Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, November 21, 2012

INI AKSI BODOH KE APA? ISLAM TAK SURUH BUAT LAGU NI..!!!


Kebodohan melampau manusia ni kadang-kadang tak dapat diterima akal. Hanya kerana terlalu gilakan seni, depa sanggup tahan sakit sampai berkerut dahi dan menyeksa fizikal sendiri...

Cuba tengok gambar kat atas tu. Gila ke apa? Ada otak, tapi takde akal. Agama apa la depa kat atas tu...? Takdak agama kot noooo...?

Islam tak pernah ajar umatnya buat perkara bodoh kat atas tu. Aku harap budaya tu tak ditiru oleh remaja di Malaysia. Buat malu mak bapak satu hal, dapat sakit satu hal. Berdosa satu hal pulak!

Itu namanya kufur nikmat! Allah bagi sihat tubuh badan, tapi depa cari penyakit...

Macam puak-puak Bershit la. Allah bagi negara ni aman, depa dan buat rusuhan jugak. Padahal, bukan tak boleh buat cara bertamadun dan tak menyusahkan. Tapi depa suka cari penyakit. Bila kena belasah dengan polis, depa nak salahkan polis pulak!

Elok terajang je masuk longkang, baru padan muka..!!!

Sanggup Merana Kerana Seni

MEDELLIN – Sudah menjadi perkara biasa bagi kita mendengar ada orang sanggup merana kerana seni.

Bagaimanapun, bagi sesetengah pihak, mereka bertindak lebih jauh.

Peminat seni tubuh ekstrem dari seluruh dunia baru-baru ini berkumpul untuk mempamerkan seni tatu dan tusukan tubuh melampau di Konvensyen Tahunan Tatu Antarabangsa Ketiga.

Mereka yang menghadiri konvensyen di Medellin, Columbia itu sudah pasti bukan yang lemah semangat.

Persembahan yang paling menarik perhatian ialah seorang wanita berambut merah berkorset kulit, digantung dengan dua cangkuk besi yang ditusuk pada kulit belakang badannya.

Persembahan melampau itu hanya dua daripada koleksi mereka yang bertindak ekstrem atas nama seni tubuh.

Ada yang sudah menghabiskan ribuan ringgit untuk melukis tatu pada tubuh mereka sementara yang lain, bertindak lebih jauh dengan apa yang dipanggil pengubahsuaian tubuh. – Mynewshub.my

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!