA SENGIH JE..???


Aku tak tahu pulak Teresa Kok dan "Gaban" Singh Deo dah tukar profession sebagai "Mak Ayam" dan "Bapak Ayam" di Puchong? Betul ke? Aku dengar, banyak premis urut bogel kat area diorang!

Betul-betul rosakkan area Puchong la diorang ni...

Nampaknya Exco Agama Selangor yang baru men"jalang"kan tugasnya dengan "baik". Tahniah la Khalid! Hang memang hebat! Silap-silap, dia pun pernah try urut bogel jugak kotttt..???!!! Heh!
Urut sambil bogel

PUCHONG – Mengurut pelanggan secara bogel. Itu tawaran istimewa yang disediakan sebuah premis urut kepada pelanggannya.
Pemilik premis di Bandar Puteri di sini, boleh diibaratkan ‘tidak makan saman’ kera­na pernah diserbu polis, bulan lalu.

Bagaimanapun, kedegilan pemilik premis itu memaksa polis melakukan sekali lagi serbuan, awal pagi semalam.

Ketika serbuan dilakukan, seorang tukang urut wanita warga asing sedang berbogel semasa mengurut seorang pelanggan.

Pegawai Turus Jabatan Anti Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7), Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPPK) Selangor, Deputi Superintendan Izwan Abd Karim berkata, dalam serbuan itu, lapan wanita warga Thailand, Filipina dan China diberkas.

“Wanita itu menyalahgunakan pas lawatan dengan bekerja sebagai tukang urut. Kita percaya premis ini menawarkan perkhidmatan seks kepada pelanggannya,” katanya.

Izwan berkata, sebuah spa di kawasan berhampiran turut diserbu kerana dipercayai menawarkan khidmat pelacuran kepada pelanggannya.

Menurutnya, premis ini menggunakan konsep susun atur dalaman umpama hotel lima bintang untuk keselesa­an pelanggan.

“Empat wanita warga asing yang menyalahgunakan pas lawatan juga diberkas,” katanya.

Dalam serbuan berikut­nya, sebuah pusat karaoke turut diserbu kerana menawarkan khidmat pelayan pelanggan (GRO) warga asing.

Katanya, tiga lelaki yang bertindak sebagai penjaga premis di ketiga-tiga premis tersebut serta semua tahanan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Serdang untuk siasatan. -SH

YB 'SIKAT RAMBUT TEPI" CUBA NAK TUNJUK BIJAK PERLI NAJIB..???!!! HEH!

Walaupun pakai suit dan tie, YB "sikat rambut tepi" ni tetap nampak bodo...heh!

Ahli Parlimen PAS yang diyakini paling bodoh dalam sejarah (buat malu orang Pokok Sena ja!), Mahfuz Omar kata, Najib bernasib baik sebab tak payah pakai RM80 juta untuk cover diri setelah dituduh 'gadai aqidah'.

Mahfuz kata, dia yakin dengan kenyataan Mufti Perak. TS Harussani yang menegaskan bahawa PM tak buat salah pun, mahupun dari sudut aqidah. Okay. Aku terima kenyataan tu walaupun dia cuba nak perli Najib pasal RM80 - FBC Media tu...

Cuma, aku nak tanya la YB PAS paling bodo ni, rasa-rasanya, berapa puluh juta pulak yang Anwar perlukan untuk "bersih"kan diri dia dari isu Israel, tandey, Omega dan banyak lagi isu yang tak selesai?

Oi Mahpooozz! Berapa puluh juta pula perlu PAS belanjakan untuk bayar TV PAS, Harakah, Harakahdaily, TV Selangor, Malaysiakini, Malaysian Insiders dan media-media Yahudi antarabangsa untuk "bersih"kan PAS dari kekotoran yang terpalit dari Anwar?

Lagi satu, berapa puluh juta pula yang perlu dibelanjakan Mahpppooozzz untuk cover line tentang anaknya yang dikatakan menagih dadah, banduan dan terkenal sebagai "tokan mat pet" di Pokok Sena?

Awat? Kulit muka YB Pokok Sena ni "tebal" sangat ka sampai tak tau malu menunjukkan kebodohan depan rakyat?

Awat ingat orang Pokok Sena "suka" sangat kat dia? Heh! Try la bertanding PRU kali ni..heh! Kita tengok apakah "YB PAS Bodo Sikat Rambut Tepi" ni akan bisu terus "dilempang" orang Pokok Sena! Heh!

KERANA TOP-UP RM10, ALIYA SANGGUP LACUR DIRI..!!!


Apa nak jadi dengan bebudak zaman sekarang? Makin risau aku. Budak sekolah yang rata-ratanya diasuh cikgu-cikgu PAS yang sibuk dengan politik makin liar!

Pasal top-up sepuluh ringgit pun sanggup jual maruah? Apa mak bapak diorang ni tak ajar ke? Nauzubillah...semoga adik-adik yang lain ambil pengajaran. Jangan buat!

Hanya Kerana Topup RM10.00 Aliya Sanggup Melacurkan Diri...

Hanya topup RM10. Itu bayaran dikenakan seorang remaja perempuan berusia 17 tahun yang masih bersekolah kepada rakan sekelas yang mahu mengadakan hubungan seks dengannya.

