Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

  • - PETALING JAYA – Datuk Seri Mohamad Norza Zakaria kini secara rasmin menyandang jawatan Presiden Persatuan Badminton Malaysia (BAM) selepas dipilih sebulat ...
    56 minutes ago

Saturday, January 14, 2012

PANASSS..!!! KORANG RASA MAMAT NI BOLEH "EHEMMM..EHEMMM" LAGI TAK..? LARAT LAGI KE..???



Korang agak-agak, orang yang bergencok menari-nari macam kat atas tu boleh aktif melakukan hubungan seks tak?

Rasanya dia boleh meliwat lagi tak? Tapi, doktor import dia kata dia dah tak larat nak main dahhhh..betul ke?

Anyway, dia dah terlepas. Maka korang kena jaga-jaga la. Mana la tau lepas ni bontot korang pulak jadi mangsa. Dia tu bukan kenal sapa pun tu...

Pelik betul la camana doktor tu cakap dia dah takleh main dah..heh!

SO...LIWAT SUKA SAMA SUKA LAH...UNDANG-UNDANG BENARKAN? BERMORAL KE..?

anwar-dna

Suka sama sukalah.

Itu yang pelik macam mana Hakim bebaskan Anwar hanya kerana ragu-ragu dengan bukti DNA itu tercemar atau tidaknya bila mana peguam bela Anwar sendiri kata perbuatan liwat itu memang berlaku tapi suka sama suka.

Bila Karpal kata liwat memang berlaku itu bermakna dia tidak dispute yang DNA asal air mani itu memang ada disitu.

Sebab itu penulis menanti dengan penuh minat penghakiman penuh yang akan dikeluarkan bila-bila masa dari sekarang sebab penulis yakin sangat bahawa penghakiman itu akan mendedahkan dengan lebih terperinci pendapat hakim dalam kes yang memakan masa 3 tahun ini.

Cakap pasal 3 tahun, ada sebab kenapa kebanyakan orang terkejut bila hakim baca hanya 3 perenggan penghakiman ringkas pada 9 Januari untuk membebaskan Anwar sebab biasanya penghakiman berkajang-kajang panjang.

Apatah lagi bila kes yang makan masa 3 tahun. Sepatutnya bukan berkajang tapi ber’padang-padang’ panjang.

Paling penting rakyat nak tahu sekarang ialah macam mana Hakim kata bukti itu sudah tercemar bila peguam belanya sendiri pun tak nafikan kredebiliti bukti itu semasa masih dalam dubor Saiul, yang dipertikaikan mereka ialah proses mengeluarkan bukti itu yang konon tidak mengikut standard antarabangsa.

Begitu juga dengan soal-soal lain yang dibangkitkan peguam bela seperti Anwar tidak ada keupayaan untuk meliwat kerana sakit tulang belakang dan sebagainya (tapi dalam masa sama Karpal kata liwat memang berlaku cuma suka sama suka).

Kita juga minat nak tau apa yang terdedah dalam tidak kurang 3 sesi perbicaraan tertutup yang dipohon peguam Anwar terutama bila Saiful beri keterangan tentang aksi-aksi intim yang berlaku pada 26 Jun 2008.

Tapi, sekarang soal ‘suka sama suka’ ini yang penting kerana jika benar hakim bersetuju dengan Karpal bahawa liwat suka sama suka itu berlaku, maka masih ada lagi Seksyen 377C Kanun Keseksaan dimana Anwar dan Saiful boleh didakwa secara bersama-sama kerana melakukan hubungan terlarang.

Nampak gayanya Anwar masih belum tidur lena juga lagilah, imej meliwat itu masih lagi terpalit kepada dirinya, tapi lebih teruk bila peguam bela dia sendiri pula cakap tu. Ini lagi bagus dari 2004 (sewaktu Anwar dibebaskan kali pertama dari tuduhan meliwat Azizan), kerana waktu itu hakim kata dia terlibat dalam kegiatan homoseksual, kali ini peguam dia sendiri cakap, main-main tu?


Sumber: Klik sini

GEMPARRR..!!! NIK AZIZ NIK MAT SOKONG UMNO-PAS BERSATU DALAM BARISAN..!!!

Nik Aziz Sokong Perpaduan

Sekarang percayalah, Hadi Awang sudah terperangkap bila mantan Setpol Tun Abdullah Badawi, Datuk Alwi Che Ahmad mengesahkan bahawa perjumpaan antara Hadi dengan mantan Perdana Menteri itu bagi membincangkan soal kerajaan perpaduan pada 2008 memang benar-benar berlaku.

Kenyataan ini mendesak si tua kutuk Nik Aziz tampil bagi kenyataan ‘bodoh-bodoh” iaitu perjumpaan tersebut ialah usaha dakwah Hadi ke atas Paklah – seolahnya Paklah seorang hindu yang nak ditarbiah untuk masuk Islam pulak lagaknya kenyataan Nik Aziz itu ya.

Itu menunjukkan sesuatu yang pasti, bila ada masalah PAS baru teringat kepada Islam, kalau time senang lenang, dia tidak ingat kepada Tuhan, Islam dan sebagainya. Patutnya sebagai tua kutuk yang tidak terlibat diperingkat sekarang, Nik Aziz membiarkan sajalah Hadi Awang bagi kenyataan dahulu.

Yang dituduh pun Hadi Awang, bukan Nik Aziz (lainlah Nik Aziz senyap-senyap pun ada ‘saham’ juga).

Nik Aziz nak sibuk-sibuk buat apa? Nik Aziz hanya sibuk bila masanya sampai untuk memecat Hadi nanti (jika dakwaan tersebut terbukti benar).

Bukan rahsialah, Hadi Awang dan bekas Timbalannya, Nasharudin Mat Isa antara penggalak kepada kerajaan perpaduan satu ketika dulu tapi dibantah pro anwarinas dalam PAS, termasuk Nik Aziz sendiri. Ini dunia pun tahu, nak kelentong macam mana?

Jadi bila isu ini timbul balik, bukanlah sangat satu kejutan pada UMNO tapi mungkin kejutan terbesar kepada balaci PAS yang selama ini dimomokkan bahawa UMNO yang jumpa PAS untuk bentuk kerajaan perpaduan, bukan sebaliknya.

Nah, sekarang amacam?

Apa sekalipun, siapa jumpa siapa dan dimana itu tidak penting (melainkan ada penafian). Yang penting sekarang ialah isu kerajaan perpaduan ini dimulakan oleh PAS seterusnya mencerahkan yang putih selama ini bahawa bukan UMNO yang nak beria-ia sangat bersatu padu dengan PAS!!

Dipihak PAS sendiri, agaknya jika dakwaan itu benar, beranikah memecat Hadi Awang seperti mana yang dilakukan ke atas Hasan Ali? Kalau tak berani, nampak sangat keadilan dalam PAS berpilih. Nak laksan keadilan dalam parti sendiri pun tak mampu, macam mana cerita nak laksanakan keadilan Islam lagi?

Atau nak tunggu Hadi Awang kutuk Anwar baru nak ambil tindakan?

Ini masalahnya bila berpakat tapi tak berdaftar. Masing-masing buat sesuka hati sendiri tanpa ambil tahu perasaan rakan-rakan yang lain. Mentelah pulak bila tiada siapa yang boleh dirujuk bila timbul perselisihan bersama.

Kalau Alwi cakap itu tidak betul, Hadi samanlah Alwi. Dalam trend Mahkamah di Malaysia sekarang, penulis tak peduli sangat apa keputusan mahkamah, sebaliknya apa yang bakal terdedah.



Sumber: Klik sini

LAWAK PAGI INI..!!! OBAMA...OSAMA...OMEGA..!!!

Semua bermula dengan huruf "O"...sebutannya pun hampir sama...tapi bila sampai ke perkataan OMEGA, Anwar naik hangin satu badan...apsal ek?

Apa kaitan Anwar dengan OMEGA ni? Dia ada share dalam syarikat jam tu ke? Dia kena tipu dengan owner OMEGA ke? Atau...dia memang allergic dengan nama OMEGA..???

Friday, January 13, 2012

KALAU KORANG DITEMPAT EN. AZLAN, APA KORANG RASA DAN APA KORANG BUAT..?

m_dad

Aku tak sure apa yang korang semua akan rasa atau apa yang korang akan lakukan sekiranya korang berada di tempat bapa Saiful Bukhari ni. En. Azlan Mohd Lazim.

Apa yang korang akan kata agaknya? Dan apa yang korang rasa agaknya? Aku..? Rasanya, aku akan tuntut keadilan sampai aku puas hati...korang nak cakap apa pasal aku, korang cakap lah. Aku tetap akan cari keadilan tu...walaupun menjangkaui Hakim Zabidin sekali pun...

Di bawah ni ada satu artikel..korang baca sampai habis..korang setuju tak dengan penulis artikel ni?

Penulis mempunyai 2 anak lelaki yang masing-masing sudah memasuki alam persekolahan. Penat jerih membesarkan kedua orang ini memang kalau dikenang-kenang bukanlah satu perkara yang mudah. Sesiapa yang pernah melalui pengalaman sama tentu faham apa yang penulis katakan.

Sebagai seorang ayah, kasih sayang penulis kepada kedua cahaya mata ini memang luar biasa. Jangan kata diduga seperti anak En Azlan ini, digigit nyamuk pun penulis akan lumat-lumatkan nyamuk tersebut kalau dapat.

Justeru penulis berkongsi perasaan yang sama dengan En Azlan walaupun situasinya berbeza. Tanggungjawab melindungi anak yang kini berada dalam kedudukan sukar kerana pengadilan yang cuba dinafikan banyak pihak, termasuk Majlis Peguam. Apatah lagi tanpa isteri disisi.

Ini betul-betul kisah klasik antara 2 darjat, antara yang berduit dan berpengaruh dengan yang tidak berada.

Anaknya dituduh memfitnah Anwar Ibrahim sedangkan tidak sekelumit pun ‘proses pemfitnahan’ itu disebut sepanjang 3 tahun perbicaraan. Apatah lagi bila keputusan hakim membebaskan Anwar bukan sebab unsur fitnah tapi lebih kepada isu-isu teknikal.

Soal liwat berlaku itu tidak dinafikan sesiapa, waima oleh ketua peguam bela Anwar tapi katanya ‘suka sama suka’, bukan paksaan seperti didakwa. Tak payah pergi jauh, ini saja sudah cukup untuk rakyat menghakimi siapa Anwar. Yang bodoh-bodoh datang berhimpun pada 9 Januari itu datang sebab Anwar menipu, kononnya semua ini adalah agenda politik UMNO.

Pendek kata, mereka datang bukan kerana menyokong Anwar dalam hal liwat tapi menentang ketidak adilan yang konon dipaksakan oleh UMNO dalam kes Anwar Ibrahim ini. Tapi penulis percaya, majoriti yang datang pulang dengan lidah bergulung kerana keputusan Hakim itu benar-benar membuktikan UMNO tidak langsung terlibat.

Jadi satu persoalan yang tinggal, kalau ini bukan konspirasi UMNO, apa motif dakwaan Saiful Bukhari?

Penulis tidak mahu cakap secara spesifik kerana hanya akan menjejaskan kes tapi cukup sajalah disebut, tidak ada satu orang yang begitu bodoh mahu mendakwa dubornya diliwat (bukan sekali tapi beberapa kali) secara suka-suka, melainkan perkara itu benar-benar berlaku.

Anwar dan homoseksual bukan kali pertama, sudah tercatat dalam rekod 10 mahkamah pelbagai peringkat di Malaysia bahawa dia memang terlibat dalam kegiatan homoseksual sejak dari 1998 lagi, apa yang pelik tentang itu?

Penulis mendoakan semoga En Azlan berada dalam keadaan tenang, menantikan proses seterusnya berjalan. Pengadilan ini belum selesai lagi, seperti yang disebut peguam cara II negara semalam, pihaknya akan mencadangkan kepada Peguam Negara untuk memfailkan rayuan.

Insya Allah, keadilan akan tertegak juga pada satu hari nanti, yakin dan percayalah dengan itu.

Anwar sendiri menunggu sehingga sehingga September 2004 (dari 1998) untuk dibebaskan dari penjara, bukan kerana tidak meliwat tapi kerana tarikh-tarikh diberi saksi utama, Azizan Abu Bakar tidak konsisten.

