Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, November 11, 2012

GEMPARRR..!!! PM DIHINA PENCACAI CELAKA PAKATAN HARAM..!!!

PM dihina di tanahair sendiri...
Apa korang rasa kalau aku buat gambar bapak korang macam ni? Suka tak? Siap buat karya seni semata-mata untuk hina bapak korang...suka? Seronok? Korang akan datang bagi bunga dan hadiah kat aku tak?

Tapi inilah yang dilakukan oleh budak Fahmi Reza kat bawah ni. Kononnya seni. Seni kepala hotak dia! Seni LGBT? Seni OMEGA? Seni "Main belakang"? Seni China Doll?

Ni la pencacai sial tu..elok terajang jer..
Apa kata kalau kita buat benda yang sama atau lebih teruk dari ni kat Anwar Berahim. Tak payah Anwar Berahim la...buat kat Ambiga pun dah ramai yang meroyan nak saman sana sini.. 

Tu la mentaliti puak-puak pembangkang ni..Depa buat semuanya HALAL... tapi kalau kita buat semuanya HARAM...

Tapi jangan takut, kita takkan buat kat "dewa-dewa" depa sebagaimana yang depa buat kat Datuk Seri Najib, PM kita. Kita bukan rendah moral dan mentaliti macam depa...tak perlu berlaku bodo macam Fahmi Reza ni...

Cuma, kalau sesapa nampak Fahmi ni, elok terajang je dia seorang sekali...heh! Kasi "ubat" betulkan balik kepala dia tuuuu....Muahahahahahaaaaaa..!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!