Remaja berkenaan juga tidak kisah melakukan perbuatan terkutuk itu pada siang hari di hotel murah pilihannya dan lebih memeranjatkan sudah melakukannya sejak berusia 15 tahun lagi. pelajar itu yang hanya mahu dikenali sebagai aliya berkata, dia mula membabitkan diri dengan kegiatan tidak bermoral itu selepas dipengaruhi beberapa rakan wanita lebih tua yang dikenalinya ketika melepak di kompleks beli-belah di bandar raya ini.

“Ketika itu, saya memerlukan wang untuk membeli pakaian berjenama selain mendapatkan peralatan sekolah lebih lengkap, sedangkan keluarga tidak mampu menyediakannya termasuk buku latihan disebabkan faktor kemiskinan,” katanya.

Aliya berkata, selepas menceritakan masalah kewangan dihadapinya, seorang rakan mempengaruhi supaya melakukan pekerjaan itu kerana boleh memperoleh wang dengan mudah.

“Pada mulanya, saya pelik dengan pekerjaan ditawarkan kerana dibawa ke sebuah bilik hotel dengan alasan untuk ‘ditemu duga’ sebelum didatangi seorang lelaki berusia sekitar 30-an. “Sebelum berbual, saya melihat lelaki berkenaan menyediakan segelas air sebelum memasukkan sejenis pil lalu mengarahkan saya meminumnya dengan alasan untuk menghilangkan perasaan takut dan gemuruh,” katanya.

Katanya, selepas beberapa minit meneguk air berkenaan, dia berasa ghairah sebelum lelaki berkenaan mengarahkannya berbaring. “Saya hanya tersedar beberapa jam selepas itu dalam keadaan tidak berpakaian. Pada masa itu, saya hanya mampu menangis, namun ditenangkan rakan itu sambil menunjukkan sejumlah wang untuk saya,” katanya.

Aliya berkata, selepas kejadian itu, dia semakin ketagih untuk melakukan hubungan seks dan mula menawarkan diri kepada rakan lelaki yang dikenali saja semata mata untuk memperoleh topup free. “Selepas kejadian itu, saya sering mengulangi perbuatan sama terutama selepas waktu sekolah hingga mampu hidup senang.

“Bagaimanapun, disebabkan terlalu kerap melakukan hubungan seks dengan pelbagai lelaki, saya mengalami jangkitan kuman pada kemaluan,” katanya. Menurutnya, keadaan itu menyebabkan dia berhenti daripada kegiatan itu dan akhirnya menyesal dengan apa dilakukannya. “Mungkin itu balasan atas perbuatan saya kerana mahu mencari wang dengan mudah. Mujur saya tidak mengandung, jika tidak pasti nasib lebih buruk,” katanya. -Mynewshub.my

ALAMAKKKK..!!! NAJIB PULAK KANTOI PAKAI TANDEY..???!!!


Tu diaaaa...!!! Najib pun pakai "tandey" jugak kaaa..????

Lepas Anwar benar-benar kantoi ditandey pada satu perayaan keagamaan, Ponggul, puak-puak Anwar memang tak senang duduk. Kena hentam rapattttt...!!!

Pikir punya pikir. Diorang cari pulak pakar buat fitnah. Depa suruh buat gambar Najib pakai tandey! Hahahahaha...terdesak sangat la tu..!!!! Hahahahahaa....

Depa ingat depa dah bijak sangat la tu? Selama ni depa dok tipu orang sana sini, depa tak kantoi la gamaknya ye? Haahahahahaaa...!!!

Tapi kali ni kantoi lagi la pulakkkkk..!!! Ye la...gambar tu dah terang-terang superimpose! Dah tu nak menipu lagu mana lagi? Kalau Najib tak pernah pakai tandey, yang suka-suka buat fitnah tu apahal?

Anwar pakai tandey satu hal. Kali ni korang fitnah pulak Najib pakai tandey..kantoi pulak tu...satu hal baru pulak dahhh..!!! Hahahahahaha...kan dah kena sebijik lagi..

Cuba korang tengok gambar kat bawah ni...! Hahahahaha....kononnya hebat le "think tank" Anwar? Rupanya otak lagi teruk dari kambing janapari..!!! Hahahahaaa..!

Ni gambar yang depa kata "Najib pakai tandey"...


Gambar dibulatkan tu gambar sebenar yang dicilok untuk "ditandeykan" pada Najib...heh!


Dan yang ni pulak gambar sebenar Aci tu yang tandeykan orang India lain...heh!

Aku nak tanya...DAH DESPERATE SANGAT KE SAMPAI NAK KENA MENIPU LAGU NI? HEH? Dah la menipu...kantoi pulak tu...!!!!

"CAPTAIN ANWARAEL" KATA RAKYAT PALESTIN IKTIRAF ISRAEL..???!!!

ANWAR + ISRAEL = CAPT. ANWARAEL

Heh! Anwar tetap tegaskan kenyataannya mengenai Israel tu benar. Dia kata rakyat Palestin pun setuju dengan kenyataannya yang mengiktiraf kewujudan Israel...


Ni kenyataan Anwar pasal "rakyat Palestin" iktiraf Israel. Klik sini.