Penulis yakin, Iblis bernama Anwar ini ada tempatnya tersendiri di neraka. Mungkin dunia ini terlalu indah baginya, dipenjarakan sekalipun dia beroleh keistimewaan yang tidak diperolehi banduan lain. Tertangkap menindih pelacur dalam bentuk video pun, masih dinafikan kebenarannya.

Sabarlah En Azlan, Allah swt sentiasa bersama-sama orang yang sabar.


Sumber: Klik sini

CHECKMATE..!!! MAHFUZ BEAN & NIK NAZMI...YOU LOST..!!!


Dua ekor badigol suka tabur fitnah sana sini dah kantoi..!!!

Apa lagi yang Mahfuz Omaq dan Nik Nazmi nak kata? Sebelum ini dok tuduh Jamil Khir macam-macam! Itu la..ini la..seleweng la...so skang ni nak cakap apa?

Bila nak mengaku salah? Bila nak mintak maaf kat Jamil Khir? Bila nak mintak maaf kat rakyat sebab tipu diorang? Bila nak insaf? Bila nak stop buat fitnah? Bila korang dua orang nak taubat?

Bila dah tengok statement kat bawah ni..dah tentu dia dah checkmate..!!!

Nik Nazmi...you wanna play the game? Kitorang dah menang dah pun..! Ko bukak mata terang-terang dan baca kenyataan media Mufti Wilayah ni..

Klik untuk imej lebih besar...

Lain la kalau Nik Nazmi ni lebih hebat ilmu dan muktabar lebih dari Mufti Wilayah Persekutuan, Datuk Wan Zahidi Wan Teh..! Heh!

PANASSS..!!! RANI TELAH PUN DITABALKAN...INI PESANAN AKU UNTUK RANI...

Amboiii..! Dah dok kat sebelah Teresa...terangkat hilang terus lebai di kepala..!!!

Patut pun Rani beriya-iya mempertahankan Anwar pada perhimpunan 901 depan mahkamah tenpohari. Rupa-rupa ada "udang di sebalik mee kari"! Dia menjilat bontot Anwar bermotifkan tertentu rupanya...heh!

Dah dijangka dah pun Rani dipilih menggantikan Hasan Ali. Melihat dan mendengar teriak dan pekiknya pada himpunan 901 hari tu pun dah menjelaskan segalanya. Nak bodek Khalid, mestilah kena bodek Anwar lebih sikit...! Heh!

So, bila dah dilantik sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor yang memegang portfolio Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Agama Islam, Adat-Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor ni, maka kenalah jaga performance...

Camana nak jaga performance Exco tu YB Rani?

YB kena ikut apa yang Anwar dan Khalid cakap dan buat apa yang disuruh sebagaimana Anwar dan Khalid dengar cakap dan buat apa yang disuruh DAP, Ronnie Liu, Teresa Kok, Eli Wong dan lain-lain mahu...

YB tak boleh rampas arak. YB tak boleh kacau gereja. Kalau gereja tu cuba nak murtadkan umat Islam..buat bodo jer. YB jangan join sebarang aktiviti NGO atau pertubuhan Islam...

YB juga kena akur je apa yang PAS cakap. Bantah sikit je, walaupun demi Islam, Melayu atau Raja-Raja Melayu, YB akan dianggap musuh dan "masuk perangkap UMNO". Kemudian YB akan dipecat..just like what's happened to Hasan Ali..heh!

PANASSS..!!! FGVH: TAN SRI ROZALI GEMPAK DAN AGENDA "TERSEMBUNYI"NYA DI FELDA..!!!

ANAK dengan BAPAK sama je..dua-dua ada kepentingan...satu bermotifkan politik..satu lagi bermotifkan kuasa...nak jawatan le tuhhh!!!

Aku dah lama pendam isu ni. Tapi rasanya dah tak boleh tahan dah. Aku dah kaji tentang perkara ni dan dah berbincang dengan ramai pihak. Rasanya, it's time to strike..!!!

Sebelum ni ada rakan-rakan aku yang menyerang Tan Sri Rozali Ismail, boss paling besar syarikat bekalan air di negeri Selangor iaitu Syabas. Sila klik di sini, di sini, di sini, di sini, di sini dan di sini.

Rakan-rakan aku mendakwa jutawan dari Selangor ni nak jadi MB Selangor. Caranya? Dia dikatakan sudah membeli Antara TV dan akhbar Siasah. Lepas tu, dia aktifkan diri dalam NGO sebab nak cari cable dan pengaruh.

Paling hebat, dia tubuhkan BAPAK, kononnya untuk menyaingi Mazlan Aliman dan ANAK. Pelik betul tetiba je dari bidang bekalan air, dia nak melompat pulak ke bidang perladangan dengan mencampuri urusan Felda...apa motif sebenarnya?

Aku difahamkan dari sumber dalaman bahawa dulu pernah ada ura-ura untuk Rozali ni dijadikan Pengerusi Felda, jawatan yang disandang oleh Tan Sri Isa Samad sekarang.

Tapi tetiba mungkin dah takdir Allah, jawatan tu diberikan pada Isa dan membuatkan Rozali hangin satu badan. Mungkin dia dah kecoh bagitahu ramai orang dia akan jadi boss besar Felda. Sekali tak jadi...malu besar le dia! Mau tak hangin satu badan!

Mungkin sebab tu dia tubuhkan BAPAK. Kononnya nak tolong peneroka Felda dan Kerajaan. Dalam masa yang sama, dia hantar memorandum suruh tangguhkan penyenaraian FGV kat Bursa Malaysia.

Memorandum tu dari Gabungan Peneroka Felda Generasi Wawasan Felda Kebangsaan (GEMPAK). Lepas tu dia hasut macam-macam dalam memo tu supaya Isa Samad tak dilantik jadi Pengerusi Felda dan KPF. Dato' Sabri Ahmad (CEO FGV) pun dia suruh buang! Heh!

Apa maksud memorandum tu?

Aku difahamkan, dia dah atur perjumpaan dengan ketua-ketua peneroka dan aktivis Felda secara diam-diam sebelum ni. Dia hasut dan pengaruh ketua-ketua peneroka ni dengan fakta-fakta ekonomi mengenai Felda yang direka-reka. Mangsa-mangsa ni yang takde background ekonomi ni pun setuju la dengan dia...

Rozali patut pegi jaga bekalan air di Selangor tu dulu..peringkat negeri pun tak lepas..ada hati nak take over syarikat multinational..???!!!

Lepas tu katanya dia jumpa pulak dengan Koperasi Permodalan Felda suruh tangguh EGM diorang. Kononnya, takde proposal lengkap pasal FGV tu. Katanya, proposal tu penting untuk diteliti oleh consultant yang diorang nak lantik...

Itu antara isi kandungan utama memorandum Rozali. Aku ada 1 copy memorandum tu..nanti aku ulas pasal benda apa yang Rozali tu nak..satu persatu nanti aku ulas..heh!

Buat masa ni kita concentrate pada agenda sebenar Rozali GEMPAK dulu...
"Bagi mengatasi keadaan yang tidak keruan yang diwujudkan oleh Pengerusi baru Felda itu, GEMPAK mencadangkan YAB Perdana Menteri mengkaji semula kedudukan Tan Sri Isa Samad sebagai Pengerusi Felda dan Dato' Sabri Ahmad sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Felda Global Ventures Holdings."

Persoalan yang dia lontarkan itu jelas menunjukkan dia nak Isa Samad dan Ahmad Sabri jatuh. Kenapa?

Dia kata, ada perselisihan faham antara Ketua Peneroka Kebangsaan dengan Isa Samad yang merujuk insiden Pengerusi Felda itu mengeluarkan kata-kata kurang sesuai kepada Ketua Peneroka tersebut.

Okay. Kalau betul dia nak tolong peneroka Felda, nak tolong Felda dan kerajaan, MENGAPA DIA SURUH ISA DAN SABRI DIBUANG? Perlu ke? Bukankah lebih molek dan lebih ikhlas sekiranya ROZALI MENDAMAIKAN HUBUNGAN ANTARA ISA DAN KETUA PENEROKA KEBANGSAAN tu?

Sepatutnya, Rozali mendamaikan peselisihan faham yang berlaku. Bukan mengeruhkan lagi keadaan! Macam tu baru la seorang pemimpin yang matang..!!! Sikap Rozali ni macam nak curah petrol kasi bakar lagi ada laaa..!!!

Rozali GEMPAK dikatakan bersekongkol dengan Dzul dan Yusof Noor gulingkan kepimpinan Felda sedia ada...

Yang nak buang Sabri Ahmad sekali tu apahal? Sabri ada kacau Rozali ke? Atau jawatan CEO FGV tu yang menjadi taruhan? Kenapa? Nak beri pada siapa pula jawatan CEO FGV tu? Nak beri pada Datuk Dzulkifli yang bangkang FGV disenaraikan di Bursa Malaysia tu, kan? Heh! Orang dah boleh baca la game Rozali dan Dzul tu...

Rozali GEMPAK kata...
"Pengurusan Felda juga dituduh bersubahat dengan pembangkang, walhal pihak pembangkang menggunakan media elektronik yang lain untuk mendapatkan maklumat berkaitan dengan cadangan penyenaraian FGVH itu dan bukan dari sumber pengurusan Felda."

Gila ke apa? Macamana pembangkang boleh dapat tahu banyak maklumat dan dokumen sulit mengenai Felda? Takkan la pembangkang dapat dari pengurusan kilang roti kot? Agak-agak la! Dah terang dah ada leakage dalam intergriti ketelusan maklumat dari pengurusan Felda.

Persoalannya, siapa? Dalam hal ini, kalau polis yang investigate, sudah tentu polis akan suspek mereka-mereka yang ada motif tak suka pada subjek! Dalam hal ini, subjeknya ialah Isa Samad dan penyenaraian FGV di Bursa Malaysia.

Jadi, sudah tentulah Isa akan suspek siapa yang menentang beliau dan penyenaraian FGV tu sebagai pembocor maklumat! Yang Rozali dan "partner" dia tu terasa sangat tu apahal? Korang ke yang bocorkan maklumat tu?

Rozali GEMPAK kata lagi...
Pembangkang telah mendapat peluang untuk memanipulasikan isu penyenaraian FGVH itu.

So what? Bodoh ke apa korang ni? Pembangkang tu semua benda dia nak bangkang! Buat Proton diorang bangkang. Buat KLIA diorang bangkang. Buat Putrajaya pun diorang bangkang! Semua benda diorang nak bangkang! Biasa la tu..nama pun pembangkang! Luar biasanya, benda yang betul dan bagus pun diorang bangkang jugak! Memang la pembangkang tu ngok sikit. Habis tu Rozali "and partner" nak ikut jadi ngok jugak?

Rozali GEMPAK kata lagi...
Felda Lembaga atau entiti peneroka dan anak-anak peneroka tidak dilibatkan langsung dalam urusan penyenaraian FGVH itu.

Ishhh..ishhh..ishhh!!! Felda Holding Berhad (FHB), entiti peneroka dan anak-anak peneroka tak terlibat? Pergghhh!!! Apa ke benda yang korang mintak ni Rozali? FHB dapat macam-macam dari FGVH. FGVH tu customer tetap FHB! Tak boleh lari lagi dah!

Rozali dikatakan melobi diri menerusi Ahmad Maslan untuk tembus directly to PM...

Entiti peneroka dan anak-anak peneroka kena sebut sekali dalam term penyenaraian FGV tu ke? Anak saudara, sepupu sepapat, atuk nenek, moyang bau-bau bacang peneroka taknak masuk sekali ke dalam urusan penyenaraian tu? Perlu ke nak dicomplicatekan semua tu?

FHB, entiti peneroka dan anak-anak peneroka tak perlu sebut pun dalam hal ni. Diorang semua dapat bahagian masing-masing secara tak langsung. Kalau Pak Mat dapat untung 14% - 15% dari FGVH tu nanti, semua entiti dan anak-anak Pak Mat akan merasa jugak! Takkan la itu pun nak mikrokan lagi? Ishhh..!!!

Itu baru sikit yang aku petik dari memorandum Rozali GEMPAK yang tak perlu dilayan. Ada banyak lagi pendedahan pasal Felda, FGV, Rozali Ismail, Dzulkifli dan ANAK. Aku dah kaji dah...korang tunggu je lagi lepas ni..!!!

GEMPARRR..!!! AGENDA KEJI TAN SRI ROZALI ISMAIL AKAN TERBONGKAR PETANG INI...???!!!


Lebih kurang 1/2 jam dari sekarang, aku akan bongkarkan sesuatu tentang Boss Syabas, Tan Sri Rozali Ismail dan komplotnya terhadap Felda...!!! Dia nak lawan PM? Heh! Silap laaa...

