Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, November 17, 2012

PANASSS..!!! "BELOGGER" PENCACAI PAS KEDAH TARIK BALIK 2 ARTIKEL..KENAPA..??? HEH!


Aku gelak besar bila "belogger" pencacai PAS Kedah rasa "macam bagus" bila depa kata depa ada "koleksi sms Shahanim" yang dikirim kepada "seseorang"...heh! 

Eleehhhh...publish la kalau berani..! Dah jadi kes polis, kan? Heh! Macam la aku tak tau SUMBER hangpa tu dari mana..!!! Hahahahahaaaaaa....!!!

Oi budak pencacai PAS Kedah...hang dengaq sini baik-baik. Hang pi habaq kat "sumber" hang tu, kalau dia nak aku dedahkan satu persatu pasai diri dia, try la buat perkara bodo yang akan memalukan dia dan family dia sekali...heh!

Untuk pengetahuan "belogger" pencacai tu, aku kenai betoi dengan "sumber" dia tu. Pemes woooo!!! Pemes sangat sampai kawan-kawan kelas aerobik nak saman dia...heh! Gila laaa...

Apa nama dia? Pink Lady? Lepas tu tukar nama pulak jadi "Puteri Berlian"? Heh! Senang sangat la trace...heh! Gila betoi! Hal rumah tangga dia pun dia nak sabitkan orang lain...heh!

Lagi satu, aku heran jugak la nooo...kenapa tiba-tiba 2 posting dari Pink Lady aka Puteri Berlian tu tiba-tiba ghaiiiiiibbbb begitu saja. Ada arahan "tangan ghaibbbbbb" ka? Heh! Nak kena lagi ka? Heh!

Sekali lagi "sumber" tu buat hal, memang aku balun cukup-cukup! Heh! Ingat pesan aku tu...

P/s: Jangan sampai aku dedah apa yang berlaku di "trafic light" dan "Oldtown"..Heh!!!

1 comment:

MMI said...

Salam mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!