Masalahnya, betul ke cakap Anwar ni? Ke saja buat statement gitu sebab nak pujuk PAS? Atau sengaja dan spin cerita sebenar? Pergi oversea bodek Israel, balik sini pujuk balik rakyat Malaysia? Gitu?

Jom kita tengok, betul ke apa yang Anwar kata tu? Betul ke rakyat Palestin iktiraf Israel?

Laporan BH ni kata Hamas (rakyat Palestin la tu..) tak iktiraf Israel pun. Klik sini.

So? Camana nih? Anwar dah kantoi menipu lagi ni. Camana? Pok Nik dan puak-puak PAS ni bodoh sangat ke sampai kena tipu macam ni?

Mudah sangat kena tipu ni..heh! Ada IQ ke takde ni? Heh?!

GEMPARRRR TERKINI..!!! PAS KELUAR PAKATAN DALAM MASA TERDEKAT..???


Aku dapat tahu bahawa PAS sedang bersidang bagi membincangkan soal KELUAR DARI PAKATAN HARAM...!!!

Khabarnya, MAJORITI kepimpinan PAS DAH TAK BOLEH TAHAN DENGAN ANWAR LAGI DAHHHH...

Mungkin darah depa dah naik sampai ke kepala kot? Heh!

So...tunggu la salam masa terdekat ni. APAKAH PAS AKAN KELUAR DARI PAKATAN..???

P/S: Pssssttt...jangan la keluar sekarang...keluar la lepas PRU13..kah! kah! kah!

LAWAK TAZKIRAH PAGI INI...POK NIK DAN FATWA LOMPAT PARTI...


Mana-mana ADUN atau Ahli Parlimen BN yang lompat ke parti pembangkang semuannya "sunnah", "jihad", "dapat pahala", "masuk syurga"....

Tapi mana-mana ADUN atau Ahli Parlimen PAS yang lompat masuk BN maka dia jatuh HARAM, jatuh talak 3 pada isteri, bla..bla..blaaa...blaaaah la luuu..!!!

Macam tu pun boleh ke? Sesuka hati mak bapak dia je nak buat fatwa sendiri...Heh!

Thursday, February 16, 2012

SEKS DITEPI JALAN PUN BOLEH JADI DI MALAYSIA..???!!!


Sepasang kekasih ini dikatakan terlalu obses dengan hak kebebasan manusia untuk meluahkan perasaan sehingga tergamak mencetus kontroversi apabila berasmara di dalam keadaan separa bogel di tepi kakil lima yang penuh sesak dengan orang ramai.

Itu di barat dan bagaimana pula dengan negara kita?

Di Malaysia, kita mempunyai beberapa badan bukan kerajaan (NGO) yang memperjuangkan hak kebebasan manusia seperti Suara Rakyat Malaysia (SUARAM), Suruhjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (SUHAKAM), Human Rights Watch dan banyak lagi.

Sebahagian dari mereka memang ikhlas memperjuangkan hak kebebasan manusia dan ada pula sebahagian dari pertubuhan itu yang dikatakan memperjuangkan sesuatu demi kepentingan politik pihak tertentu.

Penulis enggan mengulas tentang politik dan lebih tertarik dengan erti hak dan kebebasan manusia yang diperjuangkan NGO-NGO yang gemar mencetus kontroversi di negara ini.

Misalnya, kerajaan dan Polis DiRaja Malaysia (PDRM) dikritik teruk oleh beberapa NGO hak asasi manusia kerana mengharamkan program Seksualiti Merdeka yang memperjuangkan hak serta kebebasan golongan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender (LGBT) di negara ini.

Dalam konteks pemahaman NGO-NGO yang terbabit, golongan LGBT perlu diberikan hak sebagai manusia untuk menyuarakan dan bebas mengamalkan naluri kemanusiaan yang ada di dalam diri mereka tanpa sebarang diskriminasi dari sudut perundangan mahupun masyarakat.

Pada penulis, kebebasan seperti ini seolah-olah meletakkan perilaku kebebasan itu melebihi dari kebebasan yang dibenarkan menurut Islam.

Memang benar Islam adalah agama yang tidak memaksa dan memberikan kebebasan penuh kepada umat manusia.

Namun, perlu diingat bahawa Allah SWT telah memberi panduan melalui RasulNya, Muhammad SAW untuk menyebarkan garisan dan batasan yang perlu dipatuhi agar umat Islam tidak melampaui hukum hakam yang telah ditetapkan melalui Al-Quran, Sunnah, Qias dan Ijma’ Ulama.

Persoalannya, apakah hak dan kebebasan yang dituntut NGO-NGO itu bertepatan dengan kehendak Islam, budaya dan moral masyarakat di negara ini.

Misalnya di kepulauan Canary, Spanyol, yang menyaksikan para pelancong dibenarkan secara sah dari segi perundangan untuk berbogel di tepi pantai kepulauan tersebut seperti di Fuerteventura, Corralejo, Semenanjung Jandia, Lanzarote, Gran Canaria, Tenerife dan sebagainya.