Aku ada fakta. Aku ada buat kajian. Aku ada buat perbincangan. Aku ada logik dan aku ada figure. Korang standby je..pukul 4.30 kang aku bongkarrrrr..!!!!

Korang baca dan fahamkan baik-baik..!!!

Tunggguuuu..!!!

PANASSS..!!! KALAU KAWAN ANWAR NI JEJAK KAKI KAT MALAYSIA... KETUK KEPALA DIA SORANG 10 KALI..!!!


Kawan baik Anwar, Mallot, yang dulu digunakan Anwar untuk buruk-burukkan sistem kehakiman negara berhubung kes Liwat IInya kini kembali lagi buat hal. Mungkin sebab Anwar dah terlepas dari dihukum, kali ni dia tak serang sistem kehakiman dah...

Tapi kali ni dia serang proses PRU pulak dah! Heh! Dia kata, proses PRU 13 kali ni dijangka paling kotor...!!! Heh!

Memang cari pasal omputih Yahudi ni. Kalau aku tahu perangai dia cam ni, dulu lagi aku dah pegi ketuk kepala dia masa jadi Duta US kat sini dulu!

Apa yang dia tahu pasal proses PRU kat sini? Anwar bagi point tu ke kat dia ke? Nampak sangat dia dah kena main dengan Anwar..!!! Heh!

Mallot tak tahu ke skang ni dah ada PSC? Hah? Dia tahu tak mende apa PSC tu? Dia tahu tak sapa ada dalam PSC tu???

Mallot tahu tak PRU 13 ni kita akan mula mengundi pakai dakwat kekal? Dulu bila SPR kata tak perlu, diorang kata perlu pakai untuk buktikan ketelusan SPR. Siap buat demo lagi sampai menyusahkan rakyat di KL ni...

So sekarang ni SPR dah luluskan guna dakwat kekal. Tapi tetiba pulak Anwar celaka lahanat tu cakap "dakwat kekal tak jamin ketelusan PRU"! Memang haram jadah laaaa..!!!

Habis tu? SPR perlu bagi kemenangan free kat Pakatan Haram baru PRU dikatakan TELUS MULUS? Macam kes liwat ko tu hakim kata ko tak salah baru ko nak kata sistem kehakiman telus? Kepala hotak hang la Anwar woiii..!!!

Oii Mallot..!!! Lu dengar sini..lantak la lu paham ke tidak apa gua nak bagitahu lu ni. Lu jangan jejak kaki kat Malaysia ni. Lu jejak kaki lu kat sini, gua tak leh jamin keselamatan lu kat sini..

Gua bukan nak ugut lu..tapi lu memang tak layak jejak kaki kat sini..! Paham? Kalau lu tak nak muntah darah...baik lu dengar nasihat gua. Kalau lu tak paham apa guan tulis ni, suruh Anwar translate kasi kat lu..!!!

PENGUMUMAN TERKINI..!!! SELAMAT TINGGAL "DUKE OF UMNO..??? DIGANTIKAN DENGAN "THE DUKE"...!!!


Dah lama dah aku fikirkan soal ni. Dah setelah ditimbangkan semasak-masaknya, bermula tarikh 13 Januari 2012, Jumaat, aku mengambil keputusan untuk menukar nama blog aku dari Duke of UMNO kepada The Duke...TAPI...alamatnya tetap sama...tukar nama saja...

Pada aku, agak kurang sesuai untuk aku gunakan nama Duke of UMNO. Aku keluarkan nama UMNO dari nama blog aku ni bukan kerana aku tak sokong UMNO lagi dah. Cuma aku rasa, blog ini mewakili diri aku sendiri..dan aku bukan wakili UMNO pun...

Dulu aku bukak blog ni pun, sebab aku bantai Pak Lah, KJ dan konco-konconya yang banyak menjahamkan negara. Korang pun tahu kan apa yang diorang buat...

Tapi sekarang aku rasa tak perlu lagi aku belasah pemimpin UMNO kecuali ada perkara-perkara yang memang betul-betul menunjukkan pemimpin UMNO tu bersalah. Contohnya, Saifuddin Abdullah...

Justeru, aku maklumkan bahawa bermula pada saat ini, nama blog ini akan ditukar kepada The Duke. Korang suka atau tidak itu tak jadi masalah bagi aku. Heh! Yang pentingnya, aku pun kena bertransformasi jugak, kan? Setuju? Heh?!

ENTAH LAH...SEMALAM AKU MENANGIS LAGI...


Alhamdulillah, semalam saya ada bangun solat malam seperti biasa. Entahlah, semalam rasa sayu sangat..tiba-tiba saja hati aku hiba dan sebak..mungkin masa solat tadi aku ada terbaca firman Allah tentang perpaduan umat Islam kot..entah lah..

Jarang aku rasa macam ni..selalunya biasa saja. Tapi malam tadi..entah la..no komen for the while..

Masa nak tidur semalam, aku terfikir tentang nasib Islam di bumi kelahiran aku ni. Pejuang Islam dicantas begitu saja. Nasib bangsa ku semakin dicabar tanpa rasa bersalah dan tanahair aku diperlekehkan...

Sedih tu lebih terasa bila wujud pula segelintir anak bangsa ku yang sanggup menjual agama dan prinsip perjuangan Islam.

Ada pula yang bangga menidakkan keistimewaan bangsa ku sendiri di bumi sendiri...

Malah, negara ku diburuk-burukkan segelintir anak Melayu yang boleh ku anggap sebagai pengkhianat tanahair..mereka di dalam dan ke luar negara menghina negara ku...

Ya Allah...bantulah aku mempertahankan segalanya ini. Aku tahu aku hambaMu yang lemah. Namun, dengan kekuasaan dan kehendak Mu, berikanlah aku kekuatan agar aku terus gagah berjuang demi agama ku, bangsa ku dan tanahair ku...

Semoga segalanya akan baik-baik belaka hingga ke akhirnya...

GEMPARRR..!!! MUSLIMAT HALALKAN PEKIK LOLONG MENARI-NARI MAKI HAMUN SEBAGAI "SUNNATULLAH"..???!!!!!


Hahahahahaaa...Muslimat PAS cuba tegakkan benang yang basah..??? Ketua Penerangan Muslimat PAS Selangor Aiman Athirah AlJundi menyatakan bahawa perlakuan mereka pada himpunan 901 baru-baru ini sebagai "sunnatullah"..!!!

Aiman berkata...
Inilah sunnatuLlah perjuangan...Allah ingatkan kita dalam al Quran..apakah kamu fikir kamu akan dibiarkan mengatakan kami telah beriman sebelum kamu diuji?.....setiap yang berlaku apatah lagi yang diledakkan oleh musuh-musuh kena disiasat...dan fahamkan.....InsyaAllah kami ni dah lama dalam perjuangan...

Pergghhh..!!! Sejak bila menyanyi terpekik terlolong, menari-nari sambil memaki hamun tu dipanggil "sunnatullah"..???!!! Kepala hotak dia..!!! Oiii..takde reason lain ke sampai nak kaitkan menghalalkan perlakuan korang tu dengan "sunnatullah"?

Aiman Athirah berkata lagi...
Wording "Mampus UMNO" tu expresi spontan...daripada para jiwa yangg sudah lazim dizalimi Regim UMNO BN.... Peliknya…. bila kita guna perkataan Mampus UMNO ramai yang marah dan pertahankan atas uslub dakwah katanya....

Spontan? Jadi apa-apa perkataan buruk yang terbit dari bibir secara spontan dihalalkan? Begitu? Lepas tu...kalimah memaki hamun tu layak dianggap sebagai "uslub dakwah"? Woiii..ni belajar dari ajaran mana ni? Dari ajarana agama "PAS"ESAT ke???

Aiman Athiraa AlJundi berkata lagi...
Ekpresi kami yang dibiarkan kelaparan... ekpresi kami yang pernah dibiarkan hypo dalam tahanan sehingga tidak upaya bangun melangkah sehinggalah dua tiga orang sahabat datang melawat membawa air manis dan bertenaga…...

Ekpresi kami yang dibiarkan tidur di atas simen yang sejuknya mencengkam ke tulang hitam....

Ekpresi kami yang ada ketikanya dibiarkan tidur di atas lantai simen...berbumbungkan langit dan berselimutkan embun dingin pagi...

Semua ini bukan cerita buku atau ceritera penglipurlara....tetapi kisah benar kami....

Kenapa korang dilayan begitu? Pihak yang buat begitu kat korang tu sengaja buat begitu ke kat korang? Atau memang korang yang buat hal? Sebab, kalau korang tak buat hal, takkanlah korang dilayan begitu..ceciter...ceciter..

Tapi kalau korang buat hal macam Adam Adli hari tu..memang layak la korang kena layan macam tu...heh! Lain kali, kalau nak protest pun..buat cara yang bertamadun laaa...buat cara Islam, kata Azizan Razak!

Lepas tu dia boleh kata pulak kat ayat last...
MAAF JUA.
Aku boleh maafkan ko...tapi jangan buat lagi..atau tiada maaf bagi mu lepas ni..! Faham? Heh!

P/s: "Sunnatullah"? Perrrghhhh..!!! Tu yang aku tak tahan tuuuu..!!! Heh!

GEMPARRR..!!! ANWAR AKHIRNYA MENGAKU BERLAKON DALAM VIDEO TUUUUTTT..!!!???


Perghhhh..!!! Akhirnya, pagi ni mengaku jugak dia...tak syak lagi. Dialah pelakon lelaki utama itu..!!!

Persoalannya, mana peginya OMEGA tu? Kak Wan pun bersekongkol menipu untuk suaminya? Heh! Kak Wan menipu seluruh rakyat Malaysia?...Nanti kat akhirat nanti jawab yer...heh!

Thursday, January 12, 2012

PANASS..!!! TEAM MEDIA KEDAH MENGAMOK KAT UMNO KEDAH..!!!


Aku ada terbaca tentang kenyataan "Team Media Kedah" kat sini yang menyatakan tentang suka duka mereka sebagai blogger yang berperang dengan puak-puak PAS di Kedah.

Hebat. Aku akui depa semua hebat. Ranking semua tinggi-tinggi belaka. Kawan-kawan aku ni memang tak bagi chance, depa belasah habis! Komitmen 100%. Hari tu 901 kat KL ni pun depa turun. Dan setahu aku, depa tak menetap di Kedah...

Lepas depa join dengan UMB Pusat, depa jadi lebih ganas! Serang je 24 jam. Ada je isu...Nak banding dengan blog aku yang tak popular ni...depa jauh lebih hebat laaaa...

Tapi, aku tak tahu depa adalah team blogger UMB Kedah yang ke berapa. Setahu aku, sebelum ni ada blogger di Kedah yang bernaung di bawah UMB Kedah. Tapi, maybe Mctheory and the gang adalah team UMB yang bernaung terus dengan UMB Pusat directly. Hantam sajalah bro...heh!

Anyway, Mc & The Gang ada jugak hentam UMNO Kedah yang tak mau bekerjasama dengan depa dan blogger-blogger Kedah yang dibantu UMNO Kedah dikatakan agak lembab tak buat kerja...

Opsss bro. Ada ke blogger pro-UMNO Kedah yang bernaung di bawah UMNO Kedah? Heh! Sapa? Kedah Times? Sanggul Melayu? Mummy Rokiah? Pelantaq Hujah? AloqStaq? Bapak3? Err...sapa tu bro? Boleh kongsi? Heh!

UMNO Kedah nak bekerjasama dengan blogger pro-UMNO Kedah? Nope! Depa ada buat kerjasama dulu...tapi that's was history..past tense kata orang. Heh!

Khabarnya, depa tak suka kena kritik. Kitakan kadang-kadang kritik depa...so macamana nak kerjasama? Sumber aku bagitau, nama aku pernah kena hentam dan di blacklist dalam meeting UMNO Kedah! Heh! Apa buleh buat...aku blogger "jahat"...heh!

Sabor je la broooo...kita buat je kerja kita. Korang kira nasib baik la bernaung bawah UMB. Aku ni solo...tak bernaung bawah mana-mana pun! Mana betul, betul la..mana salah, salah la...kan? Heh! Kalau aku bernaung bawah sesapa, dah tentu aku dah kaya raya dah kot? Heh!

