Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, December 16, 2012

PANASSS..!!! "DEEF*CK" NAK KENA SEPAK..???!!!

Dee"f*ck" atau Deepak?
 SEMAKIN hari nampaknya manusia bernama Deepak Jaikishan ni makin pelik pula perangainya.

Sebelum ini dia kata dia kenal Datin Seri Rosmah Mansor dan Datuk Seri Najib Tun Razak.

Tak mengapalah, tak salah pun apatah lagi lagi perkenalan itu atas kapasitinya sebagai penjual karpet di mana Rosmah pernah berurusan dengannya seperti yang dia dakwa.

Kemudian dia muncul dan bersungguh-sungguh keluar kat Malaysiakini dan sebagainya MENAFIKAN fitnah yang mengatakan Rosmah dan Najib terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya, seperti yang disebut dalam pengakuan sumpah penyiasat persendirian, P.Balasubramaniam.

P. Balasubramanian dalam pengakuan bersumpah itu mendakwa Najib dan Rosmah ada kaitan dengan kes tersebut.

Selepas itu nama Deepak hilang begitu saja.

Bila P. Balasubramaniam akhirnya keluar dengan pengakuan bersumpah kedua yang menafikan pula pembabitan Najib dan Rosmah dalam kes tersebut, Deepak muncul kembali.

Semenjak dua ni versi Deepak dah lain. Sekarang dia kata Najib dan Rosmah terlibat pula.

Selidik punya selidik, rupanya Deepak sedang menghadapi masalah kewangan dalam perniagaannya yang melibatkan jumlah ratusan juta ringgit.

Dia kemudian mengaku berjumpa dengan ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi memohon bantuan berkenaan kemudahan pembiayaan dari sebuah bank Timur Tengah yang dihentikan separuh jalan.

Sebab itulah kini nada Deepak dah jadi lain benar, lari habis dari versi asal.

Dan terbaru nak tahu apa? Deepak mendakwa terpaksa berbuat begitu kerana tertekan memikirkan mengenai Altantuya.

"Saya pergi ke kuil Budha memohon kemaafan dari Altantuya," katanya pada portal The Malaysia Insider.

Wah macam tu pulak dah…dalam bahasa mudah, mula-mula nafi, lepas itu kata ya dan terbaru pergi minta maaf kat Altantuya di kuil pulak.

Lebih tepat mula-mula kata kenal Rosmah dan Najib, bila Rosmah dan Najib tak bantu menyelesaikan masalah kewangannya, dia lari pula ke Anwar, dan kini cuba nak tarik perhatian dengan menyebut semula kes pembunuhan model Mongolia itu.

Lepas ni apa agak-agaknya yang dia nak sebut.

Yang menarik itu, bila Rosmah lancar buku biografinya, Deepak pun nak buat begitu.

Dia pun nak lancar buku autobiografinya.

Tapi nak tahu berapa ‘tebal’ buku itu…cuma 26 helai!!!

Apa kejadah buku autobiografi tebal tu? Nampak sangat mamat ni ‘pressure’ dan dalam keadaan ‘desperate’ yang amat sangat.

Kita cuma tunggu dan lihat saja, apa pula Deepak nak meroyan lepas ni. Jangan bunuh diri ke apa pasal dah nak bangkrap sudah la.

Sekadar teringat kata-kata bekas Presiden Amerika Syarikat, Abraham Lincoln;
” You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you cannot fool all the people all the time.”

PUIH!!!! - Mynewshub.my

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!