Sanggupkah kita menyaksikan Kak Limah, Nyonya Siew Lan, Makcik Munah, Aci Letchumi, Pakcik Akob, dan Pak Nuar berbogel dan berenang-renang di tepi pantai Chenang di Langkawi sambil menikmati ‘mandi matahari’?

Mahukah kita melihat budaya sebegitu menembusi sempadan negara kita yang terkenal dengan amalan Islam, adat sopan, kesusilaan, rasa malu yang tinggi dan budaya ketimuran yang menekankan soal moral yang tinggi?

Penulis yakin bahawa sekiranya budaya LGBT atau mana-mana budaya seumpamanya itu dibenarkan masuk ke negara ini, maka tidak mustahil ia akan menyebabkan budaya berbogel di tempat awam seperti di Eropah juga akan terlepas masuk dan dianggap ‘hak dan kebebasan’ di Malaysia.

Itukah bentuk kebebasan hak asasi manusia yang diperjuangkan oleh sesetengah NGO-NGO di negara ini?

Jika tidak, mengapa pula perlu menyokong Seksualiti Merdeka dan terkini mereka mengecam pula tindakan kerajaan yang menghantar pulang wartawan, Muhammad Najeed A. Kashgari atau Hamza Kashgari ke negara asalnya?

Hamza didapati bersalah kerana menghina Rasulullah SAW oleh ulama Saudi dan apakah kebebasan hak bersuara itu membolehkan dia menghina kekasih Allah?

Kenapa pula Malaysia harus melindungi Hamza yang menghina Rasulullah SAW dan salahkah kerajaan menghantarnya pulang sebagaimana yang diminta oleh negara asal Hamza itu?

Pada penulis, apalah ertinya kebebasan dan hak asasi manusia sekiranya ia bertentangan dengan Islam, moral atau ketetapan fitrah kejadian manusia.

Apa pula pendapat anda?

Patutkah tindakan segelintir NGO itu memperjuangkan sesuatu yang bertentangan dengan Islam dan akhlak serta berselindung sebalik alasan ‘kebebasan dan hak asasi manusia’?

ISRAEL TETAP DIHATI ANWAR: 6 ALASAN AKAL ANWAR PADA POK NIK ISNIN INI...!!!


Aku dengar, Anwar akan jumpa Pok Nik pada Isnin depan untuk jelaskan pasal Israel dia tuh. Korang agak-agak, apa yang Anwar akan kencing Pok Nik? Heh?

Antara alasan yang boleh diberikan ialah...

1. TAHALUF SIYASI : Alaaaaa...kalau PAS boleh trade in Islam dengan DAP, takkan la Anwar takleh trade in dengan Israel.

2. MINTA DANA UNTUK PAS SEMPENA PRU13 - Anwar boleh sebut dia mintak dana dari Israel. Sebab tu dia bodek Israel cam tu..kalau tak bodek camana nak kasi fund kat PAS? Heh!

3. ISRAEL NAK BUNUH ANWAR: Hari tu masa Saiful report polis, Anwar bagi alasan macam tu nak lari masuk Kedutaan Turki, kan? Tak mustahil dia akan gunakan alasan Israel nak bunuh dia kalau tak bodek Israel, kan?

4. SAJA JE DIA NAK TEST MARKET: Anwar try nak tengok populariti dia kat Israel. Mana tahu dia boleh jadi PM Israel. Kan ke dia nak jadi PM..? Heh!

5. HANYA PENDAPAT PERIBADI: Tu just pendapat peribadi dia je. Bukan pendirian PKR atau Pakatan Haram. So dia punya suka la nak sebut apa pun...Pok Nik apa sibuk? Nak makan pelempang?

6. AIK? TAKKAN POK NIK TAK TAHU KOT?: Ye laaa...dari dulu orang dok sebut Anwar pro-Israel, kan? Betul la tu. Apa yang Pok Nik nak complain banyak lak? Dah tahu Anwar Israel, kawan dengan dia buat apa?

Dan seperti biasa...Pok Nik hanya akan angguk kepala saja. Lepas tu, Pok Nik balik jumpa puak-puak PAS cakap tak apa. Semua tu TAHALUF SIYASI saja...heh! Lepas tu PAS pun sokong la Israel...dasar baru: Dasar Pandang Ke Israel..!!! Heh!

PANASSS 18SX..!!! "ABANG JILAT-JILAT TAK MASA NAK MAIN...?


"Abang jilat-jilat tak masa nak main..?

"Letak telefon kat tempat 'tu'..nak raba...dok telanjang?

"Mah..bau bur*t muka abang...

"Bau benda tu, dok lekat dimuka abang sengaja tak basuh..

"Nak peluk...nak cium...

"Nak isap semua..ok baik...

"Tak nak cium nak isap semua...



Eeeiiiiiii..!!! Apa ni Mat Sabu woiiii..???!!! Apa ni Abang Mat niihhhhh..??? Dah la tak sanggup aku nak transkrip hang punya phone call dengan Normah tuuuu..!!! Eeeeiii...geli geleman aihhhh..!!!!

Korang nak tahu...korang tengok dan dengar sendiri laaahhh.. malas aku nak transkrip!

Aku heran la. Apasal pemimpin pembangkang ni semua gatal-gatal. Semuanya salah laku seks jaaaa...rasuah pun depa juara, betina pun depa juara jugak? Heh! Memang champion!