Anyway, tak pernah aku dengar orang jadi kaya pasal blogging, ada ke bro? Kalau blogger PAS macam Kickdefella dulu tu aku percaya la jugak sikit-sikit. Tak pun tanya milobasi tu haaa...dia kaya kot?! Heh!

GEMPARRR..!!! AG GHANI PATAIL TAK MAHU BUAT RAYUAN BAGI KEADILAN UNTUK SAIFUL BUKHARI..???!!!


Sampai hari ni, dah 3 hari dah aku tunggu AG buat appeal kat mahkamah berhubung keputusan kes Liwat II Anwar - Saiful Bukhari. So far, belum ada sebarang tindak balas dari AG, apatah lagi rayuan rasmi..langsung tak dengar...

Setahu aku, semua barisan Timbalan Pendakwaraya yang mengendalikan kes sudah menyataka persetujuan mereka untuk merayu keputusan kes tersebut. Diorang hanya menunggu approval dan keputusan dari AG saja...

AG cuti ke? Cuti panjang ke cuti pendek? Dah 3 hari dah ni. Atau AG memang tak mahu keadilan ditegakkan untuk kes ini..???

Kes ni bukan saja melibatkan maruah Timbalan Pendakwaraya atau Jabatan Peguam Negara. Paling penting ialah mengenai maruah dan keadilan untuk rakyat Malaysia, khususnya Saiful Bukhari! Atau AG memang pandang remeh pada maruah Saiful dan keluarga Saiful, kot?

Lagipun, sekiranya kes ni jadi 'precedent' kepada kes-kes yang akan datang, maka ramailah lagi penjenayah salah laku seks ayang akan terlepas. Tambahan pula pesalah tu adalah politician atau golongan kaya.

Senang je diorang lepaskan diri dari hukuman undang-undang, kan? Persoalkan saja bekas atau tatacara penyimpanan DNA, dah tentu mereka akan terlepas! Time tu, nak pakai keterangan mangsa pun dah tak reliable, kan?

So, kalau tak kuat iman, dan tentu ramailah nanti mangsa-mangsa yang bunuh diri, kan? Hilang maruah, lepas tu nak ke mahkamah dah tentu kalah! Mujurlah Saiful tu lelaki. Kalau perempuan dan "ter"mengandung? Heh! Itu kena tanya Hakim Zabidin...

Mentang-mentang la Saiful tu tak boleh mengandung dan dia diliwat ikut saluran najis! Payah nak dibuktikan secara teknikal, maka senang-senang la Anwar terlepas...

So, macamana AG? Masih dok tunggu ilham ke? Tak nak buat rayuan lagi ke? Ingat Tan Sri...ada maruah rakyat yang sedang tergadai.

Mungkin maruah tu maruah Saiful yang tak ada pertalian darah dengan Tan Sri. Tapi, kalaulah anak lelaki, adik, atau diri Tan Sri sendiri diliwat, rasanya belum sempat Hakim Zabidin jatuh hukum pun Tan Sri dah failkan appeal, kan? Heh!

GEMPARRR..!!! MALAYSIAKINI TERDESAK CUBA BURUK-BURUKKAN HASAN ALI..???!!!


Punyalah busuk hati nak buruk-burukkan Hasan Ali, Malaysiakini sanggup buat tajuk berita "Hasan Ali masih Exco, tapi tak hadir mesyuarat"! Buruk betul la editor Malaysiakini ni...

Aku tak sure sapa buat tajuk. Tapi aku rasa bukan Jimadie (wartawan). Setahu aku, selalunya, editor yang buat tajuk! Sapa editor Malaysiakini yang buat tajuk ni? Steven Gan ke? Nak kena saman pulak ke, Steven?

Dah terang-terang dalam story berita tu Jimadie cakap HASAN ALI BERCUTI! Kalau dah cuti, dah tentulah tak datang meeting! Apa ke bodohnya Malaysiakini ni?

Dari tajuk berita tu, Malaysiakini seolah-olah nak kata Hasan Ali ponteng meeting, kan? Dia nak potray Hasan Ali tu makan gaji buta le tuuu..!!!

Busuk betul la hati Malaysiakini ni. Tu pun ramai yang terpengaruh! Aku sikit pun tak percaya dengan laporan-laporan beritanya. Baca boleh, percaya tidak sekali-kali!

Baru ni, Steven Gan mintak maaf secara terbuka kat KM Sarawak, Tan Sri Taib Mahmud sebab siar 12 artikel memfitnah beliau. Nasib baik Taib tarik balik saman. Kalau tidak...tutup terus la Malaysiakini tu bankrap..!!! Heh!

Tu pun tak serik-serik lagi. Tulis tajuk macam haram! Wartawan tulis lain, story tulis lain! Macam tu ke etika kewartawanan Malaysiakini? Khuaaakkk Ptuiiihhh..!!!

TERKINI..!!! PUAK-PUAK LGBT MASIH LAGI DEGIL NAK ANJUR SEKSUALITI MERDEKA..!!!


Aku still tak faham mengapa puak-puak LGBT ni masih nak tegakkan benang yang basah. Dah tahu bahawa LGBT tu tak diterima, puak-puak tu masih lagi berusaha gigih mendapatkan pengiktirafan dari sudut perlembagaan dan undang-undang negara kita ni...

Terbaru, permohonan semakan kehakiman puak-puak LGBT ni akan didengar di Mahkamah Tinggi pada 21 Februari ni. Maknanya, diorang nak jugak anjur Seksualiti Merdeka. Sila rujuk di sini. Mentang-mentang la BAPAK LGBT dah terlepas dari hukuman mahkamah!

Aku faham. Mungkin dari sudut undang-undang atau perlembagaan, LGBT mahu diiktiraf dari sudut teknikal di Malaysia. Kononnya, atas dasar hak asasi manusia...

Kepala hotak la hak asasi manusia korang! Fitrah manusia tu tak sama langsung dengan LGBT laaa!!!

Cakap je terang-terang perjuangan LGBT korang tu berpaksikan hak asasi korang nak lampiaskan nafsu Lesbian, Gay, Transgender dan Biseksual korang secara terbuka!

Memang Allah ada mencipta golongan khunsa. Tapi, fitrah manusia bagi golongan khunsa menetapkan mereka untuk memilih salah satu saja jantina yang paling dominan di dalam diri mereka. That's it! No compromise lagi!

Di Malaysia, kita memang tak boleh terima langsung LGBT! Kalau korang nak jugak LGBT, sila migrate ke negara lain yang boleh terima LGBT. Tak payah la nak perjuang LGBT kat Malaysia ni. Silap-silap "masak" korang dikerjakan...

Aku nasihatkan puak-puak LGBT ni supaya JANGAN JOLOK SARANG TEBUAN! Aku bagitau elok-elok ni. Kalau mahkamah menyebelahi korang pun, dari segi moral memang LGBT ditolak 100%.

Korang ingat semua rakyat kat negara ni nak duduk diam ke bila tengok aktiviti tak bermoral korang tu kat bumi bertuah ni? Kitorang semua tak mau ditimpa bala macam di zaman Nabi Nuh dulu!

Aku beri amaran pada puak-puak LGBT, khususnya Ambiga dan Marina Mahathir. Jangan sesekali cabar kesabaran rakyat dengan isu LGBT ni. Kalau korang nak kenal langit tu tinggi ke rendah, cubalah praktikkan di Malaysia ni. Tahu lah nanti..!!!

GEMPARRR..!!! ZAKAR ANWAR BERTATTOO NAMA SHAMSIDAR..??? KAK WAN..SILA CHECK SEGERA..!!!


Cuba korang suruh Kak Wan check kat zakar Anwar, ada tak tatoo tertulis nama Shamsidar ke...nama China Doll ke...nama awek mana-mana ke...Hahahahahaaa..!!!! Betul..suruh Kak Wan check betul-betul..manalah tahu..kan?

Bukan apa..hari tu masa tengok video yang Gomo tunjuk tu..zakar Anwar tu lain macam je..!!! Hahahahaaaaa..!!!

Tak pun, korang suruh Normah check zakar Mat Sabu...orang tua tu pun bukan boleh harap sangat tu...gatal mengalahkan orang muda gak tu!
Padah Melukis Tatoo Pada Zakar…Tak Boleh ‘Turun’!

Takde kerja cari kerja! Mungkin itulah istilah paling tepat yang boleh penulis berikan pada seorang pemuda Iran berusia 21 tahun ini.

Dek kerana terlalu menyintai gadis pilihannya, dia bertindak melukis tatoo huruf ‘M’, pangkal nama awekknya itu di kepala zakarnya sendiri, pergh!

Tak cukup dengan itu, dia juga melukis tatoo dalam bahasa Parsi iaitu “borow be salaamat” atau bahasa Melayunya, selamat dalam pengembaraanmu, di zakar tersebut.

Yang menjadi masalahnya, tindakan itu menyebabkan zakarnya cedera hingga menyebabkan ia menegang dan tidak TURUN-TURUN!

Kisah ‘sedih’ pemuda berkenaan kini menjadi perhatian di seluruh dunia kerana ia dilaporkan dalam The Journal Of Sexual Medicine yang terkenal itu.

Menurut pakar perubatan, masalah itu terjadi kerana berlaku pendarahan dalam tisu zakar tersebut sewaktu proses tatoo itu dilakukan.

Penulis difahamkan yang pemuda berkenaan ada menjalani pembedahan bagi ‘membetulkan’ masalah itu namun ianya gagal – hanya turun separuh!

Gambar di atas adalah gambar zakar pemuda berkenaan, maaf, kami terpaksa ‘crop’ bahagian tertentu, kang tak pasal-pasal jadi gambar lucah pulak.

Ini untuk membuktikan bahawa kes itu benar-benar wujud dan untuk memberi pengajaran pada kita semua agar….JANGAN BUAT PERKARA TAK TENTU PASAL KAT ‘BENDA’ TU!

Dunia oh! dunia. -Mynewshub.my

PANASSS..!!! MAZLAN ALIMAN MENANGIS CEMBURU TAK DAPAT DURIAN RUNTUH DARI FELDA..???!!!


Mungkin kerana jeles cemburu pada para peneroka yang bakal mendapat "durian runtuh", Mazlan Aliman yang semakin buntu takde isu nak hentam FELDA, menuduh EGM Koperasi Permodalan Felda (KPF) dicemari rasuah di sini.

Katanya, para perwakilan cuba disogok dengan "durian runtuh" untuk menyokong penyenaraian Felda Global Ventures Holdings (FGVH) di Bursa Malaysia.

Hahahahaaaa..!!! Dah takde isu ke, Lan? Hahahahaaaaa...

Memang la para peneroka, termasuk perwakilan EGM tu, akan menerima "durian runtuh" dari FGVH tu. Memang la sebagai penyenaraian FGVH tu akan membuahkan hasil yang akan dikongsi bersama...

Semua dapat. Kecuali Mazlan Aliman dan dua tiga kerat samseng-samseng Felda tu la kot sebab diorang tak layak pun! Lagi pun, diorang ka menentang penyenaraian tu, so buat apa nak kasi kat diorang "durian runtuh" tu?

Belum apa-apa lagi para peneroka akan dapat "durian runtuh". Setiap mereka khabarnya akan menerima sekitar 15,000 unit saham seorang dalam FGVH tu bila disenaraikan di Bursa Malaysia pada April ni. Mazlan Aliman cemburu la tuuuu..!!!

Laaannn...ko nak jugak ke "durian runtuh" tu? Heh? Hek elehhhh..!!! Tak payah la Laaannn..ko dah kaya dah! Dok jual kelapa sawit kat client law firm ko tu ke? Hahahahaha...jual hasil tanah kerajaan, lepas tu kutuk kerajaan balik. Elok le tu!

Kalau aku jadi kerajaan, aku tak halal segala apa yang ko makan dari hasil tanah milik kerajaan yang diberi kat family ko tu. Family ko semua halal, ko sorang je yang diharamkan..! Hahahahaaaaaa...!!!

PANASSSS..!!! SURAT "CINTA" UNTUK USTAZ AZHAR IDRUS..!!!


Ustaz...
Saya tahu janggut ustaz lebih panjang dari janggut saya. Dan saya tahu motosikal ustaz lebih besar dari motosikal saya. Tapi saya rasa, butiran yang terbit dari mulut ustaz tidak mencerminkan apa yang diamal atau yang diajar oleh Rasullullah SAW...

Dari video diatas, saya melihat dan mendengar ustaz mengajar tentang solat dan bacaan di dalamnya. Tanpa ustaz sedar, ustaz melencong menyelitkan hinaan, bohong, fatwa tidak benar dan fitnah yang jelas.

