Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, November 19, 2012

PANASSS..!!! BUKTI VIDEO NIK AZIZ KAFIRKAN ORANG UMNO..!!!



Bila orang kata Nik Aziz dan PAS mengkafirkan umat Islam yang menjadi ahli dan menyokong perjuangan UMNO, ramai yang tak percaya...

Tapi lihatlah video di atas sebagai bukti sahih..!!!

Bila sebut murtad, maka Nik Aziz menuduh keluar dari Islam dan berstatus kafir...

Bila sebut pasal kafir, maka kita rujuk balik apa yang terjadi apabila PAS mengkafirkan orang UMNO pada tahun 7 April 1981 melalui amanat Hadi...

Masa tu (masih berlaku sekarang), wujudlah solat 2 imam, diharamkan makan haiwan sembelihan orang UMNO, penceraian di antara suami isteri yang berlainan fahaman politik dan umat Islam berpecah belah!

Dan sempena Muktamar PAS kali ke-58 ini, Nik Aziz sekali lagi mengulangi dosa Hadi tersebut...

Ada sesiapa yang nak komen?

3 comments:

Anonymous said...

Simpan je baik2 video rakaman ini sebagai bukti di masa hadapan. Jangan nanti di kata bukan dia yang cakap pula.

Anonymous said...

nik aziz ni dah nyanyok sabut....kepala otak dia pun dah berserabut..... Itulah akibatnya bila sanggup berkawan dgn syaitan...bila bercakap pun dah macam setan aku tengok. mulut macam longkang..

Anonymous said...

mmg benar jumhur ulama mengatakan sesiapa yang perlekeh islam,atau kondem akan perintah Allah menyebabkan kita boleh terkeluar dr agama Allah. kalau kita tak perlekeh & tak langgar perintah Allah maka kita jgn takut tentang itu. org yg takut atau melenting itu mgkin dia berasa ada membuat satu2 kesalahan yg termasuk dalam kenyataan jumhur. tapi pintu taubat Allah maha luas.. bole bertaubat..apa salahnya kita semua hari2 bertaubat dan cuba berubah mnjadi muslim yg Rasullulah ajarkan..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!