Tapi rasanya Mat Sabu tak leh lawan Anwar. Anwar lagi champion..! Terkenal sejak di MCKK lagi wehhhh..!!! Heh!

BUKTI PKR & DAP ROMPAK PASIR SELANGOR..??? SEBARKAN..!!!


Apabila PKR dan DAP memerintah Selangor mereka telah menubuhkan Kumpulan Semesta Sdn Bhd bagi menguruskan hasil mineral negeri Selangor termasuk pasir.

Tujuan penubuhan KSSB hanyalah untuk mengabui mata rakyat bagi menunjukkan mereka telus dan pandai menguruskan hasil negeri. Di sebalik itu penuh tipu muslihat yang berlaku.

KSSB menjadi tempat kroni-kroni PKR dan DAP merompak hasil pasir Selangor. Kroni Pas pula merompak di Yayasan Selangor. KSSB hanyalah sebagai alat untuk menghalalkan kegiatan haram.

Harga pasir yang dijual oleh KSSB berbeza-beza bergantung kepada jumlah yang dibeli dan juga lokasi lombong. Harga paling tinggi RM 21.80 dan paling rendah RM 15.00.

Itu harga untuk jualan kepada syarikat-syarikat bukan kroni mereka. Untuk syarikat kroni harga jualannya jauh berbeza. Kami akan tunjukan kepada anda bagaimana modus operandi PKR dan DAP merompak hasil Selangor melalui syarikat kroni.

Adun Batu Caves, Amiruddin Shari salah seorang yang memainkan peranan mengutip dana pilihanraya PKR melalui tauke-tauke pasir

Sebuah syarikat kroni mereka bernama Jendela Teguh telah diberi tawaran untuk membeli pasir dari KSSB dengan harga RM 8.00 setiap metrik tan. Harga yang ditawarkan jauh berbeza dari harga pasaran KSSB.

Maklumat dalaman KSSB yang sampai kepada kami mengatakan diatas kertas harga yang dijual kepada Jendela Teguh adalah RM 8.00, tetapi yang sebenarnya harga jualan RM 12.00 untuk setiap metrik tan. RM 8.00 dibayar kepada KSSB secara sah, RM 2.00 dibayar kepada PKR atas nama tabung pilihanraya, dan RM 2.00 lagi kepada DAP juga atas nama tabung pilihanraya melalui jalan belakang.

Harga RM 12.00 yang dibeli oleh Jendela Teguh masih lagi rendah berbanding dengan harga jualan semasa KSSB. Jendela teguh akan menjual pasir tersebut kepada pembeli-pembeli lain dengan harga RM 15.00 – RM 18.00 per tan metrik.


Harga jualan pasir yang dipamerkan dalam laman web KSSB.

Surat tawaran dari KSSB kepada Jendela Teguh untuk membeli pasir pada harga RM 8.00/tan

Surat ditandatangan oleh pengarah eksekutif KSSB

Persetujuan menerima tawaran


Sumber: Klik sini

AKU DECLARE..!!! AKU NAK JADI CM PENANG NEXT PENGGAL..!! GULINGKAN GUAN ENG..!!! HEH!

Untuk merealisasikan mission aku, aku kena gulingkan mamat nihhh..!!! Hiyyahhhh..!!!

Bila aku baca kat sini, terus rasa teringin nak jadi CM Penang! Mana tidaknya, boleh mewah! Melancong secara percuma ke Milan mewah pulak tu! Free..!!! Maklum la..ada orang tanggung..! Heh!


Naik Singapore Airlines business class pulak tu...mewah! Memang Mewah!


Duduk kat hotel mewah yang berharga Euro 2,000 semalam...mesti la menarik! Heh!

Yang paling best, semuanya ditanggung. Bawak la satu family sampai 6 orang plus bodyguard pun, semua orang lain tanggung! Yahoooo..!!!

Tu yang aku nak jadi CM Penang tu! Heh!


Sapa yang tanggung? Tan Sri ni ke? Adik Vincent Tan? Danny Tan? Heh!

BERHENTIKAN KENDERAAN, TAWAR MENAWAR, BAYAR, "EHEM-EHEM", SELESAI, CABUUUTTT..!!!

Mungkin benar kenyataan bahawa industri pelacuran merupakan satu industri tertua di dunia dan dikatakan mendapat sambutan tanpa mengira di mana saja ia dijalankan.

Sama ada ia dijalankan di hotel-hotel besar bertaraf lima bintang atau hanya beroperasi di lorong-lorong gelap dan hanyir, industri tidak bermoral ini tetap mendapat sambutan.

Bak kata pepatah ekonomi, ‘di mana ada permintaan, di situ ada penawaran’.

Peliknya nafsu manusia ini, mereka sanggup melanggan pelacur di mana saja ia ditawarkan, walau berapa bayaran yang dikenakan atau bahaya penyakit yang menanti mereka.

Lorong Hj. Taib yang terletak di antara Jalan Chow Kit dan Jalan Raja Laut dahulu dikatakan pernah menjadi sarang pelacuran yang terkenal di sini.