Ustaz juga menggunakan bahasa yang "sangat cantik" yang mencerminkan diri Ustaz sebenarnya. Setahu saya, Rasulullah SAW dan para sahabat pun baca kitab dan berdakwah jugak, tapi mereka tidaklah menggunakan bahasa seperti Ustaz,kan?

Ustaz menyatakan bahawa ulama-ulama yang masuk dalam TV itu bodoh dan sebagainya. Apa hak ustaz untuk menghina mereka sedemikian? Sekiranya saya mengatakan Ustaz sendiri bodoh, sudah tentu Ustaz tersinggung!

Namun saya nak tanya Ustaz, Ustaz ni pandai sangat ke? Bukankah kita ni semua jahil, ustaz..? Sepandai-pandai ustaz, ada ulama yang lagi pandai dari ustaz...kan?

Ustaz menghukum ulama-ulama itu masuk dalam tong taik? Sekular itu sesat? Fatwa dari mana Ustaz pakai? Atau ustaz pakai fahaman ustaz sendiri untuk menghukum begitu? Sekiranya sekular sesat, bayangkan berapa ramai umat Islam di dunia ini sesat...

Dalam ertikata lain, ustaz tuduh ramai umat Islam sesat. Benarkah begitu? Sekiranya Allah SWT menilai mereka tidak sesat, bagaimana? Saya sendiri tidak berani mengatakan sesiapa sesat selagi ulama muktabar tidak berkata demikian sebab saya sedar siapalah saya untuk menilai kesesatan seseorang...

Majlis fatwa, Mufti-Mufti dan para ulama muktabar di Malaysia dan dunia ni dah fatwakan sekular sebagai sesat ke, Ustaz? Hebat betul ustaz yer...!!!

Ustaz fitnah dalam masjid tu...tak elok betul laaaa...takde akhlak ke Ustaz?

Ustaz tahu tak dosa dan hukum memfitnah individu lain? Ustaz kata ulama muda terima 15 ribu dari UMNO sebulan? Heh! Betul ke ustaz? Atau ustaz sekadar dengar orang kata? Lepas dengar orang kata, tanpa memeriksa kesahihan itu, ustaz sebarkan cerita itu?

Bagaimana jika saya katakan kata-kata ustaz itu tidak benar dan merupakan fitnah? Ustaz tabur fitnah dalam masjid di dalam majlis ilmu? Mungkin ustaz tidak duduk di dalam tong taik, tapi mulut dan hati ustaz lagi jijik dari taik! Rasanya, tong taik lagi harum sikit baunya berbanding hati dan mulut Ustaz...

Maafkan saya sekiranya ustaz terasa dan tersinggung dengan tulisan saya ini. Saya tahu ustaz sokong PAS dan saya sokong UMNO. Meskipun berlainan parti politik, saya tetap menganggap ustaz sebagai saudara seagama saya. Namun begitu, saya tak tahu sama ada ustaz sudi mengaku saudara seIslam dengan saya atau tidak! Maklumlah kan...

Saya menulis ni sebab saya tak suka ustaz berbohong, tabur fitnah merata-rata lagi lepas ni. Kalau nak mengajar agama, buat la cara nak mengajar agama. Tapi kalau nak berpolitik, sila keluar dari masjid lah. Letakka sesuatu kena pada tempatnya lah, baru adil. Ustaz ni zalim ke?

Sedar la diri tu ustaz...ilmu ustaz pun tak la sehebat mana. Ustaz jadi terkenal pun sebab mulut ustaz dan hati ustaz yang suka buat kontroversi tu..maklum la puak-puak PAS macam ustaz ni memang suka dengan cara ceramah yang ustaz sampaikan. Apatah lagi kalau ustaz maki hamun UMNO, lagi diorang suka!

Persoalannya, cara begitukah yang Rasulullah SAW ajar? Heh! Balik muhasabah diri la ustaz. Tapi jangan lupa mintak maaf secara terbuka kat Ulama muda, ye...!!! Kalau Ustaz Fathul tak maafkan ustaz.."masak" la kat akhirat nanti...! Heh!

PANASSS..!!! JANGAN UGUT UMAT ISLAM "HANYA PAS SAJA YANG ISLAM"..!!!

Budak Julfikar ni la yang kata..dia Ketua Penerangan Pemuda PAS Sabah...Khuaakk ptuihhh..!!

Ada sorang pemimpin PAS kat sini yang cuba nak hasut rakyat bencikan UMNO. Dia kata, UMNO cuba ugut rakyat dengan mengatakan "hanya UMNO bagi makan"...

Padahal, UMNO tak pernah kata begitu pun..!!! PAS sekarang pandai fitnah, kan?

Suka aku nak bagitahu puak-puak PAS. Jangan cuba nak ugut umat Islam di Malaysia ni dengan mengatakan bahawa "HANYA PAS SAJA YANG ISLAM..!!!".

Selama ni, PAS sewenang-wenangnya kata umat Islam yang sokong PAS saja yang betul-betul Islam. Alasannya ialah kerana mereka memperjuangkan Islam.

Betul ke PAS saja yang Islam dan hanya PAS saja yang memperjuangkan Islam? Heh!

Cuba tengok apa yang jadi pada pejuang Islam di dalam PAS. Pertahan aqidah umat Islam pun kena marah. Di dalam PAS, siapa yang pertahan Islam, Melayu dan Raja-Raja Melayu akan dipecat serta merta! Tak caya tenya Hasan Ali...

So, macam tu ke pejuang Islam? PAS ni perjuang DAP ke pejuang Liwat?

Akibat kata "PAS sahaja yang Islam", maka ramailah mak bapak yang tak mengaku anak, anak tak mengaku mak bapak, suami isteri bercerai, kenduri orang UMNO orang PAS tak pergi walaupun dijemput, solat Jumaat dua imam dan sebagainya. Benda ni dah lama berlaku sampai sekarang pun ada. Rujuk Amanat Haji Hadi...

So, umat Islam selain PAS ni semua kafir dan bukan Islam, ke? Heh?

PAS...sudah-sudah la membelit minda dan aqidah rakyat. Kalau boleh, buang la nama "Islam" kat parti korang tu. Buat malu dan mengotorkan nama Islam je la korang ni. Korang ingat Islam tu mak bapak korang saja yang punya ke? Islam tu untuk semua laaaa...Islam is for all, but PAS is not for all..PAS is for pencacai DAP dan peliwat!!! Heh!

LAWAK PAGI INI..!!! GEMPARRR..!!! OMEGA DATANG LAGIIII...!!!

Hahahahahaaaa..!!! Mana mau lari? Kalau kes dengan Saiful dah lepas...kini Anwar di kejar bayang-banyan OMEGA..!!! Hahahahahhaaaaa...!!!

Mana mau sembunyi lagiiii..??? Mau lari masuk Kedutaan Turki lagi kaaaa..??? Muahahahaaa...

Wednesday, January 11, 2012

GEMPARRR..!!! KARPAL BUKTIKAN ANWAR MENIPU BERHUBUNG KES LIWATNYA..!!!


Karpal tetap Karpal. Lepas dia bebaskan Anwar dari mahkamah dunia, dia terus belasah Anwar on the spot. Dia kantoikan Anwar berdepan..!!!

Tahu kenapa? Sebab rahsia Anwar kini semua dalam poketnya..! Heh! Kalau tak...takkan la dia suruh Anwar bertaubat hari tu..kan? Heh!

Anwar kata pada media antarabangsa, AFP, keputusan mahkamah membebaskannya kerana kerajaan tertekan dan bimbang pada kesan-kesan sekiranya dia didapati bersalah.

Dalam ertikata lain, dia cuba nak potray bahawa kerajaan "suruh" mahkamah bebaskan Anwar sebab takut dipersalahkan. Dia nak beritahu kononnya Kerajaan ada campur tangan la dalam kes liwat dia tuuu...heh?!

Tapi, Karpal tiba-tiba sangkal dakwaan Anwar tu..!!!

Karpal kata keputusan tu tak ada kena mengena dengan Kerajaan! Heh!

"Tidak, ia (keputusan) tiada sebarang kaitan dengan kebimbangan kerajaan seperti yang didakwa oleh Anwar," - Karpal Singh, ketua peguambela Anwar.

Cuba tengok perangai Anwar. Dah menang kes pun lagi dia nak putar belit! Dah la dia liwat Saiful, langgan China Doll, kasi jam OMEGA kat China Doll, dia nak putar alam lagi memburuk-burukkan kerajaan! Heh!

Buruk benar perangainya...Tu pun korang nak sokong lagi? Apa raaaaaa..!!! Heh! Malu wehhhh..!!!

PANASSS..!!! APA KATA BEKAS PEGUAM ANWAR MENGENAI KEPUTUSAN KES LIWATNYA..?!!! BACA SAMPAI HABISSS..!!!


Aku percaya, disaat ini, Anwar dan penyokongnya yang tidak dua tiga kerat tu tengah celebrate setelah dia terlepas dari kandang Sg Buloh. Korang dah dengar komen dari ramai pihak mengenai keputusan kes tu.

Tapi, korang dah dengar ke komen dari bekas lawyer Anwar yang sangat rapat hingga dianggap bagai keluarganya dahulu? Korang baca sendiri kat bawah ni. Harap korang baca sampai habis untuk pemahaman sempurna. Kalau baca sekerat-sekerat takut tak paham pulak...
Salam 2 all.

Mungkin ramai yang terkedu dengan keputusan YA Hakim Datuk Zabidin Mat Diah pagi tadi yang melepaskan Anwar Ibrahim daripada pertuduhan meliwat Saiful. Dengan membaca keputusan sebanyak 3 perenggan, dalam masa tak sampai berapa minit, kes yang mengambil masa lebih 3 tahun untuk dibicarakan, dengan lebih 50 kali penangguhan akhirnya tiba ke penghujungnya.

Pelbagai teori, andaian dan spekulasi muncul didunia cyber; dengan masing-masing pihak membuat rumusan masing-masing.

Bagi yang pro-Anwar dan kaum Anwarinas, mereka meraikan keputusan itu sebagai bukti “Imam Mahdi” mereka tidak bersalah! Tidak pulak terdengar maki hamun mereka Langsung tidak kedengaran tohmahan Hakim “sudah dicucuk hidongnya”. Zikir harian mereka bahawa Mahkamah kena beli juga langsung tidak kedengaran yop! Semua puji belaka! Malah mereka berikrar akan adakan lalakan seluruh negara untuk “membersihkan” manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan ini!

Bagi yang anti-Anwar, anti kaum Seks Bebas LBGT, ada yang mendakwa ada yang tidak kena dengan keputusan Mahkamah ini! Malah ada yang mendesak supaya Peguam Negara dan seluruh pasukannya letak jawatan serta-merta!

Sebab itulah Saidina Ali berpesan, jangan sesekali kamu membuat keputusan atau mengambil tindakan dalam keadaan marah, emosional! Sebab dalam keadaan itu, pembuat keputusan sebenarnya ialah syaitan & iblis.

Sebab itu sebaik menerima keputusan, pertama sekali teman cuba mendapat pengesahan apa sebenarnya yang diputuskan oleh YA Hakim! Setelah mendapat fakta sebenar, teman mengambil wudhu dan beristikharah. Kemudian teman baca balik rekod perbicaraan kes saperti yang dilapur media dari mula lagi, ditambah dengan beberapa fakta yang teman sendiri tahu, dan juga synopsis kedua-dua kes yang teman buat sebagai peguam melibatkan Anwar terdahulu!

Setelah pekena kopi Baling secawan, menghirup udara segar disini, memohon ALLAH menjauhkan dan membuang segala sifat mazmumah yang ada, dan berdoa kepada ALLAH memberikan petunjuk, barulah teman mula menaip komen ini.

PEMBOHONGAN & PUTARBELIT TERBUKTI!

Pertama, keputusan YA Hakim Datuk Zabidin membuktikan bahawa segala tohmahan, fitnah dan putarbelit pembangkang, kaum Anwarinas dan Koonyet:2 adalah pembohongan semata-mata! Iaitu mereka membuat tohmahan, fitnah dan putarbelit kononnya pertuduhan meliwat Saiful Bukhori Azlan oleh Anwar adalah konspirasi jahat Dato’ Sri Najib dan Kerajaan Persekutuan! Itulah gendang dan kompang yang dipalu oleh kaum Koonyet:2 dan kaum Anwarinas siang dan malam, pagi dan petang!

