Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, November 19, 2012

GEMPARRR..!!! PENDEDAHAN PUKUL 10.30 PAGI ESOK DARI KEDAH..!!!


Aku rasa pak-pak lebai PAS dah balik dari tunaikan "haji" di Muktamar "agama" PAS di Kota Bharu dah...termasuk la "belogger" pencacai PAS Kedah yang dok muhong spin sana sini...

Aku ada "ubat" sikit untuk depa...Heh!

Esok lebih kurang pada jam 10.30 pagi,  sila standby bukak blog aku ni sebab ada pendedahan yang akan memalukan seluruh Kerajaan PAS Negeri Kedah, khususnya Azizan Razak...

Nak tahu apa benda? Sila tunggu esok pukul 10.30 pagi...heh!

1 comment:

Mackshinoda Akira said...

Syabas...Info² ini terbaik tuan/puan/cik...mohon pautkan saya dalam blog tuan :)
http://daengselili.blogspot.com/

*saya kini sudah pautkan blog tuan/puan/cik di blog saya..terima kasih..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!