Namun setelah lorong yang hanyir itu kerap diserbu pihak berkuasa, diubah suai suasananya untuk menjadi lebih terang dan selamat, kawasan panas itu boleh dikatakan agak ‘bersih’ dari sindiket menjijikkan itu.

Meskipun begitu, dipercayai masih tertinggal saki baki golongan pondan dan penagih dadah yang berkeliaran di situ kerana masih ada lelaki ‘hidung belang’ yang melakukan ‘permintaan’.

Lain pula halnya di China apabila dikatakan bahawa sindiket pelacuran dijalankan secara berleluasa dan mendatangkan keuntungan lumayan kepada mereka yang menceburkan diri dalam industri tersebut.

Misalnya, seorang lelaki yang pernah ditangkap pihak berkuasa di negara itu sanggup menyamar diri memakai buah dada palsu, rambut palsu dan berpakaian seperti wanita semata-mata untuk mencari sesuap nasi.

Lelaki ini didakwa sanggup menyamar sebagai pelacur wanita di China dan memakai buah dada palsu untuk kelihatan lebih mengiurkan…

Lelaki rupanya..!!!

Paling mengejutkan ialah aktiviti pelacuran di negara-negara Eropah di mana industri itu dijalankan dengan cara lebih menjijikkan.

Contoh terbaik ialah di Itali di mana pelacur-pelacur yang dipercayai berasal dari Nigeria dan penduduk tempatan menjalankan operasi pelacuran mereka di tepi jalan, di belukar kecil, di bawah pokok dan rumpunan rumput secara terang-terangan.

Pelanggannya hanya perlu memberhentikan kenderaan, melakukan proses tawar menawar, bayar, ‘ehem-ehem’, selesai dan terus ‘cabut’ dari lokasi tersebut.

Penulis tertanya-tanya, apakah ia melambangkan sebuah ketamadunan atau ia lebih kepada satu budaya yang sangat meloyakan?

Penulis rasa amat bersyukur kerana dilahirkan sebagai seorang Muslim yang diberi garis panduan melalui Al-Quran, Sunnah, Qias dan Ijma’ Ulama untuk menjalani hidup di sebuah negara Islam fundemental yang bernama Malaysia.

Meskipun masih sedikit dicacatkan dengan kewujudan aktiviti tidak bermoral itu, pihak berkuasa negara ini kerap melakukan operasi membanteras perniagaan haram itu dan ia dapat dibendung untuk tidak menjadi seburuk yang belaku di China, Itali dan negara-negara lain.

Diharapkan juga golongan lelaki di negara ini untuk tidak berminat dengan aktiviti melanggan dan melakukan ‘permintaan’ terhadap industri itu memandangkan ia adalah salah sama sekali dari segi agama, moral dan perundangan negara ini.

Firman Allah SWT secara jahrah (jelas dan terang) di dalam Al-Quran yang bermaksud;

“Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang jahat (yang membawa kerosakan),” surah Al-Isra’, ayat 32.

Dan penulis tidak mahu sama sekali industri tertua di dunia itu menimbulkan kerosakan di negara yang kita cintai ini. Wallahua’alam. – Mynewshub.my


‘Ehem-ehem’ di dalam belukar, ada yang berselera?


Bagaimana pula yang ini?


Di mana ada permintaan, di situ ada penawaran…

Pelacur Nigeria sedang menunggu pelanggan di tepi jalan di Itali…

Ada sedikit bumbung, mungkin khuatir basah ditimpa hujan…

Bawah pokok di tengah kawasan lapang, terbuka…

Selesa dengan tilam dan cadar dengan suasana alam sekitar begini?

Entah apa yang difikirkan pelacur ini…


Mungkin letih melayan pelanggan? Atau tertidur bosan kerana tiada pelanggan?

LAST WARNING UNTUK KARPAL, KIT SIANG, GUAN ENG ETC..KALAU TIDAK MAHU 13 MEI BERULANG, JANGAN KACAU ISLAM..!!!


Entry ni aku khaskan kepada Karpal, Kit Siang, Guan Eng, pemimpin-pemimpin DAP dan mereka-mereka yang sewaktu dengannya yang menyokong sambutan Valentine's Day...

Walaupun kenyataan aku ni agak keras, namun aku punya valid reason yang sangat kukuh iaitu demi Islam.

Korang sedar tak korang tinggal kat mana? Malaysia, kan? Kat negara ni, Islam ada hak istimewa yang tak boleh dipertikai, kan? Korang nak lawan perlembagaan ke?


Memang tak salah bagi korang untuk sambut Valentine's Day. Tapi bagi umat Islam, sambutan itu hukumnya HARAM. Korang faham tak? Atau buat-buat tak faham? Apahal? Nak cari gaduh ke?

Korang nak sambut hari apa pun, lantak korang la! Kitorang tak halang pun. Tapi, jangan la sentuh hal Islam dan kepentingan umatnya. Itu hal kami la..!

Majlis Fatwa kami dah kata haram ia disambut umat Islam. So kami tak boleh la sambut. Yang korang dok persoal tu apahal? Korang nak kena terajang ke?



Macam ni la. Kalau korang rasa nak kurang ajar dengan Islam, baik korang keluar dari negara ni cara baik. Berambus la pegi mana-mana pun. Tapi jangan cuba pertikai Islam kat bumi bertuah ni...