Kalau benar saperti tohmahan, fitnah dan pembohongan kaum Anwarinas dan Koonyet:2 bahawa ini semua satu konspirasi, sudah tentu Mahkamah bukan sahaja akan mensabitkan kesalahan meliwat Saiful terhadap Anwar, malah akan menghukum dia dengan hukuman penjara yang lama!

Tetapi itu tidak berlaku! Malahan YA Hakim membuat keputusan kehakiman melepaskan Anwar daripada pertuduhan meliwat stafnya Saiful. Walaupun teman agak kehairanan kerana keputusan sepanjang tiga perenggan itu hanya mengambil beberapa minit untuk dibaca, tanpa alasan penghakiman yang panjang lebar mengupas segala isu yang berbangkit; namun yang jelasnya tiada sebarang konspirasi atau perancangan dibuat oleh Kerajaan Persekutuan, apatah lagi YAB PM untuk mensabitkan Anwar dengan tuduhan meliwat stafnya Saiful!

Malahan, selepas keputusan kehakiman diumumkan dan Anwar dilepaskan, langsung tidak kedengaran tohmahan, fitnah dan pembohongan mengenai konspirasi itu oleh kaum kaum pembangkang, kaum Anwarinas mahupun Koonyet:2! Sebaliknya pujian melangit diberi kepada sistem kehakiman yang menjadi sasaran fitnah dan tohmahan mereka selama ini! Mahkamah yang adil, permulaan kepada harapan baru, kehakiman yang murni, dan macam-macam lagi pujian yang pasti akan memeranjatkan beruk di Zoo Negara kalau disebut oleh pembangkang sebelum daripada ini!

Cuba mike bayang kalau Mahkamah sabitkan Anwar dengan kesalahan meliwat Saiful. Mike boleh bayang sendiri apa kaum Anwarinas dan Koonyet:2 akan melalak? Pergh..Hakim dah kena beli lah, Mahkamah sundal lah, Hakim pilih masuk neraka lah, akan keluarlah segala macam patwa tok lebai dan ostad mengharamkan Hakim daripada mencium bau syurga, akan berkati-katilah maki hamun sumpah seranah terhadap Dato’ Sri Najib, Datin Sri Rosmah dan lain-lain!

Ni namanya politik dualam yop: kalau kena batang hidung sendiri lain hukum, kalau kena batang hidung musuh dema lain pulak hukumnya yop! Dalam bahasa mat rempit, perangai ni dipanggil cakap tak serupa bikin, dalam bahasa omputeh dipanggil hipokrit, dalam bahasa syara’ dipanggil..eh, mike tau sendirilah yop..berkembar dengan Abdullah bin Ubay ler!

Kalau ikut teori konspirasi kaum Anwarinas dan Koonyet:2, yang berkali-kali mempersoalkan kredibiliti dan kewibawaan Mahkamah, maka keputusan Hakim hari ini tidak boleh diterima lah yop? Bukankah itu yang mereka lalakkan selama ini! Cuba bayang apa dema kata kalau kita kata keputusan Mahkamah tidak boleh diterima, kita tolak keputusan itu. Pasti mereka akan melalak memaki hamun kita dengan pelbagai label dan tuduhan!

Dan kalau ikut teori kaum Anwarinas bahawa pertuduhan liwat dan perbicaraan di Mahkamah adalah konspirasi Dato' Sri Najib, maka selayaknya mereka semua beratur panjang diluar Seri Perdana di Putrajaya untuk berjumpa, bersalam dan mencium tangan dan kaki Dato' Sri Najib kerana berkonspirasi dengan YA Hakim Datuk Zabidin Mat Diah untuk membebaskan Imam Mahdi dema daripada kes meliwat stafnya Saiful Bukhori! Tak macam tu sepatutnya yop?!

Apapun, keputusan Mahkamah adalah bukti jelas betapa Mahkamah dan Hakim-Hakim di Malaysia ini sebenarnya bukan sahaja bebas, malah mempunyai kredibiliti, integriti dan kewibawaan untu melaksanakan sistem kehakiman dan keadilan yang bukan sahaja mematuhi standard piawaian dunia, malah memenuhi kehendak keadilan sejagat!

LIWAT PAKSA LIWAT RELA?

Kedua, perlu diingatkan bahawa aduan yang dibuat oleh Saiful dan pertuduhan yang dikemukakan oleh Pendakwaraya terhadap Anwar dibawah Seksyen 377B Kanun Kesiksaan ialah melakukan liwat melalui “dubur” terhadap stafnya Saiful Bukhori secara paksa! Maka Pendakwaraya mesti membuktikan tanpa sebarang keraguan elemen-elemen berikut:

1. mesti ada kemasukan kedalam dubur;
2. kemasukan itu secara paksa tanpa kerelaan.

Secara peribadi, teman cukop yakin beban pembuktian elemen pertama telah berjaya dibuktikan! Iaitu berlaku kemasukan oleh Anwar kedalam dubur Saiful (penetration of the anus). Ini dibuktikan dengan adanya sampel airmani yang disahkan milik Anwar yang ditemui didalam dubur Saiful. Bermakna dari segi perlakuan, kegiatan “liwat” mungkin sudah berlaku.

Cuma pembuktian elemen kedua dikatakan menimbulkan keraguan Sebab itulah Karpal Singh membangkitkan isu samada Saiful dipaksa? Sedangkan kata Karpal Saiful pergi sendiri ke kondominium itu, dia membawa bersamanya pelincir KY Jelly, dia mempunyai peluang untuk lari keluar tetapi tidak berbuat sedemikian, dia tidak menjerit atau meminta pertolongan, dia boleh duduk minum kopi bersama Anwar selepas adengan liwat itu, dia tidak terus pergi buat repot polis, dia masih hadir pertemuan bersama Anwar selepas itu; dan lain-lain faktor yang Karpal dakwa tidak membuktikan ujudnya elemen paksaan atau tanpa rela!

Sebab itu ada yang menegaskan bahawa pembuktian yang dikemukakan sekadar membuktikan kegiatan liwat atas dasar suka sama suka antara Anwar dengan Saiful, tetapi tidak ada unsur paksaan atau tanpa kerelaan! Pendek cerita, tidak ada bukti Anwar ‘merogol’ Saiful!

Ini sinonim dengan keputusan Mahkamah Persekutuan tahun 2004 semasa membebaskan Anwar daripada pertuduhan meliwat pemandunya Azizan Abu Bakar, bila Mahkamah Persekutuan menyatakan bahawa “walaupun kami mempercayai berlaku kegiatan liwat ini, namun bukti mengikut kehendak Akta Keterangan tidak cukup untuk mensabitkan Anwar dengan kesalahan jenayah meliwat dibawah Seksyen 377B Kanun Kesiksaan!”.

Apa maksud semua ini? Ini bermakna walaupun terlepas dari segi kehakiman dan perundangan, tetapi dari segi moral, etika dan politik; akhlak dan moral Anwar Ibrahim sangatlah diragui untuk melayakkan dia menduduki kerusi kepimpinan pembangkang, apatah lagi menjadi calon bakal Perdana Menteri untuk negara umat Islam Malaysia ini!

Dan itulah pendirian YB Datuk Dr. Hasan Ali semasa menegaskan bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin pembangkang, apatah lagi menjadi calon Perdana Menteri. Kerana kata Dr. Hasan Ali, Anwar mempunyai masalah akhlak dan moral yang serius. Sehingga Dr. Hasan Ali membuat keputusan tidak akan pergi menyertai himpunan untuk mendengar keputusan kes peribadi Anwar hari ini!

Apapun, teman mencadangkan kepada Pendakwaraya supaya membuat rayuan kepada Mahkamah Rayuan untuk mendapat kepastian legal samada kesemua elemen yang diperlukan untuk membuktikan pertuduhan dibawah Seksyen 377B yang dikemukakan itu sudah dipenuhi. Lagipun pihak Pendakwaraya berhak membuat rayuan. Dan teman cukop yakin rakyat pasti mahukan rayuan dikemukakan, agar proses kehakiman dan keadilan dapat dilaksanakan secara baik.

Dan sekarang peluang terbaik untuk Anwar memberikan sampel darahnya kepada pihak berkuasa termasuk Mahkamah untuk mendapat ujian DNA perbandingan dengan DNA Lelaki-Y yang ditemui dalam dubur Saiful. Anwar tidak sepatutnya lagi berdolak dalik, hadapilah kebenaran. Berikan rakyat hak untuk mendapat tahu kebenaran. Teman cabar Anwar supaya bersikap saperti anak jantan, dan serahkan sampel darahnya untuk ujian DNA!

MAHKAMAH ALLAH & SUMPAH LA’NAT

Ketiga, memandangkan Mahkamah manusia sudahpun membuat keputusan, maka sudah tiba masa Anwar berani berhadap dengan Mahkamah ALLAH pulak yop! Apa maksud Mahkamah ALLAH?

Maksudnya ialah Anwar dan Saiful patut menyerahkan hakikat kebenaran aduan kes Anwar meliwat Saiful ini kepada ketentuan Ilahi!

Saiful sudah berbuat sedemikian dari awal lagi. Setelah mantan Mufti Perlis Dr. Asri Zainul Abidin memberikan nasihat kepada kedua-dua Saiful & Anwar supaya membuat sumpah mubahalah, maka Saiful tanpa sedikit pun keraguan terus mengangkat sumpah “Wallahi, Watallahi, Wabillahi, saya Saiful Bukhori Azlan dengan ini bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Anwar Ibrahim dengan memasukkan zakarnya kedalam dubur saya. Jika saya berdusta, maka la’nat ALLAH akan turun keatas saya dan keluarga saya”.

Maka teman cabar Anwar supaya berbekalkan keputusan Mahkamah sivil itu, dia sepatutnya tidak lagi berdolak-dalik untuk melakukan sumpah mubahalah saperti yang dinasihatkan oleh Dr. Asri itu.

Malah teman mencabar Anwar, berserta dengan Saiful, mengadakan solat hajat perdana bersama ribuan jemaah lain untuk memohon petunjuk dan hidayah daripada ALLAH, menadah tangan bersama-sama supaya ALLAH menunjukkan diantara Anwar dan Saiful; siapa yang benar, siapa yang salah dan berbohong. Dan kepada yang bersalah dan berbohong itu, diminta ALLAH menurunkan la’nat kepadanya! Doanya mudah, iaitu tuan Imam hendaklah berdoa lebihkurang saperti berikut:

“Ya ALLAH ya Rahman, kami datang kepada Mu Ya ALLAH, dengan segala kelemahan, kerendahan diri dan kekerdilan kami, kejahilan dan kebodohan kami, kami memohon kepada Mu Ya ALLAH supaya memberikan petunjuk dan hidayah kepada kami tentang permasalahan aduan yang dibuat oleh Mohd. Saiful Bukhori Azlan, yang mengadu dia diliwat oleh Anwar Bin Ibrahim, dengan memasukkan zakarnya kedalam dubur Saiful; walhal Anwar Bin Ibrahim menafikan dia ada berbuat sedemikian!

Maka dengan kebesaran nama mu Ya ALLAH, dengan lafaz Wallahi, Watallahi, Wabillahi, kami , termasuk Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhori, memohon petunjuk dan hidayah daripada Mu, tunjukkanlah kepada kami, didunia ini, dengan seberapa segera mengikut ketentuan masa Mu Ya ALLAH, siapa diantara Saiful & Anwar ini yang bercakap bohong Ya ALLAH!

Dan kami memohon kepada Mu Ya ALLAH, berilah petunjuk dan hidayah Mu itu dengan menurunkan la’nat dan bala kepada penama yang berbohong tersebut; dengan cara la’nat dan bala yang bersesuaian mengikut kehendak dan ketetapan Mu, agar jelas kepada kami siapa yang berbohong diantara keduanya. Ameen Ya Robbal ‘alamin”.

Syaratnya kedua-dua Saiful dan Anwar mesti hadir dalam solat hajat perdana tersebut. Siapa sahaja yang berkelayakan boleh menjadi Imam dan membacakan doa tersebut. Samada Tok Guru Nik Aziz, Haji Hadi Awang, Tan Sri Harussani Zakaria, Dr. Asri Zainul Abidin atau mana-mana individu lain yang difikirkan layak dan sesuai.

Selepas mengadakan solat hajat dan memohon doa saperti diatas, maka kita serahkanlah kepada ALLAH untuk memberikan ketentuan dan taqdir Nya, insya ALLAH!

