Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, November 23, 2012

KEGANASAN RAKAN ANWAR: IBU PARAH MENDODOIKAN ANAK-ANAKNYA...MESTI TONTON..!!!



Hampir menitis air mata aku menahan sebak menonton video ni. Walaupun dalam keadaan parah dan menahan kesakitan akibat diserang tentera Zionis Yahudi Israel Laknatullahi Alaihim, ibu ini masih mampu mendodoikan anak-anaknya di dalam dakapan...

Dalam kejadian ini, ibu tersebut turut diberitahu wanita yang menziarahinya bahawa ayahnya telah terkorban dalam kejadian serangan tersebut. Ibu malang itu telah kehilangan bapa manakala anak-anak kecil itu kehilangan datuknya...innalillahi wa inna ilaihi rajiuunnn... Al-Fatihah!

Terus terang aku katakan, kalaulah aku ditakdirkan untuk lahir dan tinggal di Palestine, sudah tentu aku akan berada di barisan saf hadapan sekali menentang dan berperang dengan Zionis Yahudi Israel laknatullah itu...

Namun, Zionis Yahudi Israel itulah yang dibela Anwar dalam wawancaranya dengan sebuah media antarabangsa sebelum ini. Kata Anwar, dia menyokong penuh sebarang tindakan yang diambil oleh Israel dari sebarang ancaman terhadap mereka yang dilaknat Allah itu... 

Namun Anwar tetap disanjung di negara ini? Pada aku, siapa yang sokong Anwar, samalah seperti menyokong Zionis Yahudi Israel membunuh umat Islam di Palestine...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!