Kalau korang nak menyalak begitu, buat kat luar dan jangan balik-balikmlagi ke negara ni. Kami hidup aman je kat sini, korang pulak nak buat hal! Korang nak parang ke pistol ke apa?

Aku bagi last warning. Kalau korang degil lagi, aku takleh tanggungjawab sekiranya umat Islam negara ni bangkit belasah korang macam 13 Mei dulu.

Aku bukan ugut. Tapi untuk jaga sentimen masyarakat majmuk di negara ni untuk hidup harmoni, kadang-kadang bahasa begini perlu aku suarakan.

Sorry, aku tak maksud nak marah mereka yang bukan Islam yang lain yang tak kacau Islam dan hargai keharmonian agama di Malaysia. My words are for those ridiculous bastards yang cabar Islam...

Korang buat lagi lepas ni, korang akan tahu jawapannya...

Dedicated by Duke...

GEMPARRR 18SX..!!! ADUN PAS DIUGUT PENYOKONG SENDIRI DENGAN VIDEO SEKS SIAM DOLL..???!!!


Uikkk..?!!! Kengkawan aku kat Kedah dok kecoh pasai satu rakaman video seks yang dikaitkan dengan ADUN PAS Tanjung Dawai, Hamdan Khalib dengan sorang SIAM DOLL..!!! Heh!

Hangpa semua dah tengok ka video tu? Heh!

Dari sok sek sok sek yang aku dengar dan disampaikan ke telinga aku sejak dua tiga minggu lalu, video tu sebenarnya dirakam oleh puak-puak PAS yang rapat dengan Hamdan sendiri...heh!
Katanya depa sakit hati dengan Hamdan sebab DIA TAK BUAT KERJA CARA ISLAM..!!! Heh!

Aku tak mau percaya kewujudan video tu sebab aku pun tak tengok lagi! Hahahahaaaa..!!! Dan aku perlukan bukti dulu, baru aku persoalkan...

Selama ni depa dok sebut saja pasai video tu kat aku. Tapi dah depa kata video tu ada...maka mungkin betoi la kot ada...hahahaaaa..!!! Kalau aku dah tengok video tu, baru aku caya...buleh lagu tu? Heh!


Aku dengar, Hamdan dok jenuh bersilat dengan bini dia! Betoi ka Hamdan?Errr..dia tak malu ka kantoi depan anak-anak dia? Sekali tengok, takkan la ADUN PAS nak buat perangai terkutuk tu kannnn...heh!

Tapi bila dikenangkan tentang riwayat seorang ulama yang tewas dengan pujuk rayu setan sampai menyebabkan dia mati dalam kekufuran, maka aku fikir tak mustahil Hamdan juga begitu...

Lagipun, merujuk kepada history dan latar belakang Hamdan, dia masih mampu melakukan hubungan seks.

Kalau Pok Nik tu mungkin payah la sikit "benda" tu nak naik, mungkin monopause. Tapi aku rasa Hamdan still berfungsi..heh!

So, Hamdan camana? Deal dengan orang hang hari tu yang janji takmau bertanding tu camana? Still on? So hang tak jadi bertanding la ni next PRU13?

Takpa la Hamdan, tak bertanding pun takpa asalkan geng-geng hang tu tak publish video hang tu sudah...kan? Heh!

Tapi aku rasa, hang ni rugi la jugak. Bukan apa, aku dengar Anwar tengah kowtim fund dari Israel "nala" punya banyak...mai angka bilion wooo..!!!

Rugi la hang Hamdan weiii...melepas la nak langgan SIAM DOLL lagi lepas ni..heh!

Dedicated by Duke...

GEMPARRR..!!! MAHFUZ OMAR KATA ANWAR SYIRIKKK..!!!


Lima hari yang lepas Mufti Perak telah menegur PM kerana menghadiri sambutan hari Thaipusam di Batu Caves.

Jika kita lihat dengan mata kasar nampak ianya tidak ada sebarang kesalahan kerana Datuk Najib bukannya masuk ke dalam kuil atau melakukan upacara-upacara keagamaan hindu. Beliau hanya hadir di persekitaran kuil untuk mengambil kesempatan bertemu dengan orang-orang india yang berkumpul di sana pada hari itu.

Oleh kerana orang yang pakar dalam hal ehwal agama islam seperti Mufti Perak kata tak boleh , maka kita kena hormat nasihat beliau. Beliau lebih tahu dari kita, sebab itu beliau dilantik sebagai Mufti.

Telah lima hari Tan Sri Mufti Perak menegur PM, sehingga ke hari ini tidak ada seorang pun pemimpin atau ahli-ahli Umno yang bangkit melawan atau mempertikaikan nasihat Mufti. Inilah kelebihan Umno, mereka terbuka menerima teguran atau kritikan. Sebab itu Umno boleh bertahan lama walaupun telah menghadapi pelbagai ujian, cabaran dan dugaan.

Kalaulah yang ditegur tempohari Anwar Ibrahim atau pemimpin-pemimpin Pas, entah berapa banyak fatwa yang telah dikeluarkan oleh ulaRmak-ulaRmak Pas mempertikaikan Mufti Perak.