Kepada Anwar, bersujud syukurlah kerana ALLAH masih memberi mike peluang kedua. Second chance! Bertaubatlah, dan kembalilah kepada kehidupan Islam berdasarkan Al Quran & Sunnah! Tinggalkanlah perjuangan peribadi untuk memuaskan nafsu mike nak menjadi Perdana Menteri. Mike memang sudah tidak layak memimpin negara umat Islam ini. Gunakanlah kesempatan masa yang ada ini untuk bermuhasabah dan membuat persediaan ke alam kepastian: alam mati! Mike pun sudah berada di umur “subsidi”, umur yang Rasulullah saw sebut sudah layak masuk pencalonan ahli barzakh, umur yang pepatah Melayu sebut “rumah kata pergi, kubor kata mari”. Sudah-sudahlah tu, pergunakan peluang dan ruang yang ALLAH beri sebaiknya!

Kepada Saiful, ketewasan didunia bukan bermakna kegagalan selama-lamanya. Jangan lupa, pembalasan diakhirat menunggu mereka yang menzalimi dan menganiaya mike. Kesabaran itu kunci ketenangan. Perbanyakkan doa dan munajat kepada ALLAH Yang Maha Esa, pohonlah kekuatan dan petunjuk kebenaran kepada Nya. Ingat pesan Rasulullah saw, tidak ada hijab dengan ALLAH untuk doa orang yang dizalimi. Berdoalah, kerana doa itu senjata orang muqmin!

Kepada rakyat Malaysia, walaupun Mahkamah perundangan sudah membuat keputusan, namun Mahkamah Rakyat juga punya kuasa yang tersendiri. Masih belum terlewat untuk Mahkamah Rakyat membuat keputusan dan menghukum si durjana. Gunakanlah kuasa itu sebaiknya. Kembalikanlah maruah dan harga diri rakyat dan negara ini! Lakukanlah yang ma'ruf, cegahlah kemungkaran! Pastikan si durjana dihukum sebaiknya dalam Pilihanraya Umum Ke 13 akan datang. Suara rakyat suara keramat. Hak rakyat hak yang tidak boleh digugat! Satu undi penentu masadepan agama, bangsa dan tanahair tercinta ini!

Dan kepada rakyat yang cintakan keamanan dan keharmonian, keputusan Mahkamah ini sebenarnya membuktikan bahawa Kerajaan Malaysia dibawah kepimpina YAB Dato' Sri Najib adalah Kerajaan anak jantan. Kerana ini adalah Kerajaan yang tidak mahu "berperang" dengan pembangkang didalam PRU 13 dengan Imam Mahdi pembangkang didalam penjara! Malah Anwar dan juak-juaknya kaum Anwarinas & Koonyet:2 diberi ruang dan peluang seluas-luasnya untuk berkempen dan berceramah sampai 'pecah kerongkong'! Jangan ada yang menggatal nak kata hak demokrasi mereka dicabul, sebab sang pencabul pun diberi ruang dan peluang berdemokrasi!

Cuma malangnya slogan mereka ialah DemoKrazy4DemoKerusi!

Adios amigos, grasias senor!

Wallahualam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin

Isnin

15 Safar 1433

GEMPARRR..!!! PHAHROLRAZI KERAH 100,000 ORANG NAK GULINGKAN AZIZAN RAZAK DI KEDAH..???!!!

Tu diaaaa..!! Bakal MB Kedah ni...tersengih macam kerang busukkk..!!! Betoi dak Sanusi Setpol? Mamat ni yang nak gulingkan boss hang tu, kan? Heh!

Tu diaaaaa..!!! Lepas berjaya mengumpul "100,000" orang pada demo 901 depan mahkamah baru-baru ini, Pakatan Haram akan mengumpul 100,000 orang jugak pada Konvensyen Pakatan Haram ke-3 yang akan diadakan di Stadium Sultan Abdul Halim, Alor Setar Kedah.

Bakal MB Kedah yang akan menggulingkan Azizan Razak, Ir Phahrolrazi yang kata begitu di sini, bukan aku ada-adakan cerita!

Haaaa...kalau diikutkan apa yang Derih Ahmad kata di sini, maka aku boleh simpulkan bahawa PAS Kedah takut tergugat dan bertindak mengumpul pemimpin-pemimpinnya di Kedah, kan? Tapi, aku tak la sebodoh Deris Ahmad untuk menyimpulkan begitu. Biar dia bodo sorang dah laaa..aku tak bodo macam dia!

100,000? Biar betul Phahrolrazi..??!!! Hang pun nak jadi macam Azmin dan Sam Ketot jugak? Bagi duit punya banyak untuk kerah 100,000 kumpul depan mahkamah, yang mai hanya sekitar 2,500 - 3,000 orang saja! Hang memang tempah malu la Phahrolrazi woi! Kalau yang mai tu 10,000 saja macamana? Tak ke malu hang nanti..?

Realistik la sikit, bro...hang buat konvensyen tu 3 hari. Kalau 10,000 yang mai sehari dan didarab kepada 3 hari, jumlahnya baru 30,000. Itu pun orang yang sama saja yang mai. Itu kalau 10,000 sehari. Kalau 3,000 orang saja yang mai, camana? Mana nak letak muka hang? Macam ni ke nak jadi MB Kedah? Heh!

Phahrolrazi...hang ni kena permain dengan Ustaz Azizan ka? Heh? Tu laaa...hang nak gulingkan dia sangat, kan? Heh! Habih la hang...lepas ni mesti hang "kena" punya..!!! Heh!

GEMPARRR..!!! RANI TAK SABAR-SABAR NAK JADI EXCO GANTI HASAN ALI...??!!!

Rani tak sabar-sabar nak jadi Exco...heh! Merasa jugak dia jadi Exco dua tiga bulan..hahahaaa!

Hahahahahaaaa...!!! Dah jelas gila kuasa. Rasanya, Pesuruhjaya PAS Selangor tak sabar-sabar tunggu "green light" dari PAS Pusat untuknya menggantikan Datuk Dr. Hasan Ali sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor. Sure dia seronok gila babas punyaaaa..!!!


Aku cabar Gagap pecat Hasan Ali serta merta pulak..amacam? Ada berani..?

Khalid Gagap pulak dok suruh Hasan Ali letak jawatan Exco tu secara sukarela. Dia kata "lebih gentleman"! Hahahahahaaa...cakap je la ko tu takut nak pecat Hasan Ali, kan senang! Heh!

Korang rasa Hasan Ali takut ke hilang jawatan Exco tu? Heh! Jangan harap laaaa..!!! Hasan Ali bukan jenis macam Khalid Gagap, Rani atau Khalid Gereja yang gila jawatan tu. Dia kesah sikit pun la kalau hilang jawatannnn...!!!

Kalau dia takut hilang jawatan, dah tentu dah lama dia jual prinsip perjuangan dia. Dah tentu dia takkan kantoikan Mursyidul Am PAS berbohong dan dah tentu dia takkan bunyi sikit pun bila aqidah umat Islam tergadai. Dah kalau dia takut hilang jawatan, takkan la dia sanggup "belasah Imam Mahdi" dan "belasah PAS" kaw-kaw...!!!

Kalau takut dilambung ombak, jangan la berumah di tepi pantai! Heh! Hasan Ali bukan penakut orangnya. Kalau betul Khalid Gagap berani..dengan peruntukan kuasa padanya, pecat la Hasan Ali macam PAS buat tu! Macam tu baru "jambulman"..!!!

Pada aku, mungkin Hasan Ali sengaja tak mau letak jawatan. Mungkin dia sengaja nak cabar Khalid Gagap pecat dia serta merta. Apa lagi Khalid? Pecat la Hasan Ali kalau berani..!!! Heh!

GEMPARRR..!!! DERIH AHMAD GILA KUASA CUBA NAK GULINGKAN TUAN IBRAHIM TUAN MAN UNTUK JADI KETUA PENERANGAN PASSSS..???


Mungkin kerana takut, kecut perut, jeles, busuk hati, rasa tergugat dan mencari publisiti murahan, bekas Ketua Penerangan PAS Pusat, Idris Ahmad menabur fitnah terhadap program pemukiman 135 orang ADUN BN di Perak baru-baru ni...

Kata Idris...
"Kawasan-kawasan ini adalah kawasan yang gelap pada perkiraan BN, maka tumpuan khas harus diberikan untuk menarik sokongan.

"Sekarang pemimpin Umno BN terpaksa melutut kepada rakyat unuk mengemis undi daripada rakyat,"

Sekaligus, Idris kata UMNO/BN terdesak takut tergugat di Perak! Heh!

Gila betul la mamat ni. Tu laaa...kalau orang kata hang bodo, hang marah. Tapi, kalau hang tak bodo, takkan la PAS nak gugurkan hang dari jadi Ketua Penerangan dulu, kan? Heh!

Salah ke ADUN UMNO/BN turun padang dan dekat dengan rakyat? PAS buat boleh, kenapa pula UMNO/BN tak boleh? Tak payah melutut pun rakyat dah memang bagi undi kat UMNO/BN balik la. Rakyat dah sedar betapa penipu dan hipokritnya PAS. Tak caya tanya Hasan Ali dan Nasharuddin Mat Isa!

Kalau ADUN UMNO/BN berkumpul kat satu negeri tu maka maknanya kami takut tergugat la ye? Habis tu yang Pakatan Haram tetiba berkumpul buat konvensyen kat Pulai, Johor tu pun "tergugat" jugak lah ye? Khuaaakkk ptuiiiihh..!!! Elok ludah je kat atas kupiah Idris Ahmad ni...

Weeeiii...Rakyat Perak pun dah tahu dah sapa diorang nak undi. Dr. Zambry jaga Perak baik punyaaa!!! Ko ingat Dr. Zambry tu macam Nizar tu ke? Si Nizar tu...hanya Nga dan Ngeh saja yang suka dia pasal diorang buleh perkuda mamat tu! Ko tak tau ke yang rakyat Perak benci sangat kat Nizar yang kurang ajar kat DYMM Sultan Perak tu? Ko ingat orang Perak suka kat ko jugak ke Deris???

Deris...ko pegi la cermin sikit diri ko tu. Patut pun PAS turunkan pangkat ko dari Ketua Penerangan. Amacam? Best tak jadi AJK biasa? Heh! Tu jeles kat Tuan Ibrahim le tuuu..! Hahahahaaa...hampir tiap-tiap hari muka ko masuk Harakahdaily...ko nak lobi jadi calon kawasan mana ni Derissss..? Heh!

GEMPARRR..!!! BILA ALLAH SWT TARIK BALIK RASA MALU DARI DIRI MUSLIMEKKK PAS...!!! MAKA INILAH JADINYA...


Aku dah tengok video muslimat-muslimat yang terhegeh-hegeh menari sambil menyanyikan lagu berlirik "UMNO mampos!" tu kat blog Parpu tadi.

Tak tergamak pulak aku nak siarkan kat blog ni. Buat kotor blog aku je. Paling tidak pun aku publish je la gambar kat atas tu bagi membuktikan Kak Zailah ada bersama berkonsert tanpa rasa malu...

Terus terang aku katakan, aku sikit pun tak marah. Malah, aku harap agar makcik-makcik tak sedar diri yang dijual DAP melalui proksi PKR ni buat-buatlah selalu beraksi begitu..!

Bukan la aku menggalakkan diorang kutuk UMNO atau tambah dosa begitu. Aku cuma nak rakyat tahu bahawa muslimat PAS ni bukan la suci sebagaimana yang didakwa selama ni...

Kalau sebelum ni diorang kutuk puteri-puteri dan wanita UMNO, video tersebut juga membuktikan bahawa mereka lagi teruk dari kaum hawa lain yang menyokong UMNO...

Kak Zailah pun ada? Tak pe la kak...lain kali buat banyak-banyak sikit..setakat sekali dua mana cukup! Nyanyi la lagi..banyak lagi lagu yang boleh dinyanyikan...heh!

Kalau boleh, Kak Zailah teruskan konsert muslimat yang memalukan tu masa PRU 13 nanti. Lagi banyak konsert gitu lagi bagus, kak! Heh!

Wanita dan Puteri UMNO tak payah nyanyi atau buat aksi macam tu. Jaga kehormatan diri dan transformasikan imej kaum hawa di pihak kita. Macam tu baru la kena dengan semangat yang dilaungkan Presiden!

Jangan tiru perangai puak-puak muslimekkk tu tau...

P/s: Bila Allah SWT dah angkat perasaan malu dari muslimekkk PAS..begitulah jadinya...bukankah malu itu sebahagian dari iman?