Kalaulah yang ditegur tempohari Anwar Ibrahim atau pemimpin-pemimpin Pas, entah berapa bakul sumpah seranah, makian dan cacian yang diterima oleh Tan Sri Harussani. Haramsani, haram jadah, ulama duit dan macam-macam perkataan lagi semuanya akan keluar . Sejarah telah membuktikan perkara itu pernah berlaku.

Tetapi apabila Mufti Perak menegur PM, gelagat mereka seperti burung merpati ditabur beras. Zurrrrppppppp.......sepantas kilat , sahut menyahut mereka memuji Mufti yang puak-puak mereka gelarkan haraMsani dan haram jadah.

Ketua Penerangan Pemuda Pas - Sumber berita : harakahdaily
Dewan Pemuda PAS Pusat mahu lebih ramai para ulama, mufti dan golongan agamawan tampil menyatakan pandangan terhadap tindakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang hadir ke upacara agama di Batu Caves sempena perayaan Thaipusam minggu lalu.

Ketua Penerangannya, Riduan Mohamad Nor berkata, golongan itu perlu berani untuk menyatakan kebenaran seperti yang ditunjukkan oleh Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria yang membantah tindakan Najib itu dan menyifatkannya sebagai ‘menggadai akidah’.

"Pemuda PAS melihat keberanian inilah yang perlu ditunjukkan oleh para Mufti di negara ini apabil melihat kemungkaran berlaku di depan mata tanpa mengira siapa pun pelakunya.

Ketua Pemuda Pas - Sumber berita : harakahdaily
"Kita minta fatwa yang betul-betul jelas, berani dan telus daripada pihak agama dan jangan jual agama demi kepentingan sendiri," tegas Ketua Pemuda PAS Malaysia, Nasrudin Hassan.

Beliau menyatakan ketika diminta mengulas mengenai tindakan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria yang menegur Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak merayakan Hari Thaipusam di Batu Caves baru-baru ini.

Beliau menyokong tindakan itu dan berharap lebih ramai agamawan tampil menyatakan pendirian.
Naib Presiden Pas - Sumber berita : harakahdaily
Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar menuntut Datuk Seri Jamil Khir Baharom selaku menteri agama agar segera menyatakan pendirian berhubung kehadiran Perdana Menteri ke perayaan Thaipusam di Batu Caves baru-baru ini.

Ini kerana, Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria telah menyifatkan Datuk Seri Najib Razak "menggadai akidah" kerana hadir dalam upacara keagamaan yang haram di sisi Islam.

Beliau berkata, adalah pelik jika menteri yang sepatutnya menasihati Najib berdiam diri sehingga teguran dan tegahan terpaksa datang dari Mufti Perak pula.

Haramsani atau haram jadah atau ulama makan duit semuanya sudah hilang. Semuanya dah bertukar menjadi Tan Sri Harussani, seorang Mufti yang tegas dan berani menyatakan kebenaran.

Mengulas tindakan Datuk Najib itu Mahfuz Omar juga berkata,
“Ini perbuatan syirik, saya tidak tahu mengapa jadi macam ini... sedangkan perayaan kaum lain kita tidak boleh sambut ini pula hadir di rumah ibadat mereka.

“Bagaimana boleh terlajak macam ini, sepatutnya perdana menteri wakilkan menteri beragama Hindu untuk menggantikan dirinya... sebab umat Islam tidak boleh terlibat dalam sambutan perayaan agama lain,” katanya kepada The Malaysian Insider.

Beliau menambah menteri hal ehwal agama Islam atau penasihat agama sepatutnya menasihatkan Najib agar tidak hadir dalam perayaan itu .
Sekarang saya nak tunjukkan kepada rakan-rakan semua beberapa gambar yang saya janjikan sebelum ini. Gambar-gambar tersebut dikirimkan oleh seorang pembaca kepada saya.

Adakah Tan Sri Harussani akan kembali dipanggil haraMsani atau haram jadah sekiranya beliau mengulas atau menasihati orang yang dalam gambar seperti dibawah.

Kita juga sama-sama tunggu apakah Mahfuz Omar akan komen seperti dibawah ?
Ini perbuatan syirik, saya tidak tahu mengapa jadi macam ini... sedangkan perayaan kaum lain kita tidak boleh sambut ini pula hadir di rumah ibadat mereka.

“Bagaimana boleh terlajak macam ini, sepatutnya Anwar wakilkan pemimpin beragama Hindu untuk menggantikan dirinya... sebab umat Islam tidak boleh terlibat dalam sambutan perayaan agama lain,”
Tuan Guru Nik Aziz atau ulama-ulama Pas sepatutnya menasihatkan Anwar agar tidak hadir dalam perayaan itu .


Dulang Api
CALIT DAHI

Apakah apa yang dilakukan oleh Anwar diatas tidak menggadai akidah ?

Gambar ditas dirakam di Kuil Sri Maha Marriamman, Kinta Valley, Batu Gajah, Perak semasa sambutan perayaan Ponggal pada 29.01.2012.

Sekarang mari kita tunggu komen dari Mahfuz Omar dan pemuda-pemuda Pas.


Sumber:RBF

Bila Kak Su Bersuara... Heh!