WOI ADAM ADLI..!!! KEBEBASAN AKADEMIK KE KEBEBASAN POLITIK..??? KO CAKAP BETUL-BETUL LA BUDAK BANGANG WEIIII..!!!



Korang dah tengok dah video Adam Adli maki hamun tak puas hati digantung 3 semester kat atas ni? Aku dah tengok dah. Dan aku ada pendapat aku sendiri...

1. Aku rasa, tak wajar Adam Adli digantung 3 semester memandangkan dia turunkan bendera tu kat luar kampus. Pada aku, sepatutnya dia tidak digantung langsung. Sepatutnya dia dibuang terus. Sebab? Sebab dia tak bersikap sebagai pelajar dan bakal pendidik yang matang! Biadap dan kurang ajar...

2. Aku rasa, sewajarnya budak Adam Adli ni ditahan polis atas dakwaan menghasut dan menyalakan api yang merangsang huru-hara di depan pintu pagar UPSI. Public nuisance, anyway. Disebabkan dia, habis pecah pintu kaca klinik. Tangkap je budak ni kasi masuk jail. Biar dia ada rekod ditahan polis. Kasi dia susah nak dapat kerja macam orang lain. Biar Anwar ambik dia jadi coffee boy.

3. Mungkin korang rasa agak keterlaluan dan emosi pandangan aku ni. Tapi, aku rasa itulah cara untuk mengajar budak ni. Cakap baik-baik pun dah tak guna. Kasi hantam dia macam tu mungkin baru dia tahu langit tinggi rendah...

4. Dia persoal pulak dia tak dapat peguambela masa bicara kes dia kat UPSI tu. Guna akta AUKU, kan? Kalau tak suka dengan akta tu, sila berhenti dari jadi mahasiswa dalam negara ni. Suruh Anwar sponsor dia belajar kat Oxford. Anwar ada cable freemason kat situ dan banyak duit, kan? Rasanya kat situ takde AUKU.

5. Kebebasan akademik? Kepala hotak hang! Apa selama ni takde kebebasan akademik ke? Budak-budak dean list lain relax je belajar sampai tamat. Takde masalah pun! Yang ko fikir takde kebebasan akademik tu apahal? AUKU tu larang ko baca buku ke? AUKU tu larang ko belajar sungguh-sungguh ke?

6. Ko nak kebebasan akademik ke atau KEBEBASAN BERPOLITIK? Cuba ko cakap betul-betul! Tak payah nak gebang sana sini la! Ko nak kerajaan benarkan ko bawak bendera PKR kat leher ko tu masuk kampus, kan? Ko cakap la betul-betul weh budak bangang! Kebebasan akademik kononnnn...khuaakkkk ptuihhhh..!!!

7. Dia kata bendera kebebasan akademik tu mulia? Wehhhh...sapa ada bendera "kebebasan akademik" yang budak bangang ni sebut tu? Meh sini kat aku..kita pijak ramai-ramai dan ludah puas-puas sebelum aku bakar je bendera tu...heh! Kebebasan akademik kononnnn!!! Padahal malam demo kat pintu pagar UPSI tu dia ikat bendera PKR kat leher! Ko ingat aku tak tahu? Bangang!

LAWAK PAGI INI..!!! AKU ADA HADIAH ISTIMEWA UNTUK ANWAR..HARAP ANWAR SUDI TERIMA...!!!

So..sempena pembebasan Anwar dari kes Liwat II, aku hadiahkan poster ni kat dia. Alaaaa...terima la poster ni dengan hati yang terbuka...takkan tak suka, kot?

Memandangkan dia dah terlepas, aku tak nak cakap banyak. Kita bertemu di medan tempur PRU13 lepas ni...siap la kooo..!!! Liwat tetap Liwatttt..!!!

Tuesday, January 10, 2012

GEMPARRR..!!! PAS HAMPIR HANCUR SEBAB PUNCA BERKAWAN DENGAN SETANNN..!!!


Baru-baru ni PAS huru-hara besar. Memang kecoh! Hasilnya, Hasan Ali dipecat. Khabarnya, Nasharuddin Mat Isa bakal menyusul. Tak tahu apa lagi yang akan berlaku lepas ni...

Persoalannya, mengapa semua ini berlaku..?

PAS mula huru-hara apabila bersahabat dengan SETAN, iaitu DAP dan PKR. Masa tu geng Pro-Ulama tak setuju, tapi terpaksa diam diri memandangkan Anwar dah "beli" Pok Nik Ajis. Pok Nik mahu berkawan dengan SETAN jugak...

Masa tu jugak PAS huru hara lagi pasal isu Kerajaan Perpaduan. Pemimpin Pro-UG macam Hadi, Nasha, Harun Taib, Hasan Ali, Harun Din dan lain-lain teruk dikecam. Pok Nik Ajis sekali lagi guna kuasa vetonya membantah UG. Pok Nik dan Anwar menang lagi...

Lepas tu PAS bergolak lagi kes Hudud. Pok Nik yang start dulu. Kononnya Pok Nik nak laserkan UMNO/BN. Ramai pro-ulama sokong! Tapi, lepas Anwar dan DAP kata tak setuju buat Hudud, Pok Nik terus jadi bisu dan setuju dengan Anwar dan DAP.

Kemudian, timbul pulak kes Hasan Ali kat Selangor. Bermula dari kes arak, kes JAIS-DUMC, kes Himpunan Sejuta Umat, kes tukar negara Islam kepada negara kebajikan sampai la melarat ke kes gaduh dengan Cikgu Pa dan Pok Nik kantoi menipu!

Aku tanya sekali lagi, kenapa semua ni berlaku?

Pada aku hanya satu sebab je. Semua ni disebabkan PAS dah salah langkah bersahabt dengan SETAN, iaitu DAP dan Anwar. Tu punca utamanya mengapa PAS huru hara...

Korang ada pendapat lain? Apa pendapat korang pulak?

GEMPARRR..!!! HASAN ALI BERTANDING PRU13 ATAS TIKET BN..??? NASHARUDDIN MAT ISA JADI CAMPAIGN MANAGER..???


Selepas dipecat serta merta tanpa diberi peluang membela diri sebagaimana Anwar di mahkamah, Datuk Dr. Hasan Ali kini diancam pula hilang jawatan Exco Kerajaan Negeri Selangor...

Khabarnya, Menteri Besar "berjambul di depan, Abdul Khalid 'Gagap' sudah memberi signal di sini untuk menggugurkan Hasan Ali dari jawatan Exco tersebut. Tunggu green light dari PAS saja...

Sekiranya dipecat dalam maca terdekat, Hasan Ali hanya ada satu jawatan saja iaitu ADUN Gombak Setia. Pun begitu, memandangkan beliau sudah dipecat PAS, berkemungkinan besar beliau tidak akan bertanding pada PRU 13 ini.

Dalam ertikata lain, kita mungkin bakal kehilangan seorang tokoh pemimpin yang ikhlas memperjuangkan "Alif, Ba, Ta", khususnya di peringkat negeri Selangor.

Bagaimanapun, kehilangan tersebut mungkin boleh diubah sekiranya Hasan Ali bertanding atas tiket Bebas atau parti lain.

Rasanya, Hasan Ali takkan bertanding atas tiket DAP atau PKR. Terang-terang dah beliau bagitahu memang tak suka kat DAP dan Anwar...

Parti KITA? Heh! Rasa-rasa boleh masuk ke perjuangan Zaid Ibrahim dengan perjuangan Hasan Ali? Boleh ke?

Justeru, berkemungkinan besar Hasan Ali hanya akan bertanding atas tiket Bebas atau UMNO/BN sahaja pada PRU 13 kali ini.

Tapi, kalau bertanding atas tiket UMNO/BN, sudi ke Najib beri satu kerusi Parlimen atau DUN kepada Hasan Ali. Berani ke BN sediakan satu kerusi untuk Hasan Ali? Itu Najib kena jawab...


Sebaliknya, kalau Hasan Ali bertanding sebagai calon Bebas, boleh ke dia menang? Siapa yang akan bantu beliau? Nasharuddin Mat Isa? Ibrahim Ali? Lagipun, kos yang besar amat diperlukan untuk menjadi calon PRU...paling kurang pun RM20k. Itupun hanya untuk wang deposit, sedikit poster dan mobilasi kempen kecil!

Saya rasa adalah satu kerugian sekiranya kita rakyat Malaysia, khususnya umat Islam, kehilangan pemimpin macam Hasan Ali ni. Beliau seratus kali lebih baik dari Saifuddin Abdullah mahupun Saifuddin Nasution. Anda setuju?

Justeru, saya fikir, Najib dan kepimpinan tertinggi BN wajar memikirkan tentang kedudukan Hasan Ali sebagai pemimpin yang boleh diharapkan menabur bakti kepada negeri, negara dan umat Islam ini.

Sewajarnya, beliau diberikan tempat di dalam kepimpinan Kerajaan. Harap dipertimbangkan cadangan ini.

GEMPARRR..!!! RAFIZI RAMLI MARAH HAKIM ZABIDIN SEBAB TAK PENJARAKAN ANWAR...???!!!


Penulis baca dalam Harakah versi cetak hari ini, Rafizi Ramli (Pengarah Strategi PKR) kata pemenjaraan Anwar akan mempercepatkan laluan Pakatan haram ke Putrajaya, tapi dengan keputusan yang tidak seperti jangkaan, apakah sekarang kata Rafizi?

Laluan perlahan atau tersekat terus?

Kata-kata Rafizi itu membuktikan bahawa banyak pihak dalam Pakatan haramsudah menjangka yang Anwar akan dipenjarakan kerana bukti DNA itu tidak pernah disangkal sesiapa, itulah sebabnya Anwar mengadakan road tour kerana yakin dia akan masuk penjara kali ini.

Tapi momentum itu tidak seperti jangkaan yang menyebabkan penyudahnya, semua pakar strategi Pakatan haram mula mengatur strategi baru pula – nak dibuat macam mana dengan keputusan mahkamah yang mengejut dan tiba-tiba ini?

Jangkaannya berdasarkan perkembangan seminggu sebelum Anwar dibebaskan, semua mengharap Anwar akan masuk penjara kerana dengan itu lebih mudah untuk raih simpati rakyat – mengulangi episod 1998. Pakatan haram dijangka lebih banyak raih undi simpati orang melayu, tambahan undi cina sudah solid akan pergi ke Pakatan haram.

Tahun 1999 dulu undi cina semua pergi kepada BN sehingga Kit Siang dan Karpal pun boleh kalah.

Penulis lihat Anwar sendiri pun tidak berapa gembira walaupun bebas, peguamnya Karpal Singh awal-awal sudah minta pihak pendakwaan tidak kemuka rayuan kerana katanya Anwar akan jadi Perdana Menteri. Apa maksud cakap Karpal itu, kita pun tidak faham, seolahnya dengan menjadi Perdana Menteri, akan kebal dari tindakan undang-undang.

Mana ada sesiapa atas undang-undang, waima DYMM Yang Dipertuan Agung.

Yang sebenar beruntung ialah UMNO. Semua pihak nampak yang Anwar penipu bila menuduh UMNO dalang konspirasi. UMNO tidak masuk campur dalam hal lubang dubor Saiful yang diterjah Anwar atau tidaknya, itu masalah dia yang perlu diselesaikan di mahkamah.

Yang teraniaya ialah Saiful kerana jadi mangsa atas percaturan apa hakim buat keputusan sedemikian. Tapi buat Saiful, penulis doakan jangan gentar kerana proses pengadilan belum berakhir. Dahulu pun ada 10 mahkamah yang menyabitkan Anwar dengan pertuduhan liwat sebelum mahkamah ke-11 iaitu yang tertinggi sekali mengatakan Anwar tak bersalah, bukan sebab tak buat tapi sebab tarikh diberi Azizan tidak konsisten.

Yang ini pun bukan kata Anwar tak buat tapi hakim ragu-ragu bukti DNA itu tidak dicemari.

Tapi kita yakin, Anwar akan tetap berkeras memusing fakta tang mana konar untuk mengatakan UMNO itu dan UMNO ini. Tapi sekali dua ‘cong’ bolehlah, banyak-banyak kali orang pun naik jelak.

Semua yang dituduh mengenai UMNO dalam kes liwat Anwar ini tidak benar dan keputusan pagi tadi membuktikan segalanya.

Sumber: Klik sini

Bila Kak Su Bersuara... Heh!